Jeg gir bort ” den beste t-skjorten ever “

Reklame | Nais

I går skrev jeg om t-skjorten som jeg digger. Ei sånn t-skjorte som jeg har mange av fordi den er slik jeg ønsker at ei t-skjorte skal være. T-skjorten med den perfekte armlengden. Armlengden som skjuler de muskuløse armene mine, eller det som jeg gjerne skulle ha kalt muskler, men som mer er løs hud og grevinneheng, herlig blandet sammen med litt fett. Det er ei sånn t-skjorte som man kan ha mange av fordi de sitter så fint, og ikke minst fordi de er fine å legge øynene på.

I går vet jeg mange ble glade for tipset jeg ga. Mange har jaktet på en slik god t-skjorte, og da er det fint og kunne gi gode tips videre til andre som sliter med de samme utfordringene som meg.

Sammen med Nais så skal jeg på bloggen i dag gi bort den beste t-skjorten ever “ ” til en heldig leser. Nais gir bort en av disse flotte t-skjortene i fargen sand/beige som dere ser på bildet. T-skjortene går fra str. 42 – 56. Ordinær pris er 599 kr.

Har du lyst til å bli den lykkelige eier av den flotte t-skjorten ? Legg igjen en kommentar på bloggen, og du er automatisk med i trekningen. HUSK følgende når du kommenterer : Legg igjen epost adressen din! Altfor mange glemmer eposten, og da kan jeg fort slite dersom vedkommende skulle vinne. Legger du kun igjen et fornavn, eller er du anonym, så kan jeg ikke ta deg med i trekningen. Den som vinner vil motta t-skjorten i beige/sand. Det er ikke mulig å velge farge.

I dag kan du altså vinne min store t-skjorte favoritt fra No Secret. Årets modell er i 62% viskose, 33% polyester, og  5 % elastan. Stoffet er tungt, så det faller veldig fint, og t-skjorten sitter dermed utrolig fin på. Jeg har str. 50 i t-skjortene, og i str. 50, så er lengden 90 cm. Se også godt på bildene av t-skjorten, og se på den gode armlengden. Hurra! Her snakker vi en armlengde som dekker nesten halve armen. En armlengde som dekker det meste av det vi ikke ønsker å vise til omverdenen. Se også på de fine fargene den finnes i. Kanskje er du den heldige vinneren? Du finner Nais her : https://www.facebook.com/naisbutikken/

61 kommentarer
    1. Ååå den va super fin å såg väldigt skön ut👌
      Skulle gärna velat ha en sådan när sommaren kommer🤗🤗

    2. Ja, takk. Kunne veiing gjerne vinne en slik. Det at den faller fint, er viktig og ikke minst armlengden. Tvi tvi… Ha en fin søndag, Heidi. Hilsen Torbjørg.

    3. Hei! Bruker nesten aldri T-skjorter da jeg aldri har funnet noen med god fasong og kvalitet. Vil gjerne vinne denne som ser veldig behagelig ut.
      Hilsen Grethe Melløs Helgesen

    4. Hei 😀 Jeg er gjerne med på trekning av t-skjorte. En gang må jeg se å få prøvd den, har alt for mye rart liggende som aldri blir brukt! Ha en fin dag 🙂

    5. Denne kunne jeg gjerne prøve , jeg hater mine ” store ” overermer og grevinne heng , jeg går ikke med kort ermet i det hele tatt

    6. Den var kjempefin du kommer alltid med så gode tips gøy å lese bloggen din vist jeg er heldig å vinner ønsker jeg str 44

    7. Endelig en T – skjorte for jenter! Den ser kjempelekker ut, og stille «vanlige» T – skjorter totalt i skyggen. Ermelengden er helt super, jeg har «snekret» på lengre ermer på nye skjorter, fra gamle som jeg har tatt vare på, men det blir aldri det samme, selv om jeg er flink til å sy. Skulle jeg være en heldig vinner så ønsker jeg str. 50👍👍🌱🌱⭐️⭐️🌱🌱

    8. Den t-skjorta må være midt i blinken for meg – mine hertuginnevedlegg gjør det problematisk for meg ved kjøp av overdeler, likeså ser det ut til at stoffet faller så fint og gjør at det ikke klistrer seg til kroppen og avslører det man vil skjule. Ønsker meg svært gjerne denne👍☺️

    9. Oiii oiii denne så både herlig å fin ut. 👍jeg leste med stor interesse om alle disse flotte å ikke mi at behagelige plaggene i går. Var innom på nettsiden deres å kjente at her bare MÅ jeg bort på klesjakt. Så mye fint.
      Skulle jeg være Såååå heldig å vinne ønsker jeg meg en i størrelse 48 😊

    10. Dette ser ut til å være den t-skjorta jeg har lett etter uten å finne😊 I tillegg til å skjule “hengemusklene”, har jeg lymfeødem i høyre arm og bruker kompresjonsstrømpe. De fleste overdelene er akkurat for kort i armene til å skjule overgangen strømpe/hud.
      Synes det er trivelig å lese bloggen din…. kjenner meg veldig igjen i mange ting🖒😊😊

    11. Den flotteste skjorte jeg sett,finner aldri noen med sånn armlengde,har letet mamge plasser,skulle gjerme vunnet denne,jelt nydelig.

    12. Å ja takk 😊
      Da hadde jeg blitt glad da.
      💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼

    13. Midt i blinken for meg å , lengde må jeg ha for å skjule hengebuken 😁 vil gjerne ha en sort i str 50 om jeg æ den heldige 😁😍

    14. Ja takk, den hadde vært super å vinne 😍 Str.44 tror jeg passer bra 👌🏼 Lag en vakker søndag, gode du 💗 Klem

    15. Jeg kan tenke meg minst et par slike og da hadde det vært flott å få en av dem. Farger orange og grønn.Veldig bra tips fra deg, tusen takk!

    16. Lurer på hvor man får kjøpt denne? Har ikke vinnerlykke, så et tips om butikk hvor den selges hadde vært velkomment😊 Ønsker meg en i str.52!

    17. Kjempe gode t-skjorte fra en fantastisk butikk. Godt fornøyd med fjorårets modell og håper at årets modell er like god 😁🌞

    18. Hei! Leste om t skjorta og den hørtes behagelig . Du er iallefall veldig fin i den. Har akkurat avtalt med en venninne at vi skal kjøre til Naisen på onsdag. Gleder meg. Vinner jeg ønsker jeg str.44. Men kler ikke beige/sand!!

    19. Ruth Flø: Disse er utrolig gode! Så spennende med besøk på Nais til onsdag da 🙂 Nå er der masse fint der! Hils til Barbro fra meg da 🙂
      Denne t-skjorten gir vi kun ut i sand/beige 🙁

    20. Hei Heidi 😀
      Håper du har en fin dag, her skinner sola og sneen smelter. Det et håp om at våren er på tur, også i Finnmark ! 😎🌞
      Ønsker veldig å være med i trekningen av den fine t-skjorta, lengden på ermene er midt i blinken for meg med lipødemarmer… 😀👍 Ønsker i str. 44 om jeg vinner. 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg