Jeg gir bort en flott boblejakke fra Ciso!

I dag er det klart for en ny, flott giveaway på bloggen. I samarbeid med Alexis Mote skal jeg gi bort en flott BOBLEJAKKE FRA CISO! Boblejakkene fra Ciso er en storselger på høsten, og jakken har en verdi på 899 kr.

Det er ingen tvil om at det begynner å bli høst ute. Dette merket jeg spesielt godt når jeg var på fjellet denne uken. Der kunne man virkelig kjenne draget av høst i luften. Om morgenen lå temperaturen på 0 grader, og bakken var dekket av frost. Det er snart tid for et jakkeskifte i garderobeskapene våre. Sommerjakkene ryddes bort til fordel for høstjakkene, og etter hvert vinterjakkene. Kanskje er det behov for ei ny boblejakke i garderobeskapet ditt?

I samarbeid med Alexis Mote, så gir jeg bort en flott boblejakke til en av dere som leser bloggen min. Boblejakkene er akkurat slik jeg liker de : Fint design, flotte farger, god passform, og med god lengde. Boblejakkene fra Ciso går ett godt stykke ned forbi rompen, og det synes jeg betyr masse når man skal ha ei god boblejakke. Jakkene finnes i fire ulike farger : Burgunder ( ny farge nå i høst ), sort, marine og grått. Jakkene starter på  str. 42/44, og opp til størrelse 56. Boblejakken er vattert med avtagbar hette, og er i 100% polyester. Du kan se boblejakken her : http://www.alexismote.no/p/yttertoy/boblejakker/ciso-boblejakke-burgunder

Trenger du en ny boblejakke, eller frister det rett og slett med ei ny boblejakke i garderobeskapet ditt ? Du kan bli den heldige eieren av boblejakken om du legger igjen en kommentar på bloggen. Fortell gjerne hvorfor du bør bli den lykkelige eieren av den flotte Ciso jakken. At du fortjener den er absolutt grunn nok 🙂 Du velger selv hvilken farge du ønsker på boblejakken.

HUSK : Kommentaren MÅ legges inn i kommentarfeltet på bloggen, og ikke på Facebook siden. Du trenger ikke skrive fullt navn, men du MÅ huske å skrive  epost adressen din!! Flere kan ha samme navn, og uten en epostadresse, så kan jeg slite veldig med å få tak i vinneren.

Det blir spennende å se hvem som blir den lykkelige eieren av den flotte boblejakken. Jeg håper mange ønsker å bli med i trekningen, og dermed legger igjen en kommentar. Du kan også ønske å vinne jakken på vegne av en person som betyr mye for deg, og som du vet hadde satt stor pris på en ny vinterjakke.

Lag deg en god lørdag!

http://www.alexismote.no/index.php

54 kommentarer
    1. Å kunne eie en slik blå er et ønske. Noe spm er stort nokk, komfortabelt og fin lengde. Dette har vært noe å eid så en slipper å fryse . God helg

    2. Tror den jakken hadde passet meg bra og jeg trenger virkelig ei jakke.
      Veldig fin lengde og den ser god å varm ut .
      Ønsker meg gjerne en i sort str 56.
      Ha en fin helg 🌻

    3. Hei, Kjempe fin jakke som jeg virkelig trenger nå som det blir kaldere. Hadde satt kjempe stor pris på jakken.
      Jeanette 😃

    4. Nydelig jakke
      Ønsker meg virkelig en slik gjerne i sort
      Det å være pent kledd å samtidig slippe å fryse er noe jeg lenge har drømt om . 👍😀

    5. Har prøvd i mange år å finne en lang boblejakke til kalde vinterdager, her er den😀😀

    6. Flott jakke! Denne kunne jeg tenkt meg å vunnet i Burgunder. God jakke til kalde høstkvelder er ikke feil😀😀.

    7. Var flott jakke og flott blogg du har Heidi . Leser den alltid .. 😃 Kunne godt hatt burgunder str 52

    8. Hadde vært supert med slik jakke på kalde dager i nord! Kjenner at jeg ikke er helt klar for høst eller vinter, men det har man vel aldri vært….? Så da hadde en jakke som den vært midt i blinken for å holde humøret oppe når man skal ut og gå. ☺

    9. Skulle gärna blivit ägare till en egen varm å fin jacka😊då man alltid ser till att barnen håller sej varm å god på vintern, så blir d inte prioreterat å köpa sej nånting till sej själv😕 så det skulle varit underbart å vinna den😊
      Å ännu en gång.. din blogg e super bra👌👌👌
      Önskar dej en fin Lördag😊

    10. Å Heidi, denne skulle jeg gjerne gitt til min mamma. Hun trenger et godt varmt plagg som kan invitere henne ut på kalde dager 🙂

    11. Det var en kjempe fin jakke!!! Den så super god ut så den syns jeg at jeg fortjener 😊
      Likte veldig godt den mørke blå.

    12. En sånn jakke hadde vært deilig å ha i ishallene i vinter. Det er ganske kaldt å sitte og se kampene til gutta 🏒🤗

    13. Denne jakka var kjempe fin. Jeg har ingen boblejakke til vinteren så det hadde passet helt perfekt. Takk for en fin blogg.

    14. Jeg kan sikkert trenge en sånn når jeg skal mer ut i vinter 🙂 Str 50/52 i blått om det blir meg 🙂 Leser stadig bloggen din, ikke alltid jeg er enig med deg, takk og lov for det, for “vi overvektige” er like ulike som anna folk 🙂
      Så deg som modell for Stormberg før jeg fant bloggen din og må si at det er veldig befriende å se klær på modeller som ikke er standard str 36! Mye lettere å se om noe kan passe til en selv når modellen er mer lik seg selv i fasong.

    15. Alltid gøy med noe nytt, og den burgunder fargen var nydelig 😀 kanskje jeg kan være heldig? 🙊

    16. Den i burgunder var knallfin! Den ønsker jeg meg. Den så kjempegod ut på kalde dager, som jo kommer etterhvert…

    17. Ja! Skulle så inderlig gjerne ha vunnet en vinterjakke! Jeg fikk vite i går at jobben min blir nedlagt og jeg står uten arbeid i desember. Mannen min er og arbeidsledig, så vi må prioritere barna når det kommer til godt vintertøy. Jeg trenger virkelig en vinterjakke ❤️ Og disse var lekre!!

    18. Jeg bare ønsker meg en sånn fin jakke 😊 Burgunder er nydelig 👍
      Takk for en fin blogg Heidi 🌹🌹🌹

    19. Denne jakken så jo perfekt ut!!! Trenger virkelig en ny i år, da den jeg har fra før er blitt for stor. 😀. Skal sannelig ta et en ekstra titt på denne og eventuellt bestille fra Alexis.. God lørdag ønskes deg. 😁. Takker for flotte bilder fra mote messen. Veldig gøy å se. ❤️

    20. Disse jakkene var veldig fine. Fint snitt og fine farger. Jeg likte godt den begunderrøde. Takk for interessant blogg, Heidi.

    21. Lekker jakke. Trenger så absolutt ny jakke da min gamle har blitt for stor. Skulle jeg være heldig ønsker jeg burgunderrød i str. 44 el. 46 alt ettersom de er små str. eller ikke.

    22. Jeg har ingen annen grunn for at jeg skulle vinne den, enn at det var ei knall fin jakke. Ønsker meg i sort str 42/44😊

    23. Så fine jakker ! 😀
      Det hadde vært noe å ha oppe i det kalde nord/Finnmark. 😀👍
      Skulle jeg være den heldige, ville jeg hatt den i burgunder str. L.
      Ønsker deg en fin dag ! 🌞

    24. Knallfin jakke som det hadde vært en drøm å eie! Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, ønsker jeg en jakke i grå, i str 46/48, avhengig av om den er stor eller liten i størrelsen.

    25. Jeg fortjener ny jakke fordi jeg er ute i timesvis med hunden hver dag i all slags vær. Vi krysser fingrene og labber

    26. Jeg har ingen jakke stor nok og varm nok. Så jeg kommer meg ikke ut i høstsola med rullestolen min. Uten varmt tøy blir det kaldt å sitte stille. I fjor kunne jeg gå med rullator og var minst en størrelse mindre, og hadde jakke. Den blå var fin, så jeg kunne tenkt meg den i str56 hvis jeg var så heldig.

    27. God formiddag 🙂 Først vil jeg si at du har en flott blogg og veldig koselig å følge med deg. 🙂
      Jeg ønsker meg og trenger veldig en ny varm jakke før kaldere dager ankommer. Synes det er litt vanskelig å si at jeg fortjener den for er mange der ute som også gjør det men ja jeg fortjener den også 😉 Ønsker meg i sort .
      Ha en flott helg.

    28. Hei det var en nydelig jakke. Syns den røde var fin. Har begynt å gå litt mer med farger å ikke “gjemme” meg i sorte å grå farver. Trenger virkelig en ny jakke da den gamle nå nærmer seg 11 år. Du er kjempeheldig som har fått vært med på moteuka. Du har sikkert sett veldig ye lekkert og fått gode ideer på både snitt og farver. Er vel alle damers drøm tror jeg 🙂

    29. Lekker jakk og jeg bare elsker blått det er sååå flott :-). Takk for at du deler dine dager med oss både gode og ikke så gode,det er jo sånn det er i det real life. Ønsker deg en god helg og velkommen hjem.

    30. Ønsker meg veldig gjerne en i sort.Du har virkelig kommet med mange gode råd, spennende å følge deg😊

    31. Hiver meg på og håper på vinnerlykke. Den burgunder hadde passet meg perfekt. Trenger absolutt en ny jakke og glad for tips på hvor jeg kan få kjøpt ☺☺. Takk for super blogg og råd jeg har fått. Ha en superfin helg videre. Mvh Anne May

    32. Jeg ønsker veldig å vinne jakken, fordi den er rålekker og jeg trenger ei god og varm jakke når jeg skal bi flink til å gå trimturer igjen 😍

    33. Hadde vært nydelig med en ordentlig vinterjakke for en gang skyld. Veldig vanskelig for å finne noe som passer😔 svart hadde vært perfekt å vinni🤗 klæm

    34. Bare å krysse fingra. Den jakken så bare helt deilig ut. Trenger noe som varmer nedover låran på kalde østlandsvintre. Hadde blitt superglad om jeg var så heldig å vinne hos deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg