Et eldrorado av fristelser

Motemessen. For et eldorado. For en godtebutikk med fristelser overalt. Uansett hvor man snur seg, og hvilket showroom man går inn i, så er det flotte klær på rekke og rad. Klær på alt av stativer, og vegger. For meg er motemessen et paradis, et paradis av flotte klær, og masse inntrykk.

Motemessen er over. For meg ble det litt annerledes enn jeg hadde planlagt, men sånn går det i blant. Av ulike grunner som man ikke rår over, så ble det kun en dag på messen for meg denne gangen, men jeg føler likevel at jeg fikk med meg ganske mye. Jeg fikk besøkt ulike leverandører, og sett hva som kommer i butikkene høst/vinter 2018. Det var enda flere jeg skulle ha besøkt, men sånn ble det dessverre ikke. Av og til må personlige ting gå foran….men nå venter jeg spent på kataloger fra de jeg ikke fikk besøkt, og jeg skal vise dere som følger bloggen hva de ulike kan friste med når vi etter hvert får en ny høst, og en ny vinter.

Det er alltid spennende å besøke Tinas Agentur. Familien Sordal har spennende merker som Que, Q’neel, DNY , Plus By Etage og Angel Circle. Alle med flotte kolleksjoner for AW 2018, men det var spesielt kolleksjonen til Que som fanget min største interesse. For en kolleksjon. Så spennende, så flott, så kul, så spenstig – dette er klær som ikke alle har. Plus By Etage med sine ytterjakke. Den kolleksjonen er bare lekker!  For noen ytterjakker som kommer. For noen lekre farger.

Pont Neuf – en av mine største favoritter. Pont Neuf kommer oftere med kolleksjoner enn andre leverandører, så Pont Neuf viste sin flotte vår/sommer kolleksjon samt høst/vinter fra bla Choice og Chalou. Det er ikke rart at Pont Neuf er en så stor favoritt. De kan farger, de kan passform, og de har fine design.

Loft besøkte jeg for første gang i år. Jeg kjøpte meg kåpe fra Loft i høst, og er så strålende fornøyd. Jeg har jaktet lenge på akkurat denne tyåe kåpe, og det er en jakke som er så klassisk og flott. Det var moro å bli presentert for jakkekolleksjonen til Loft – for en flott kolleksjon for neste høst/vinter! Jakker i flotte design, flotte farger og Loft er god på passform. Det er så viktig at man har ei ytterjakke som passer kroppen, og sitter godt.  Kåper. Den sorte tradisjonelle får vi også neste høst/vinter, men også spenstige røde. Kåper i ulike lengder. Flotte fuskepelser, flotte duffelcoats.

Levolution, norsk design med sine flotte jakker, og sine flotte kjoler. Jakker og kjoler som skiller seg ut. Stilige overdeler, flotte farger.

KK Design med sine fantastiske kjoler som også vi som er en størrelse for store kan gå i. Kjoler i ulike lengder. Ulike farger. Kjoler for enhver anledning. Kjoler man føler seg så vakker som man er i. Det er faktisk veldig mulig å finne drømmekjolen selv om man er stor. KK Design har ett utrolig godt utvalg.

Jeg skal vise dere mye fint på bloggen fremover. I dag har jeg lyst til å vise dere vår/sommer fra Pont Neuf. Danske Pont Neuf som har seglet opp som en stor favoritt på grunn av sin utrolig gode passform, sine flotte farger, og flotte design. Linda Røed selger Pont Neuf her i Norge sammen med bla Choice. Nytt nå er at også Choice selges som stormote, og går nå opp til størrelse 54. Dette er gledelige nyheter. Vil du kikke litt på Choice sine klær, så kan du gå inn her : http://choise.dk/kollektion/   Jeg falt helt for de flotte tunikaene/kjolene i lin som jeg skal vise i ett senere blogginnlegg.

Vår og sommer fra Pont Neuf er flotte farger. Rosa, grønt, litt gult. Her er blomster, og her er de trygge, gode fargene som sort, grått, og blått. Ulike farger kombinert med hverandre. Her er noe for enhver smak. Lange, og korte modeller.

Jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen : Har man først blitt kjent med Pont Neuf, så har man funnet en venn for livet . Passformen er så god, og plaggene er så flotte på. Når det er sagt, så må jeg understreke at i kolleksjonene til Pont Neuf, så er der ulike modeller, så de kan sitte forskjellig på, så her må man bli litt bedre kjent med de ulike modellene. Pont Neuf er heller ikke ren stormote, så her kan kvinner i alle størrelser finne sine favoritter. Klærne går fra XS til 4 XL. 4 XL vil da være en str. 56. Selv bruker jeg XL og 2 XL alt etter modellen.

Mange av Pont Neuf sine klær sitter inntil kroppen, og viser våre kvinnelige former. Det er utrolig flott! Jeg har jo alltid sett hvor mye finere det er med klær som sitter inntil kroppen, men jeg har liksom aldri fått det ut i praksis selv. Det er til tider innmari vanskelig å få med seg hodet til å tenke, og se sannheten. Vi tror at store, romslige topper skjuler alle valkene våre, og det gjør de vel også, men de får også kroppen vår til å se så mye større ut. Det tar tid å endre, også når det kommer til å gå med andre klær enn det vi er vant til. Det tok tid for meg å kjenne på at jeg kunne gå med kroppsnære overdeler. Hodet sa store, vide overdeler, speilet, og fornuften sa noe helt annet. Nå har jeg blitt mer komfortabel med litt kroppsnært.

Her ser dere en del av den flotte vår/sommer kolleksjonen fra Pont Neuf. Klær som nå er på plass i de fleste butikker.

Mye lekkert! Du kan se hele kolleksjonen her : http://pontneuf.dk/kollektion/

Det vil komme mer fra motemessen på bloggen fremover. Vinneren av treningsklærne fra Zhenzi blir trukket i morgen tidlig. Vil du være med i trekningen av treningstopp, og treningstights, så legger du igjen en kommentar på bloggen med navn, epostadresse og størrelse.

Instagram og Snapchat : heidirosander

 

5 kommentarer
    1. Mye flotte habitter her. Pont Neuf er et behagelig plagg å ha på seg. Ja, nå venter vi på våren 🙂

    2. Oiiii her var det MYE flott 👍😊
      Skjønner godt at pont neuf er noe du liker, her var det absolutt MYE å ønske seg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg