Fy søren, jeg våget

For tre uker siden ble en drøm realisert. Jeg hadde drømt drømmen lenge, men det var et stort steg det å realisere drømmen. I tillegg er det ofte skummelt å ta store steg. Det blir å ta veldig store steg litt inn i det ukjente, og det ukjente, det kan føles veldig skummelt. Det man ikke vet noe om, det er det lett å drømme om, men vanskelig å realisere. Jeg drømmer masse, men ofte har det blitt med drømmen. Takket være flotte mennesker, så lå plutselig alt til rette for å realisere drømmen, og i en alder av 52 år, så grep jeg sjansen. For en nydelig følelse å kjenne på. Jeg våget, jeg mestret, jeg trodde på meg selv. Endelig kunne jeg si til meg selv. Dette kan du, og dette klarer du. Jeg kunne si som Pippi: Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert.

27.oktober åpnet nettbutikken min : En størrelse for stor – for kvinner med kurver. Det rant en liten tåre den dagen. Den store drømmen min, den hadde jeg gjennomført. Og jeg vet at det er jeg som har gjort dette, men jeg har også personer som jeg vil takke i bøtter og spann. Personer som trodde på meg, som visste hva som bodde i meg. Jeg trengte noen spark bak, og det fikk jeg. Stolt, glad, spent, klar – følelsene er mange. For noen uker det har vært. En stor takk til hver enkelt av dere som har handlet hos meg, og dermed støttet min lille bedrift. Jeg gleder meg så til fortsettelsen. Og ting skjer i nettbutikken, og jeg gleder meg for hver positive ting som skjer. Varer blir utsolgt, og må bestilles opp på nytt. Det er en deilig følelse det!

Nytt i nettbutikken min er at jeg nå tilbyr Klarna. Det er et tilbud mange vil sette pris på. Velger man Klarna, så kan man få 30 dagers betalingsutsettelse på kjøpet. En del har etterlyst Klarna, så på fredag fikk jeg god hjelp til å integrere dette, og nå ligger det som et tilbud i nettbutikken. Nå kan du bruke kort, du kan velge vipps, og du kan velge Klarna. Så da skal betalingstilbudet være komplett.

Sorte strømpebukser forsvant fort ut av nettbutikken, og på fredag kom en stor eske med nytt påfyll av strømpebukser. Jeg sier alltid at dette er verdens beste strømpebukser, og kunder som har kjøpt de, de er helt enige. Aldri før har de hatt bedre strømpebukser. Jeg og mange med meg kjenner til hvor grusomt det er når man ikke får strømpebukser som passer. Man får de ikke opp, og de ligger enten som ei pølse under magen, eller så har man de på knærne. De kommer ikke ordentlig opp i skrittet, og den kvelden som skulle bli fin, den blir ødelagt av ei hersens strømpebukse. Strømpebuksene i nettbutikken går høyt opp i livet, de har masse stretch, de har ikke disse brede kilene, og passformen er så god. Du bare må prøve de. Du vil elske de. Du får de i 50, 90 og 200 denier. Jeg har nå også tatt inn størrelse XL, så da får du de fra XL – 5 XL.

Nytt i nettbutikken er også ei strømpebukse som heter Modal. Sukk, for ei nydelig strømpebukse! Dette er ei mer strikkelignende strømpebukse. Så myk! Den er så nydelig å ta på, og like nydelig å ha på seg. Dette er en super soft strømpebukse i 100 denier. Perfekt å ha under bukser på denne tiden, eller selvsagt også til kjoler og skjørt. Modal er like god som alle de andre, og har like mye stretch. Anbefales varmt!

Til slutt vil jeg anbefale et par plagg som jeg føler er et must i garderoben, og perfekt nå hvor vi skal pynte oss en del. Det ene plagget er slip toppen. Dette er en superfin og enkel paneltopp fra SANDGAARD. Ideell å bruke under en bluse/tunika, da andre stoffer faller elegant og glatt over denne toppen. Fin også å bruke under kjole. Slip toppene koster 249,95 kr, og finnes i sort og hvitt. Den sorte venter jeg inn påfyll av i morgen, noen størrelser er på lager. Skulle du ikke finne størrelsen din, så send meg ei melding, så holder jeg av til deg.

Gnissetruse er et annet plagg jeg vil anbefale. Det heter egentlig bikershorts, men kalles for gnissetruse. Disse er suverene å ha under når man bruker skjørt, eller kjole slik at lårene ikke gnisser mot hverandre. Det er sikkert mange av oss som kjenner til gnissing av lår. Det kan fort bli veldig vondt. Gnissetrusene kan man få både med og uten blonder nederst på beina, og man kan få de i både sort og hvitt.

Og husk at dersom du bor i Kristiansandsområdet, eller er forbi her, så lag gjerne en avtale på at du kan komme innom meg for å se og prøve klærne.

https://enstorrelseforstor.no/

Nyt søndagen! Vi blogges plutselig igjen!

 

6 kommentarer
      1. Ja, dette er virkelig stor stas. En stor drøm, og nå er jeg der 🙂 Jeg er veldig fornøyd med nettbutikken, og utvalget. Hehe, kjenner til å rydde i klesskapet 🙂

    1. Hei!
      Gratulerer så kjempemasse! Jeg ble så fristet av disse strømpebuksene! Hadde vært gøy å prøve dem! Hvor mye koster de og hvordan kan jeg få bestilt dem? Tenker på de sorte i 50 denier? Finnes de i mindre enn 50? Jeg heier på deg og synes du er kjempetøff!

      Blid hilsen fra Judit Bende på Mosby

      1. Hei Judit!
        Tusen takk for fine ord. Det er så stas og endelig få oppfylt en drøm jeg har hatt lenge. Nettbutikken har også blitt utrolig godt mottatt. Veldig moro! Strømpebuksene kan jeg ikke få skrytt nok av. De er utrolig gode. Masse stretch, høye i livet, ingen brede kiler og en utrolig god passform. 50 denier, de koster 249 kr. 50 denier er de tynneste jeg har. Du kan enten bestille de i nettbutikken, eller jeg kan ordne det for deg. Du kan få de tilsendt for 69 kr i frakt, eller du kan velge å hente de her etter avtale og da slippe frakt. Gi beskjed dersom du vil jeg skal hjelpe deg med å bestille 🙂

        Ønsker deg en fin mandag!

        Mvh
        Heidi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg