Spennende, ny stormotebutikk, og ny giveaway!

Jeg elsker klær. Ingen overraskelse vil jeg tro. Jeg elsker også alt av tilbehør som smykker, klokker, skjerf, og vesker. Jeg er jo også veldig glad i sko, men pga store føtter, så kan jeg ikke velge og vrake akkurat på det området. Klær er nok likevel den største lidenskapen min. Jeg har alltid vært glad i klær, i alle fall fra jeg var 14-15 år, og så har det vel egentlig bare tatt av etter det. Selv når jeg var 40-50 kg tyngre enn jeg er i dag, så elsket jeg klær, og jeg fant som regel mye fint selv om jeg måtte opp i både størrelse 58, og noen ganger 60.

Selv om jeg måtte opp i så store størrelser, og utvalget var noe mindre, så trålte jeg butikker, og ikke minst nettbutikker, og fant alltid noe. Det var mer jobb å finne noe da enn nå, men jeg har vel alltid fått mye fine tilbakemeldinger på at jeg har kledd meg veldig fint opp igjennom. Det har alltid vært viktig for meg å kle meg fint. Ikke for å skjule kiloene, eller ta fokuset bort, men for meg har det alltid vært viktig å vise at også store kvinner kan kle seg flott, og være stilige. Der finnes så mye på markedet i alle størrelser, og i alle prisklasser, så de fleste vil kunne finne en del som gjør at de kan skinne der de går.

Jeg blir så lei meg jeg. Det er så leit at vi kvinner så ofte skal være så stygge mot oss selv. Selvsagt fortjener vi å føle oss både fine, og vakre fordi det er nettopp det vi er! Den gode velværefølelsen, den er gull verdt! Klær skal ikke bare være noe vi er nødt til å ha på oss. Klær skal være noe vi føler oss flotte i, og som gir oss den gode  følelsen.

Rundt forbi i landet, så finnes det mange flotte stormotebutikker. Selv om mye handel foregår på nettet, så er det noe spesielt med å gå i butikker. Det er fint og kunne passe klærne, ta på klærne, og kjenne om man får den gode følelsen når man har klærne på seg. Personlig service er også en viktig ting. Vil man ha et levende sentrum, vil man ha en levende by, og vil man ha nisjebutikker, da må man også bruke butikkene som er i nærområdet vårt!

For meg er det viktig og kunne fortelle mine lesere om butikker som finnes for oss som er en størrelse eller to for store. Det er fint og kunne fortelle når nye butikker åpner, og det er nettopp det jeg skal på bloggen i dag. For i februar åpnet den en ny stormotebutikk. Denne gangen på Stathelle i Bamble kommune i Telemark. Butikken ligger langs E18, så for oss som feks kjører endel østover, så er det en enkel sak å stoppe for å shoppe.

Siv Heidi Borgeraas åpnet butikken NAYS på AMFI Brotorvet i begynnelsen av februar. NAYS har klær til kvinner i alle aldre, og i de fleste størrelser da de har klær fra str. 38-56. De har hovedsakelig danske merker som DNY, ZOEY og ZHENZI. NAYS selger også bukser fra tyske KJBRAND, og dette skal være bukser som er veldig gode for de som trenger bukser som er romslige, og som har litt vidde. Og jeg vet at det er mange som er på jakt etter gode, vide bukser. NAYS har også tatt inn flotte armbånd fra Collection, og dette er armbånd som jeg har skrevet masse om på bloggen tidligere. Collection har armbånd i tre lengder, så dette er også armbånd for oss med kraftige håndledd.

Siv Heidi har altså åpnet NAYS på kjøpesenteret AMFI Brotorvet som ligger på Stathelle i Bamble. Da er vi i Telemark fylke, og vi snakker om et kjøpesenter som ligger langs E18. For de av oss som feks er endel innover mot Oslo, så er det jo bare et flott stopp i Telemark. NAYS holder til i et flott hjørnelokale i 2. etasje, og utvalget er alt fra den klassiske stil og til det litt mer røffe. Siv Heidi har 3 ansatte som alle har jobbet innen salg- og serviceyrket, også innen stormote i mange år.

I samarbeid med NAYS på AMFI Brotorvet, så skal jeg i dag gi bort en flott kjole/tunika fra Zhenzi til en heldig leser. Dette er en flott, navy- og hvitstripete tunika/kjole (95cm lang) med 3/4 lange armer. Verdien på kjolen/tunikaen er kr 699,- og fåes i doble størrelser fra 42-56. Kjolen/tunikaen er superflott!! Denne kan bli din 🙂

Har du lyst til å bli den heldige eier av denne flotte kjolen/tunikaen ? Legg igjen en kommentar på bloggen, og du er med i trekningen. Husk at du også skriver inn epostadressen din, og ta gjerne også med størrelsen din. Vi trekker en heldig vinner på mandag.

Jeg har denne uken tatt en viktig og spennende avgjørelse, og dette skal jeg fortelle mer om neste uke på bloggen. En avgjørelse som jeg har tenkt på lenge, men som har vært litt skummel. Takket være en fantastisk person som har tro på meg, som har tro på at det jeg skal inn i vil være noe jeg mestrer, så kjenner jeg på spenning, forventning, og jeg gleder meg også bittelitt 🙂 Etter jeg startet i ny jobb i Metro Sør i januar, så har mye vært et puslespill når det kommer til livsstilsendringen jeg holder på med. Jeg har vært livredd for å komme ut av de gode treningsrutinene, livredd for å legge på meg igjen, så nå har jeg tatt tak, og det skal du får høre mer om neste uke. Jeg er sikker på at avgjørelsen jeg har tatt også vil være noe som kan både inspirere, og motivere dere til kanskje å gjøre det samme.

Lag den en god lørdag – det skal absolutt jeg gjøre!

39 kommentarer
    1. God morgen til fine deg 😍 Den har jeg veldig lyst til å vinne i str. 44/46, lekker 🥰 Din radiostemme er fantastisk, kan høre at dette er du vandt til 🥰 Ha en nydelig lørdag 🌹 Klem

    2. Heisann og god morgen.
      Igjen takk for flott blogg. Det er ikke for mange butikker med større str. Så bra at man tørr å satse.
      Lekker topp/kjole. Ønsker meg, str 46.

    3. Hei. Kunne godt ha vunnet denne i Str.46/48. Jeg elsker klesstilen din, men er ikke like flink selv. Ha en fin helg

    4. God morgen😊. Besøkte Nays for noen dager siden. Flott butikk og hyggelig betjening😊. Må nok der igjen. Vinner gjerne kjolen i str 48/50( tror jeg)😊. Ha en fin dag💐.

    5. Siv Heidi er kjempeflink til å hente inn klær som passer flere stiler og lommebøker 😀
      Bruker str 48

    6. Hei igjen, godt å lese noe som er positivt! Er så glad for at vi har butikker hvor vi som er store kan finne de klærne vi trenger😊 Tilbake i tid var det nesten umulig å finne klær over 44-46, det endte ofte med triste sekker – for ikke å snakke om krimplinekjolene- grøss og gru🥺. Den tunikaen/ kjolen hadde vært en oppmuntring etter en sykdom, 50-52. Ha Eli super hell, alle sammen 💃🥳

    7. God morgen🎵❤️🎵Takk for fin blogg i dag også🌱Lekker kjole, lyser sol og sommer……..Er jeg heldig, str. 50⭐️⭐️⭐️Klem og god helg.

    8. Hei, vil gjerne med på giveaway☺️ Str 46/48. . Gleder meg masse til ditt neste innlegg, jeg sliter med livsstilsendringen min nå siden jeg har begynt å jobbe, får ikke mat og trening til å flyte sånn jeg hadde det før…

    9. God lørdag skjønne Heidi. Du treffer oss alle som har problemer med å finne klær. Selv er jeg glad i svenske Gudrun Sjøden. Koselig å høre på deg tidlig på morgenen når jeg er på jobb. Som nattevakt er jeg ingen morgenfugl når jeg har fri☺️. Spennende å følge deg.

    10. Takk for nok et inspirerende blogginnlegg. Din begeistring for klær til oss som er litt for store, smitter. Tunikaen ser veldig fin ut. Marinestilen gir vår-og sommerfornemmelse. Min størrelse er 46/48.
      Ønsker deg en flott dag!
      Hilsen Marit.

    11. Den største hadde vært super, kjempelekker premie. Tvi-Tviiiiiiiii. Liker godt bloggen din. 😀👍🦋🌸

    12. Hei!

      Så flott omtale av en butikk! Ble først litt lei meg, da jeg så at den fører fra str. 38, for det er jo ikke stort… Kanskje noen da tenker at de er store i str. 38, og da ikke vil assosieres med en slik butikk.
      Men….på den annen side…her kan man handle om man er liten, eller litt fyldigere. Da slipper man å tenke på at man må til en annen butikk….får jo for alle på ett sted 😉
      Tunikaen er fin, og hvis jeg vinner må jeg nok ha str 52/54.
      Jeg liker også å kle meg fint, selv om jeg er stor.
      Får alltid gode tilbakemeldinger på det. Synes det er viktig å se bra ut, selv om man har noen kilo for mye.
      Jeg har vært stor fra jeg var liten. I slutten av tenåra, og til jeg var 23-24, slet jeg med anorexi og bulimi. Var 38-39 kilo på det verste. Jeg er 172 cm høy.
      Nå er jeg stort sett fornøyd med meg selv, og det er kjæresten min også. Han elsker meg slik jeg er, med hele meg! ❤
      Gått ned litt i vekt, og målet er 98 kilo, men jeg har det ikke travelt med å nå målet. Jeg skynder meg sakte 😊

      Ønsker deg en fin helg! Kjekt å lese bloggen din!

      1. Hei Trine Elisabeth🙂

        Du må ikke finne på å bli lei deg for at størrelsene hos oss starter på 38: Dette er størrelser som er litt større enn “vanlige” størrelser, og vi skal ha noe for de fleste selv om vi er spesialister på såkalt stormote😉

        Mvh Siv
        NAYS Brotorvet

    13. Gratulere til nye butikkeiere. Fin omtale . Og bukser med vidde.. en drøm . Men om vi bor langt unna sender de 🤔 vinner jeg så vil jeg glede min datter med kjole i str 48

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg