Jeg deler ut et gavekort på 1000 kr <3

I dag har jeg lyst til å dele ut et gavekort i adventskalenderen, og jeg har lyst til å gjøre det litt annerledes i dag enn jeg har gjort før i desember. Gavekortet er på 1000 kr, og jeg skal straks fortelle mer om dette 🙂 Til nå i desember, så har jeg delt ut flotte gaver til  noen av dere som følger bloggen. Tenk om man hadde hatt mulighet til å gi en gave til dere alle….jeg er så takknemlig for de månedene som har gått siden jeg startet å blogge sent i april. Bloggen har fått mange lesere, og jeg opplever så utrolig mange fine ord, og så mange fine tilbakemeldinger. Jeg får så mange fine meldinger om at bloggen inspirerer, og at noen endelig setter ord på emner som ikke alltid er så lett å prate om. Jeg får så mange fine meldinger om at bloggen hjelper mange i hverdagen, at jeg betyr mye for så mange – jeg blir rørt til tårer av alle disse fine ordene, og tilbakemeldingene <3 Alle dere der ute som heier på meg, og som på den måten hjelper meg til å nå målene mine. Alle dere som oppmuntrer meg, og som tror på meg. Alle dere som jeg møter på gata, og som kommer bort for å hilse, gi en klem, eller gi meg fine tilbakemeldinger om bloggen – jeg setter så umåtelig stor pris på det, og det varmer så utrolig mye <3 Til dere alle sammen fra mitt innerste hjerte : Tusen hjertelig takk <3

Bloggen min er såpass ny at jeg ennå ikke opplever helt stabile lesertall, og håpet for 2016 er at lesertallene både øker, og blir mer stabile. Det tar lang tid å få ” satt ” en blogg, og det tar lang tid å gjøre den kjent. Jeg blir derfor alltid veldig glad for delinger som dere gjør. Jeg skal fortsette å blogge, for jeg vet at vi er så mange i samme situasjon. Det er mange der ute som er en størrelse, eller to for store, og som føler på nøyaktig det samme som meg. Gjennom bloggen, så har jeg også innsett at vi kan sitte med akkurat de samme tankene uansett størrelse. De jeg kanskje anser som ” perfekte ” når det kommer til kropp, de har ofte samme negative tanker som oss store, og de sliter ofte like mye som oss store. Dette har overrasket meg stort, men for meg betyr det mye at det jeg skriver om mine tanker, følelser, om mine oppturer, og nedturer er noe veldig mange kjenner seg igjen i. Det at jeg setter ord på ting kan bety mye for så mange – uansett størrelse. Jeg har lesere over hele landet, og jeg setter så stor pris på hver enkelt av dere. For 2016 vil jeg prøve å finne litt mer ut av når dere leser blogger for å finne det beste tidspunktet for å publisere innlegg, og jeg vil prøve å finne litt ut av hva som interesserer dere mest, og ikke minst hva som gjør en blogg til en blogg verdt å lese. Jeg vil aldri kunne bli en Sophie Elise, eller mammaentilmichelle. Jeg er en 40+ blogger, og vi som tilhører den ” eldste ” gruppen bloggere er ikke like mye lest, og ikke er vi like populære som disse helt unge, og rosa…men jeg ønsker at bloggen skal være en blogg med mening. Målet mitt er heller ikke å være en av de rosa, men målet mitt er likevel å få enda flere lesere, og få enda mer stabile lesere. Innspill fra dere mottas med takk om du har noe på hjertet 🙂 Jeg har mange ønsker for bloggen, og jeg har mange planer, så jeg tror 2016 blir ett spennende år for både meg som skriver, og dere som leser 🙂

SONY DSC

Bak luke nummer 16, så befinner det seg altså et gavekort, et gavekort på 1000 kr! Gavekortet er gitt av jentene på Nice Size i Drøbak. Den som vinner gavekortet kan handle klær, eller tilbehør for 1000 kr hos jentene i denne flotte butikken. Kanskje bor du på Østlandet, og i nærheten av Drøbak, men her kan alle bli med i trekningen uansett hvor du bor! Butikken Nice Size er absolutt verdt et besøk. Jeg har tidligere i desember blogget om mitt besøk i butikken. Butikken er virkelig flott, og det er en butikk med mye flotte klær, en butikk med masse hjertevarme, og en butikk med en utrolig god service! Butikken selger klær fra str. 36, og opp til str.56. Gavekortet har en gyldighet på 1 år, og i løpet av et år er det kanskje mange av leserne som har vært i nærheten av Oslo, og som dermed kan ta en svipptur til Drøbak 🙂 Skulle du bo veldig langt unna, så har Nice Size flotte nettsider hvor du kan se masse av alt det flotte de selger, så her er det også mulighet for en liten netthandel 🙂 Du finner Nice Size her : https://www.facebook.com/Nice-Size-277638359083451/?fref=ts

SONY DSC

Gavekortet på 1000 kr skal altså deles ut til en av mine flotte lesere. Det betyr at en av dere skal få handle dere nye klær, eller nytt tilbehør 🙂 Hvem fortjener å vinne gavekortet på 1000 kr? Kanskje er det nettopp deg selv som fortjener det aller mest? Kanskje har du ei venninne som du gjerne skulle ha ønsket vant det ? Kanskje en mamma, eller ei søster, en ektefelle, en kjæreste, eller en samboer? I dag ønsker jeg at du skal fortelle meg hvem som fortjener å vinne gavekortet på 1000 kr 🙂 Det er selvsagt fullt mulig å forslå seg selv 🙂  Legg igjen et forslag, og en begrunnelse på bloggen i dag, og så skal jeg i morgen fortelle dere hvem som er blitt 1000 kr rikere i form av gavekortet fra Nice Size 🙂 Veldig moro om mange deltar 🙂 Om du legger igjen en anonym begrunnelse, så husk at jeg må ha epostadressen din i feltet for epost. Noen skriver fortsatt kun fornavnet sitt, og da er det nærmest umulig  å finne den heldige vinneren uten verken etternavn, eller epostadressen……

I går var gaven bak luke nummer 15 en flott Vigør Fleecejakke fra Stormberg i fargen Balsam Green. Den heldige vinneren av fleecejakken ble : NINA ROGNESLIEN!!! Gratulerer så masse med ny, deilig fleecejakke, Nina! Jeg tar kontakt med deg i løpet av dagen 🙂

På selveste julaften, så har jeg en flott gave bak luke 24. Gaven er annerledes enn alt det andre jeg har, og kommer til å dele ut av gaver. En gave som jeg vil tro at veldig mange kunne tenke seg å vinne. I en hverdag hvor vi strever med å spise sunt, og leve et sunt liv, så kan denne gaven hjelpe vedkommende som vinner inn på ett riktig spor i det nye året. Gaven som trekkes på selveste julaften er et nettbasert helsekurs gitt av Vita Univers til en verdi av 1499 kr! Vita Univers drives av flotte, Linn Kristin Brænden. Linn Kristin vet hva det vil si å være overvektig, og hun har som mange av oss andre prøvd det meste for å gå ned i vekt. Til slutt fant Linn Kristin sin vei til ett lettere liv, og gjennom sitt Vita Univers, så ønsker hun å hjelpe andre som sliter. Innovasjon Norge hadde troen på Linn Kristins Vita Univers, og ga henne økonomisk støtte til prosjektet. Linn Kristin sitter på masse kunnskap som hun bruker for å hjelpe gjennom sine nettbaserte helsekurs. Litt om premien du kan vinne julaften :

 

Vita Univers er et kurs for livsstilsendring og vektreduksjon. Vinneren av Heidis flotte julekalender får et kurs til verdi av 1499,. som går over 8 uker. I tillegg får vinneren også mulighet til å få oppfølging på mail og i hemmelig facebookgruppe. Du vil få all den hjelpen du trenger. 

Vita Univers er tuftet på ny forskning og omfattende egen erfaring og vi vet at et kosthold med mindre karbohydrater er den mest behagelige og effektive metoden for å gå ned i vekt. Ikke velg vekk nydelig mat, spis til du er mett, få energi- OG gå ned i vekt. Vi hjelper deg. Du får alt du trenger i Vita Univers i tillegg til personlig oppfølging:

 

– Nye kursartikler hver uke

– Ukesmenyer

– Handlelister

– Tips & triks

– Følg med på din egen utvikling

– Over 200 nydelige oppskrifter 

-Få hjelp til å velge riktig kosthold for deg

– Bestill hjelp fra våre guruer etter behov

 

Varighet: 8 uker

Jeg håper dere som meg synes dette er en flott premie å trekke på julaften 🙂 Dere kan lese mer om Vita Univers her : https://vitaunivers.no/ 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg legger ved en link på bloggen i dag hvor bla Linn Kristin Brænden gir tips om sunt julesnacks : http://krs247.no/forbruker/mat-drikke/sunt-og-velsmakende-julegodt-17125/

I kveld har vi siste treningstime med gruppen for overvektige før jul. Nå er det juleferie frem til 4.januar. I disse dagene skal jeg legge nye planer for ett nytt år, og jeg skal sette meg nye delmål. Jeg vil at 2016 skal bli ett enda bedre år enn 2015, og et år uten så mange hindringer som jeg har tatt i år. Jeg må et skritt videre på flere plan i det nye året, men jeg har virkelig troen på at jeg skal klare det 🙂 Jeg har ingen nyttårsforsetter, men jeg har ønsker, og delmål, og jeg skal fortsatt gjør det i mitt tempo 🙂 Behandlingen jeg var på i går skal jeg også fortelle mer om på bloggen en av de nærmeste dagene. Jeg har nå prøvd Rollshaper to ganger, og til lørdag skal jeg ha min tredje behandling, og jeg er spent på om jeg vil merke noen endringer etter noen flere behandlinger. Jeg har stor tro på at Rollshaper må gjøre mye bra for bla lymfesystemet, så du skal få bli med til Studio Figura til uken på bloggen min 🙂 Nyt onsdagen, og ha en nydelig 16.desember!

 

37 kommentarer
    1. Det er nok et mye større marked for bloggen din enn du tror. De fleste damer på vår alder er overvektig, derfor kan vi alle kjenne oss igjen i det du skriver. Jeg setter stor pris på alle råd og tips,og håper du fortsetter med det. Jeg har en veninne som alltid setter andre før seg selv. Hun fortjener å vinne gavekort! Så kan vi ta en jentetur til drøbak samtidig:) navnet er cathrine lund:-D

    2. Leser bloggen din hver dag Heidi , jeg har og snakket om den til venner , vil dele den slik at flere av mine venner ser den. 😀

    3. Tycker din blogg e väldigt inspererandes☺
      Skulle gärna att min väninna vann gavekortet då hennes man har gått bort å hon har 3 barn å går på nav.
      Så jag önskar att hon ska kunna få unna sej nånting till sej själv å få känna sej fin☺
      Då hon själv oxå sliter med vikten😭

    4. Jeg vet om ei som hadde blitt veldig glad og overrasket over å få ett gavekort på 1000,- i en butikk hvor hun har mulighet til å finne noe som passer. Hun ville garantert blitt lei seg om jeg hadde oppgitt navnet hennes her, så håper det er i orden at hun forblir anonym?

    5. Det hadde vært kæmpe flott og vinne denne flotte præmie.
      Har lest din blogg og du skriver så mye fint i dine innlegg.. Stå på.

    6. Hei😊 jeg kunne tenkte å gi dette til min mor, hun er ei stor og pen dame☺ emn hu sliter jo md å finne klær som er fine og hun føler seg ikke så veldig bra grunnet dette. Så hvis jeg vinner dette skal hu få en gave hun sent vil glemme og hu kan da reise tl den fantastiske butikken gavekortet er levert fra😄 og jeg skal bli med henne☺ *krysser fingra* lykke til alle sammen🎅

    7. Med din stahet så vet jeg at du vil klare det du setter deg som mål også i 2016..☺ så gøy og ikke minst innspirerende å følge bloggen din hver dag..☺ jeg deler den ofte sånn at flere av mine venner også skal kunne få glede av å lese den..Ha en fin dag..☺

    8. Jeg syns det er spennende å følge bloggen din.
      Koser meg med å lese fra et virkelig liv
      .
      Stå på 👍🏼

    9. Hei Heidi, gleder meg til ett nytt bloggår fra deg , er en fornøyelse å lese det du skriver, jeg syntes Helene i gruppa skal vinne, det er en fornøyelse å trene når hun er med , vi får alltid trimmet magemusklene litt ekstra når honsetter i gang 😊👍🏻

    10. Hei😊
      Endelig en blogg som passer for oss voksne, frodige damer. Er så godt å lese det du skriver.
      Hadde blitt veldig glad for gavekort i butikken i Drøbak🎄
      Mvh. Hege

    11. I dag ønsker jeg å delta. Tenk om jeg kunne gi min datter et gavekort som hun kunne bruke på seg selv. Hun trenger det,som ung overvektig er det ikke alltid like enkelt å finne tøy.

    12. jeg ønsker å vinne dette gavekortet. Jeg bor i utlandet, Færøyene. Og her på disse øyene er det vanskelig å finne klær til store kvinner. Som regel må jeg bestille over nettet, og det er ikke alltid det kommer frem til tiden. Noen ganger må vi vente mange uker fra bestilling og til det er i postkassen. 😟 Det er heller ikke så billig å bestille fra nettet hele tiden heller. Noen ganger koster frakten like mye som klærene man har kjøpt. Derfor er det deilig å kunne komme hjem til moderlandet av og til, for der får man ihvertfall kjøpt det man har bruk for. 😉👍

    13. Hei😊 Fin blogg❤️ Jeg ønsker å dele gavekortet med mamma’n min.. Etter jeg fikk barn har vi ikke hatt så mye tid sammen, så dette hadde jo vært perfekt 👍 God jul!

    14. Jeg ønsker å bli med på kalenderen i dag da jeg sjelden bruker penger på nye klær til meg selv, alt som er satt av til klær i budsjettet går til min sønn på 1 år. Vært kjekt med noe nytt til jul 🙂 bra blogg du har 🙂

    15. Hei Hei 🙂
      Dette er en konkurranse jeg virkelig vil vinne. Har aldri handlet så mye fint og vært i en butikk som har så godt utvalg som Nice Size. Jeg føler jeg har behov for å oppgradere garderoben etter ett år som gravid og to år hjemme i permisjon. Ikke mye som ble handlet på den tiden, å da er det mye å “ta igjen”. ØNSKER ØNSKER meg virkleig å vinne denne gang ! God jul !!

    16. Jeg vil gjerne være med på trekningen.
      Det er så mange flotte og litt frodige damer jeg kunne tenke meg å gi gavekortet til.
      I og med dette er i en butikk i Drøbak, tenker jeg på en fantastisk dame som bor på den kanten av landet. Hun mistet sin livsledsager gjennom 55 år til kreften i går.
      Familien ønsker ikke kondolanseblomster til hjemmet og det respekterer en jo selvfølgelig. Et gavekort til henne når hun kommer seg litt hadde vært et flott lyspunkt for henne i den dype sorgen.
      Heidi, du setter tekst til mange tanker en del av oss har. Håper du fortsetter å blogge og dele dine erfaringer med oss.
      Mange sier at der er “bare” å spise sunt og trene for å gå ned i vekt. Jeg mener det er mye mer komplisert enn det.
      Se på andre grupper som sliter med andre ting f.eks alkoholikere. Alle ser de drikker, men ingen andre enn de selv vet hvorfor.

    17. Hei. Jeg har lyst til å vinne dette gavekortet fordi jeg allerede har klart å gå ned 65 kg og fått ett nytt liv og helt ny livsstil. Det hadde vært en flott premie til meg selv synes jeg. Har vært og snokt litt på FB siden deres og de ser ut som om de har veldig mye lekkert jeg kunne tenkt meg.😊

    18. Jeg har fulgt med på bloggen en stund og syntes det er mye flotte lesninger. Jeg ønsker å nominere meg selv til å vinne dette gavekortet. Jeg er 24 år og har pr i dag aap i påvente av annen ytelse. Med lav inntekt og en uheldig samboer som er i pengeknipe sitter jeg ikke igjen med mye selv. Vi går faktisk 2500 i minus pr mnd pga Nav glipp som gjør at vi må søke supplerende til livsopphold hver månde. Mitt ønske er å kunne kjøpe meg en ny vinterjakke, men det har jeg ikke råd til pr i dag. 🙂 Alle (de aller fleste) vet at dette koster penger 🙂

    19. Jeg vil veldig gjerne vinne dette til min datter på 16 som er en størrelse for stor. Vi er en liten jente familie som fyller garderoben ved å arve klær. Men som regel er disse i fra medium og nedover. Dette gavekortet ville gjort snuppa tårevåt av glede om hun fant under juletreet på julaften. Hun fortjener det!

    20. Det er nok mange som fortjener å vinne gavekortet mye mer enn meg, men det hadde vært veldig fint å kunne ha råd til å kjøpe seg noen nye klær.

    21. Jeg vil gjerne være med på giveaway 🙂 Om jeg vinner så ønsker jeg å gi gavekortet til min mamma som har gått ned veldig mange kg pga kreft <3 Hun er nå under cellegiftbeh. og dagene er tunge og tøffe ,og hverdagen er til tider vanskelig <3 Ønsker deg god jul 🙂
      [email protected]

    22. Hei. For en flott blogg. Jeg hadde blitt kjempeglad for å vinne i dag, trenger virkelig å fornye meg litt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg