Nettbutikken min nærmer seg åpning

27.oktober åpner nettbutikken min ” En størrelse for stor – for kvinner med kurver!”

Nå har jeg satt en dato for åpningen av nettbutikken min. 27.oktober er datoen, og det er ikke lenge til. Nå krysser jeg fingrene for at alt er på plass til åpningen, og at alt går på skinner når butikken åpner. Det er helt fantastisk å få så mange hyggelige tilbakemeldinger fra dere som leser bloggen på at dere gleder dere minst like mye som meg, og at jeg allerede har mange som vil bli kunder hos meg. Jeg ser så frem til å åpne. Velkommen til nettbutikken min – velkommen til drømmen min!

Dere som leser bloggen min, dere vet at jeg har en stor lidenskap for klær. Jeg har lenge hatt lyst til å jobbe med klær på en eller annen måte, og den store drømmen har uten tvil vært en nettbutikk. For å få til en nettbutikk, så er det mange brikker som skal på plass, og en periode, så ble det mye tanker, og lite handling. Ingen tvil om at jeg er en tenker, og at jeg sikkert kan overtenke i blant. Men det å starte en nettbutikk, det krever at man tenker det nøye gjennom, og nå følte lå alt til rette for at jeg kunne følge drømmen min. Jeg har hatt venner som har oppmuntret meg, som tror på meg, og som jeg har kunnet spille ball med.

Jeg håper du vil like nettbutikken min, og at du vil finne klær som passer din smak. Jeg vil prøve å ta inn klær slik at de fleste kan finne noe de liker. Det skal være sprekt, det skal være farger, det skal være tøft, det skal være elegant, og det skal være klassisk, og ensfarget. Vinterkolleksjonen som blir min første butikk kolleksjon, den er nok ikke så fargerik som feks våren vil være, men  du vil finne noen farger som rødt og lilla. Du vil finne flotte plagg som kan brukes jul og nyttår, men også andre deler av året. Jeg har tatt inn flotte tunikaer, og kjoler. Bluser og topper. Basisplagg er en del av kolleksjonen. Jeg har tatt inn gode bukser, og flere av buksene er perfekte for de av dere som liker vidde. Jeg har tatt inn bootcut bukse, og flere fine leggings.

I nettbutikken vil du også finne de beste strømpebuksene. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle finne gode strømpebukser med mine utfordrende bein, men det gjorde jeg, og de sitter som et skudd, og føles helt herlige å ha på seg. Strømpebukse marerittet er over. Garantert! Strømpebuksene går fra 2 XL og opp til 5 XL. 5 XL er den størrelsen jeg bruker. Jeg har tatt inn 50 denier, 90 denier, og jeg har tatt inn 200 denier. Så nå kan du altså også få tykke strømpebukser som du vil bli så fornøyd med. Litt farger har jeg og tatt inn. Jeg starter med to farger: lilla og koboltblå. Er det mange som kjøper farger, så skal jeg selvsagt ta inn flere farger. Jeg har også tatt inn en flott strømpebukse med mønster. Jeg gleder meg så til å selge disse fantastiske strømpebuksene fordi jeg vet at dere vil bli så utrolig fornøyde med de. Dette er strømpebukser jeg kan selge med stolthet.

I nettbutikken min vil dere finne klær fra str. 42 – 56, og i første omgang, så vil dere finne klær fra Gozzip, Gozzip Black, Studio og Sandgaard. Dette er leverandører som jeg vet leverer på kvalitet. Det er leverandører som er spreke og friske, som våger, og som bruker farger og mønster. Det er også leverandører som tenker på de som liker det klassiske og enkle. Dette er leverandører som har gode passformer. Det er leverandører som har klær som man føler seg vel i både til hverdag og fest. Og det er mine store favoritter. Jeg er utrolig glad for innspill fra en del av dere i forhold til merker dere ønsker i nettbutikken, og produkter dere kunne ønske. Jeg har notert alle sammen, og mange av disse vil jeg jobbe med, og se hva jeg kan få til. Mye avhenger selvsagt av hvordan nettbutikken utvikler seg, men jeg har håp om at jeg vil plassere meg godt blant andre nettbutikker som selger store størrelser. Jeg føler at en nettbutikk er midt i blinken for meg, og klær, det er jo utvilsomt min store lidenskap. Jeg føler jeg har kompetansen som trengs. Jeg føler jeg har kunnskap om både passform, og farger, og jeg har et stort ønske om å kunne hjelpe de som trenger hjelp, og jeg har et stort ønske om å kunne tilby flotte klær til flotte kvinner. Service og god hjelp til hver enkelt kunde vil stå i høysetet. Dere kan kontakte med om det dere måtte lure på når det gjelder plaggene i butikken min. Har dere sett et plagg som dere ikke finner i butikken, så tar dere selvsagt kontakt, så kan jeg få tak i det om det er på lager.

For dere som bor i og rundt Kristiansand, eller som er på besøk her i byen, så vil dere også ha mulighet til å besøke min lille hjemmebutikk. Dette blir ingen butikk i ordets rette forstand, men dere har muligheten for å komme hjem til meg. Her kan dere se klærne, ta på klærne og prøve klærne. Jeg vil ha et par faste dager som jeg har åpent, og ellers blir det etter avtale. Jeg gleder meg til å ta i mot dere her hjemme. Kundekveld skal jeg også ha. Jeg har flotte venninner som stiller opp som modeller når vi skal prøve oss på liveshopping. Dette skal bli så moro!

Nettbutikken skal få sin egen Facebook side som dere kan følge, og jeg skal lage en egen Instagram konto for butikken. Vi skal kjøre rabatter når vi åpner, og jeg skal ha åpent mer her hjemme den første uken enn jeg skal ha ellers. Jeg har jo ikke noe eget lokale, så min hjemmebutikk er i huset mitt. I min andre etasje vil dere kunne se og prøve plaggene jeg har i nettbutikken. Det er viktig også å si at jeg ikke har tatt inn mange av hvert plagg, så ser du noe du liker, så gjelder det å være rask.

Jeg gleder meg så! Dette har jeg hatt lyst til så lenge, og nå, nå er jeg klar. Tusenvis av sommerfugler flyr rundt i magen min. Jeg håper dere også gleder dere til en ny nettbutikk, og at dere vil like utvalget av klær som kommer. Jeg håper dere vil besøke nettbutikken min når den åpner, en nettbutikk hvor hjelp og service skal stå i høysetet.

I disse dager så venter jeg som nevnt på vinter og julevarene som blir de første varene jeg skal selge i nettbutikken min. I desember/januar så kommer vårvarene, og til mandag skal jeg ta ut sommervarene. Jeg har allerede begynt å få litt varer, masse flotte basisvarer fra Sandgaard. Sandgaard sine utrolig gode bukser, topper, leggings og ikke minst gnissetruser ( el Bikershorts som de egentlig heter ). I løpet av de neste dagene, da kommer resten av godbitene fra Danmark. Jeg venter også på strømpebuksene fra England. For de av dere som har etterlyst bukser med vidde, det kommer. Det kommer også selskapsbukser med vidde. Og selvsagt kommer det også jeans….og masse mer 🙂 Nå skal gjesterommet freshes opp litt. Liftgardiner skal erstattes med vanlige gardiner. Hyller skal opp. Klesstativene er satt opp. Steamer er kjøpt inn. Jeg ser for meg at det blir en del steaming av klær fremover. En del skal ennå på plass, men jeg skal være i mål til den 27.oktober.

Dette er to av buksene jeg har fått inn fra Sandgaard. To utrolig gode bukser med vidde, stretch og veldig god passform. Den første er Copenhagen med vide bein og god stretch. Den andre er Madrid som er en bootcut bukse. Har de Ine begge to fra 42-54.


En størrelse for stor – for kvinner med kurver åpner 27.oktober!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg