Den store dagen kan komme

Jeg elsker prinsessefølelsen, og jeg brenner for at vi som er en størrelse for stor også skal kunne føle oss som prinsesser i blant. Når vi ikke føler oss som prinsesser, så skal vi føle oss flotte, og vakre. For det er jo nettopp det vi er! Vi er flotte! Om du føler at speilet geiper til deg, og at styggen på ryggen forteller deg at du er den styggeste, og tjukkeste, så geip tilbake, rett ryggen, skyv styggen ned i søla, og vis deg selv at du er alt annet enn stygg, og tjukk! Velværefølelsen, det å kjenne at man går med rak rygg, og smiler til verden, den er så fantastisk! De dagene hvor det meste stemmer, de dagene smiler jeg fra øre til øre. Jeg snakker ikke om å være innbilsk, og tro at man er noe mer enn det man er, eller bedre enn andre, men jeg snakker om at du skal føle deg bra nok med alt det innebærer.

Som jeg skrev forrige helg, så får jeg mange henvendelser fra fortvilte lesere som skal i konfirmasjoner, brylluper, eller andre større tilstelninger. Lesere som føler de kun har sorte søppelsekker i skapene, og som tror at de omtrent må melde avbud fordi de ikke kommer til å finne klær til disse store anledningene. Gjennom bloggen min, så har jeg vist dere at det er helt feil. Der er en hel verden der ute med flotte selskapsklær. Man kan virkelig skinne også som en størrelse for stor. Jeg har tatt dere med til Snefrids Hus hvor man finner de flotte selskapskjolene for de store anledningene som brylluper. Her snakker vi gallakjoler, og hos Snefrid går kjolene høyt opp i størrelse. Forrige helg viste jeg dere ett godt utvalg av selskapsklærne til KK Design, eller Kirsten Krogh som kanskje flere kjenner igjen. Kirsten Krogh har ett helt fantastisk utvalg av kjoler, og selskapsklær. KK Design har så utrolig mange flotte design, så mye flotte farger, og klærne har en fantastisk passform. Dette er selskapsklær som alle ser flotte ut i. Den såkalte tryllekjolen er jo ett veldig bra eksempel på nettopp det. Spør etter tryllekjolen i butikken, og du vil skjønne hva jeg mener.

Jeg har ikke tenkt å gi helt slipp på kjoler, og selskapsklær ennå. Der er mange spesielle anledninger fremover, og om man ønsker noe litt mindre pyntet enn kjolene fra Snefrids Hus, eller KK Design, så er der også her ett veldig godt utvalg. Jeg vet at mange ikke liker å gå i butikker, men når du vet hvor godt utvalget er, så må du bare sette av tid, og dra til din stormotebutikk for å finne kjolen som er riktig for deg. Jeg hadde ikke våget og bare bestille noe fra nett uten at jeg hadde prøvd det, og sett det. Ikke når det kommer til selskapsklær. Det nytter ikke å sitte hjemme og klage over at du ikke finner kjole når du ikke har prøvd. Det nytter heller ikke å klage over at du ikke føler deg vel om du ikke har tatt deg tid til å finne den riktige kjolen. Det å føle seg vel på en stor dag, det betyr alt.

Nais er en av mine store favorittbutikker. Den ligger i Lyngdal, og drives av flotte Barbro Sandal Nodeland. Barbro har ett fantastisk godt utvalg av klær opp til størrelse 56. Hun har ett veldig godt utvalg av klær fra ulike leverandører, og hun har klær i alle prisklasser. Barbro er utrolig flink til å ta inn klær. Hun våger samtidig som hun også har masse klassisk. På Nais kan jeg gå lenge, veldig lenge.

I dag skal jeg vise litt mer kjoler, og jeg har fått super hjelp fra Barbro på Nais. Det er Barbro som har tatt de flotte bildene, og den flotte modellen er  Christina S. Salvessen.  Her kan du se hvor mye flott du kan kle deg i både til de små, og store anledningene. Den første kjolen er fra KK Design ( Kirsten Krogh ), og koster 2499 kr. Her kan du ta av øverste del, og man får en hvit, klassisk kjole.



Kjole fra Zhenzi til 599,-


Kjole fra Que til 499,- og jakke fra Kirsten Krogh design til 1990,-


Her er det samme kjole som den forrige men her med jakke fra Que til 990,-


Kjole fra det greske merket Mat fashion 1499,- + jakke 399,- smykke fra Boheme til 899,-


Kjole fra Kirsten Krogh design 2199,-


Kjole fra DNY til 599,-


Kjole fra Q’neel. 1799,-

 


Kjole fra Kirsten Krogh design. 1990,-


Kjole fra Q’neel. 990,-



Her i lang utgave. 1990,-


Kjole fra Q’neel 1399,- + jakke 1399,-


Kjole fra Q’neel 1799,-


Kjole fra Mat Fashion 1299,- + jakke 399,-


Kjole fra Que. 1199,-


Kjole fra Q’neel 1799,- vist med sjal/jakke fra Kirsten Krogh 699,-


Kjole fra Mat Fashion. 1099,-


Her har vi plassert to kjoler over hverandre 😊 den grønne fra Mat Fashion 899,- og den sorte fra Boheme 899,-



Her har vi samme kjole fra Boheme under 899,- og jakke fra Mat Fashion over 1199,-

Disse kjolene finner du hos Nais i Lyngdal : https://www.facebook.com/naisbutikken/  , men merkene er det mange stormotebutikker  rundt forbi i landet som fører. Dra innom din nærmeste butikk. Tusen takk til Barbro for flotte bilder, og tusen takk til Christina som har vært modell på alle bildene!

Er der en helt spesiell dag der fremme ? Da fortjener du å føle deg som en prinsesse. Du fortjener å skinne, og du fortjener å føle deg vel, og du fortjener å være så vakker som du er selv om du kanskje ikke ser dette selv. Drømmekjolen, eller kjolen som får deg til å føle deg som en prinsesse, den finnes 🙂

 

 

3 kommentarer
    1. Hei Heidi 😀
      Så mye fint, var flere kjoler jeg kunne tenkt meg !
      Ønsker deg en riktig fin lørdag ! 😊🌞
      Ragna

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg