Jeg gir bort ei nydelig jakke fra Zhenzi!!

At jeg har en stor lidenskap for klær, det er vel ingen stor hemmelighet. Det er vel heller ingen stor hemmelighet at jeg har en stor lidenskap for jakker. Der er så utrolig mange flotte jakker på markedet, og jeg sliter med å gå forbi en flott jakke som bare henger der, og roper på meg. Om du hadde sett skyvedørsgarderoben i gangen vår, så hadde du kanskje trodd at det bodde en stor familie der om man ser på antall jakker. Få hadde vel trodd at vi kun er to voksne hvor den ene er mann, og ikke helt har den samme jakkadilla som kona si. Vel, noen jakker tilhører datteren vår fordi hun har litt lite plass til sine der hun bor. Tre, fire av jakkene tilhører min bedre halvdel – resten er faktisk mine.

Jeg er veldig glad i jakker med farger, eller jakker som har stilige design, og mønster. Det trenger ikke være så mye som gjør at jakken blir veldig spesiell. Det er ofte ” det lille ekstra ” jeg faller for. Jeg liker å ha jakker til alle anledninger, og de fleste av jakkene mine blir flittig brukt. Jeg har vel jakker også til alle årstider . Jeg er flink til å bytte på de selv om man alltid har en ekstra stor favoritt, eller to. Ei ordinær hverdagsjakke trenger ikke være ordinær om man ikke ønsker det. Ei hverdagsjakke trenger heller ikke å være kjedelig når der finnes så mye å velge blant. Jeg er jo en stor tilhenger av å gjøre hverdagene til dager hvor man setter seg selv i fokus. Man skal ikke spare den fine jakken til de spesielle anledningene, eller spare klær til en gang man skal noe ekstra. De spesielle dagene er i fåtall, og klærne man har spart til alle disse spesielle anledningene, de blir bare hengende der til pynt. Om ikke du bruker festkjolen på en vanlig dag, så bruk i alle fall de andre klærne, bruk jakkene! Føl deg fin, og flott selv om det er mandag, eller torsdag! Gjør hver dag til en spesiell dag!

Jeg skal sette litt fokus på vårjakker etter hvert på bloggen, for der er så mange flotte jakker til de fleste anledninger. En del av jakkene kan jo også brukes til flere anledninger, og slike jakker er det jo lurt å investere i. En jakke du kan bruke både på disse vanlige dagene, og en jakke du også kan ta på deg om du skal avgårde en kveld. Noen jakker er en fin hverdagsjakke som du også kan ta på deg om du vil en tur i skogen. Dagens turjakker er jo flotte å bruke også som en hverdagsjakke nettopp fordi de er blitt så fine. Dessuten er de ofte også veldig gode å ha på seg. Dt er jo ennå in i tiden å bruke turjakker som hverdagsjakker. En jakke som kan kombineres, og brukes til flere anledninger, det er jakker det kan være lurt å investere i.

I dag skal jeg få gi bort en av mine jakkefavoritter på bloggen. Danske Zhenzi har i sin vårkolleksjon en fantastisk flott softshelljakke som jeg falt pladask for. Jakken er i marine, den har hvite prikker, og så har den små, rosa detaljer som jeg synes gjør mye på jakken. Jakken er foret med fleece, og den har stramming nede, og i hetten. I går var jeg på tur med min bedre halvdel, og da valgte jeg denne jakken som turjakke. Noen synes kanskje den er for fin til å bruke som turjakke, men dette er en jakke jeg ønsker å bruke til flere anledninger. Jeg hadde kanskje ikke valgt jakken om vi skulle på tur med pølser, og bål, men til den type tur vi skulle på, så bruker jeg gjerne denne jakken. Jeg brukte den også senere på kvelden når vi skulle på besøk, og jeg hadde byttet ut turklær med litt penere klær. Det ble to helt forskjellige antrekk, og jakken var flott til begge deler. På turen i går fikk jeg også testet jakken i regnvær. Vi var jo selvfølgelig heldige med været, og fikk noen skikkelige regnbyger der vi gikk. Regnet prellet av på jakken, og den holdt meg både varm, og tørr. Så i går fikk jeg oppleve at jakken absolutt holdt mål, og det er jo ett stort pluss. Jakken fra Zhenzi har også en veldig god lengde, og den går godt ned forbi rompa, noe de fleste av oss liker at jakker gjør 🙂 Armlengden er også veldig bra. Jeg har kjøpt et par jakker på for eksempel Ullared som er utrolig fine, men ikke puster de, og ikke er de vanntette, så blir man overrasket av regn, eller blir man skikkelig varm når man går, da holder ikke jakkene fra Ullared mål 🙂 Skal man bruke jakkene jeg har kjøpt der, så må man være sikker på væmeldingen, og ikke gå for fort 🙂

Softshelljakken fra Zhenzi er absolutt å anbefale om du skal ha en hverdagsjakke du kan bruke til flere formål, og flere årstider. Dette er en flott jakke man kan bruke litt fremover nå. Det er en jakke man kan ta på seg når man sitter ute om sommeren når t-skjorte blir i kaldeste laget, og det er en flott jakke å bruke tidlig høst. Det er en jakke til byturene, til kinoturene, og det er en jakke man kan bruke når man vil bruke føttene litt, og få litt bevegelse, og aktivitet.

I dag skal jeg altså gi bort en av disse flotte softshelljakkene fra Zhenzi til en av dere som leser bloggen. Verdien på jakken er ca 1400 kr. Dersom DU har lyst på denne flotte jakken, så er det viktige ting du må gjøre for å være med i trekningen, og dette er ting flere glemmer. Glemmer du det, så kan du fort gå glipp av en flott gave. Du gjør følgende for å være med i trekningen av softshelljakken:

1. Legg igjen en kommentar på bloggen – fortell at du har lyst til å vinne jakken

2. HUSK : Legg inn størrelsen din i kommentarfeltet!!  Er du for eksempel 46/48, så er skriv det når du kommenterer.

3. Legg igjen epostadressen din! Mange skriver ikke navn, eller kun et fornavn, og uten en epostadresse, så sliter jeg veldig med å tak i vinneren.

Afrodite i Mandal er en av butikkene som selger denne flotte softshelljakken, og det var der jeg hentet min jakke. Det er mange andre butikker også som selger denne jakken. Spør i din nærmeste stormotebutikk . Dersom de ikke har tatt den inn, men fører Zhenzi, så kan det jo være de kan ta den inn for deg, eller sjekke hvem som selger den. Her i Kristiansand hvor jeg bor, så vet jeg at PIP Stormote selger den. Du kan også kontakte Zhenzi for å finne nærmeste butikk. Du finner Zhenzi her : https://www.facebook.com/Zhenzi-197243913989773/?fref=ts   Jeg vil også anbefale deg å følge Zhenzi på Facebook. Der vil du hele tiden se klær fra kolleksjonene deres. Zhenzi har utrolig mye fint i sin vår/sommerkolleksjon som er verdt å se litt nærmere på. Dessuten scorer Zhenzi høyt på at de er veldig gode på pris.

Som jeg skrev, så var det på Afrodite i Mandal jeg fikk tak i denne flotte jakken. Jeg hadde ett veldig hyggelig besøk på Afrodite som ligger veldig sentralt i gågada i Mandal. Butikken ligger på Torvet. Jeg legger ved litt bilder fra mitt besøk hos Afrodite. Butikken har mye spennende, og mange flotte vårvarer fra ulike leverandører. Du kan følge Afrodite på Facebook : https://www.facebook.com/Afrodite-AS-672169032815768/?fref=ts

Jeg håper mange vil være med i trekningen av den flotte softshelljakken, og gleder meg til mange kommentarer! Del gjerne innlegget 🙂 Lag den en god lørdag, og gled deg til ett nytt blogginnlegg i morgen 🙂 Da skal det handle om prinsessefølelsen.

 

 

48 kommentarer
    1. For en nydelig jakke! Jeg mangler en mellomjakke i min garderobe, har en vinterjakke og vinterkåpe og så er neste hakk en helt tynn sommerjakke. Da ender jeg ofte opp med å ta på meg en fleecegenser og det gjør jo litt med hvordan man føler seg, det er litt ustelt liksom…
      Så nå krysser jeg fingrene for litt flaks! Ha en super lørdag 😊

    2. Kjempefin jakke. Skulle gjerne hatt en sånn mellomjakke, så jeg prøver 😊💜 Glemte str 😶 46/48, tror jeg

    3. Knallfinjakke som jeg mer enn gjerne er med i trekningen av!! Du er såååå flink på dette med tøy Heidi, og du finner ALT det FINE!!!! Gøy at formidler alt dette !!!!! Jeg hater alle disse bittesmå prøverommene med forstørrelsesglass/speil i !!! Man blir aldri større enn nettopp der!! Jeg blir dessuten veldig glad av å lese om dine funn av superfineklær rundt omkring!! Ha en kjempefin lørdag😁Jorunn😁

    4. Den jakken var kjempefin, har en fra før, men den er litt for liten så den blir mest hengende i skapet…..håper jeg blir trekt ut,..💗

    5. Ja takk, det hadde vore supert med ei ny tøff jakke😀 Litt usikker på størrelsen min sidan eg har “krympa” det siste året, men tipper Str 42/44😊

    6. Har brukt min gamle jakke i flere år, så den er blitt stygg og trenger utskifting. Min str er 46/48 tor jeg litt etter fasong på jakka. Satser på vinnerlykke 🙂

    7. Dette var en anvendelig jakke, vil gjerne vinne den. Str. 44/46, hvis den ikke er veldig stor i størrelsen. Ser at Afrodite i Mandal også har mye flotte klær. De to kiltene var sånn 70 talls inspirert. e-mail : [email protected]

    8. Hei Heidi 😀 God morgen !
      Skal si jeg følte meg truffet mår du skrev om å spare finjakka til spesielle anledninger… 😁 Så typisk meg ! 😉 Sliter med å finne jakker som har plass til mine “muskelløse” armer.
      Takker så mye for tips om butikker som kan ha jakker som passer for meg. Neste er bare å komme seg sørover og få gått i de butikkene. 😀
      Og selvsagt ønsker jeg å være med på konkurransen om å vinne den fine jakka. Størrelsen er 42/44 😀
      Ønsker deg en fin lørdag og helg ! 😀
      Ragna

    9. Jeg må bare si det igjen Heidi , du er så flott ei dame 😍Og du har så mye fint tøy 👍Så alle de flotte toppene du viste i forrige innlegg 😍Og dienne fine jakken og alle de andre , du vet jeg er gått opp ca 30 kg etter jeg ble lungetransplantert har alltid vært tynn men er ikke det nå for er mye å legge på seg på 20 mnd🙄Men når jeg ser deg i alt det flotte tøyet blir jeg ikke så deprimert pga mine kg for ser nå att vi kan kle oss pent og være like fine som slanke😍👍og takket være deg har jeg kjøpt meg mye pent så takk for alle fine innlegg og tips Ang hvor og hvilken butikk jeg skal handle i, for jeg hadde aldri vært inne i en stormotebutikk før , så takk til flotte deg💐Hadde vært gøy å vinne den fine jakken 🙏Nå er jeg kommet opp i str 50/52 👍Pga medisinene jeg må ta resten av livet , men OK sålenge jeg kan pynte meg med flotte klær 👍Ha en fin helg

    10. Så lekker😍Sier JATAKK… igjen vettu😜😎ha en flott dag i dette nydelige vårværet mi har på Sørlandet ☀

    11. Hei! Har lest bloggen din en stund. Blir i godt humør av deg. Har kun en jakke som passer meg pr nå. En svart, kjedelig vinterjakke. Det ville være veldig kjekt å vinne denne fine i str 46/48.
      Klem <3

    12. Hei 😊 Denne lekre jakken har jeg lyst til å gi til min mamma Solrunn om jeg vinner 😘 Str 46/48 må hun nok ha 😊 Syns hun fortjener en ny og lekker jakke til våren (selv om det snør her) 😁
      [email protected]

    13. Så lekker jakke! Den vil jeg gjerne være med i trekningen av! God lengde på jakkene er viktig! Tror jeg må ha størrelse 46/48.

    14. Den jakke er bare super flott. Var i en butikk for en uke siden og kikket på akkurat den jakka. Den er bare lekker. Den kunne jeg hatt lyst til å ha i min garderobe. 😁😁😜

    15. At du er glad i klær er noe jeg har forstått ja.
      Jeg ønsker meg også ei slik flott jakke med prikker, i str XL, takk.
      Også så mye annet fint tøy på bloggen din idag.
      🤗🤗🤗🤗🤗

    16. Knallfin jakke, som jeg gjerne vil vinne i str 42-44. Håper jeg vil se like bra ut som deg i den 🙂 🙂 . Takk for tips om Afrodite, skal stikke innom der neste gang jeg er i Mandal. Er så vant med å handle i Søgne eller Kristiansand, men jeg bor jo nærmere Mandal nå, så da skal jeg ta meg en tur dit neste gang jeg skal kjøpe meg noe nytt 🙂 🙂

    17. Tusen takk for kjempefin blogg. Kunne veldig godt tenke meg den flotte jakka. Ønsker meg ei som er god i fasongen og puster. Ønsker meg str. 46/48.

    18. Heia Heidi😃
      Guri malla for en rååå fin jakke, denne falt jeg virkelig for ( elsker prikker )
      Du kledde jakken så godt 👌
      Skulle jeg bli den heldige bruker jeg str 48/50
      Krysser fingrer og tær🍀
      Klem fra meg😃
      [email protected]

    19. Hei Heidi synes det er gøyalt å følge bloggen din og tenkte dette må jeg hive meg med på Jeg er ei stor dame som nå skal jobber med å ut av “komforsonen” min ang tøy dvs det sorte og det sorte 😊 så denne jakken er virkelig ett stort steg i riktig vei så håper jeg du tar meg med i vurderingen din str 54/56 tror jeg (3xxl på tøy fra kaphal) Mvh Lisbeth ([email protected])

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg