Det nærmer seg med stormskritt

Nå er det like før. Jeg kjenner det i hele meg. Jeg vet ikke om jeg har hatt så mange sommerfugler i magen min før, ikke som jeg husker i hvert fall. Det blir nesten så jeg ikke helt skjønner at det skjer, at jeg har våget å følge drømmen.

Til torsdag, 27.oktober så åpner jeg nettbutikken min ” En størrelse for stor – for kvinner med kurver.” Det begynner virkelig å nærme seg, og det kjenner jeg i hele meg. Stolt, glad, spent, klar – følelsene er mange. Jeg vet at jeg har en stor jobb foran meg for å nå ut til så mange som mulig av de som kan bli mine kunder, men jeg er klar til å brette opp armene. Markedet er der, behovet er der, og det er absolutt plass til min nettbutikk også. Jeg må ikke tenke på alle de andre, jeg skal gjøre dette på min måte, og vektlegge de tingene som jeg synes er viktig. For meg er den personlige, gode servicen og hjelpen det som skal stå i høysetet. Du skal føle deg vel, du skal føle deg fornøyd. Jeg brenner så for at vi som er en størrelse for stor ikke skal gjemme oss bort. Vi skal ikke ” bare ta på oss noe ” fordi vi ikke føler oss bra nok for noe annet. Vi er mer enn bra nok, og vi skal skinne og være stolte! Vi skal kle oss i de klærne som passer kroppsformen vår, og de fargene som får oss til å gløde. Jeg gleder meg!

Nå er det meste av varene på plass. Jeg venter litt til fra Danmark, men i går kom det flere blytunge kasser, stappfulle av klær fra Gozzip, Studio og Sandgaard. Tunikaer, kjoler, topper, bukser, leggings, cardigans, jakker…jeg gleder meg som en unge til å pakke opp dette i dag. Jeg vet det er så mye flott som ligger i eskene. Flotte hverdagsklær, men også klær som kan brukes når man skal pynte seg litt ekstra. Her kan du absolutt også finne antrekket til julebordet, til juledagene og til nyttår. Fra før av har jeg fått masse flotte basisvarer fra Sandgaard: topper, t-skjorter, leggings, bukser, gnissetruser…mye i trygge farger som sort og hvitt, men også spreke farger som chilliorange, og petrol, og farger som grått, armygrønn, eller leggings med mønster. Og husk at dersom du ser noe du liker, så har jeg få plagg i hver størrelse. Er jeg utsolgt, så bestiller jeg selvsagt gjerne opp til deg dersom det er på lager i Danmark. Ser du et plagg som du ikke finner i nettbutikken min, så bestiller jeg det også gjerne inn til deg om plagget er på lager. Her ser du noen av de flotte plaggene du vil finne i nettbutikken min fra torsdag – en bitteliten forsmak :

Jeg er også veldig stolt over pakken som kom fra England denne uken. En stor eske full av flotte strømpebukser. Jeg er så stolt over at jeg skal selge disse strømpebuksene i nettbutikken min, og det er fordi strømpebuksene er fantastisk gode. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle finne strømpebukser til mine utfordrende lymfebein, og jeg gråt jo nesten av glede den dagen jeg oppdaget disse strømpebuksene. De satt som et skudd. De var fantastiske å ha på seg. Ikke sklir de ned, de sitter som de skal i skrittet, de er høye i livet, det er plass til både legger, lår, mage og rompe i de. Jeg har vasket mine strømpebukser mange ganger, og de er like fine. I første omgang så har jeg tatt i sorte strømpebukser i 50, 90 og 200 denier. Det betyr at du også kan få tykke strømpebukser! Jeg har tatt inn ei strømpebukse med flott mønster, og jeg har tatt inn 90 denier i fargene koboltblå og lilla. Jeg prøver nå ut stay ups, og kommer også til å få inn det etter hvert.

Torsdag 27.oktober så er jeg i gang! Jeg kommer til å kjøre prosenter på alle klær. Unntaket her er strømpebuksene. Bor du i Kristiansandsområdet, eller er i nærheten, så er du velkommen til å komme hjem til meg for å prøve klærne jeg har i nettbutikken. Hjemme har jeg pr. nå kun mulighet til å ta Vipps. Jeg har åpent etter avtale, så det er bare å ta kontakt, så finner vi et tidspunkt som passer. Fredag 28. og lørdag 29.oktober så har jeg åpent hus for alle som har lyst til å ta en tur innom. Fredag 28. har jeg åpent hus mellom kl.11-17.00. Lørdag 29. har jeg åpent hus mellom kl.11-15.00.

Jeg har laget en egen Facebook side for nettbutikken. Jeg håper du vil følge nettbutikken side her: https://www.facebook.com/profile.php?id=100086748497286

Jeg har også opprettet en Instagram konto som jeg også vil bruke mye. Følg meg gjerne her : https://www.instagram.com/forkvinnermedkurver/

Når nettbutikken min åpner til torsdag, så håper jeg mange vil hjelpe meg med å dele det glade budskap med sine venner, og kanskje i aktuelle grupper. Jeg er evig takknemlig for all drahjelp jeg kan få. I butikken vil du finne klær fra str. 42-56. Strømpebuksene går fra str. 2 XL – 5 XL.

Jeg er veldig klar til å starte et nytt kapittel i livet mitt. Torsdag er jeg i gang, og jeg er sabla stolt over nettbutikken min, og at jeg våget!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg