Nytt bekjentskap

Det er alltid spennende å bli kjent med nye klesmerker, og ekstra fint er det når man kan fortelle om produsenter som går høyere opp i størrelse enn de fleste andre stormoteprodusenter. Som regel så går stormote opp i størrelse 54/56. Noen få går høyere, og noen nettbutikker gjør det samme.

Forrige uke ble jeg kjent med et klesmerke som jeg har hørt om tidligere, men som jeg aldri selv har prøvd. Merket heter Sempre Piu, og er et merke som går fra str. 40-60. Få andre produsenter går såpass høyt opp i størrelse. Sempre Piu er fargerikt, det er mye print og det er mye detaljer. Det er utvilsomt en kolleksjon som tiltrekker oppmerksomhet. Det er friskt og fargerikt. Så dette er absolutt klær for dere som liker å kle dere i farger og print. Jeg tenker også at Sempre Piu er ett godt merke for voksne kvinner. Ett godt merke for dere som også ikke ønsker så lange overdeler.

Mitt første bekjentskap med Sempre Piu ble absolutt ett veldig hyggelig bekjentskap. Jeg har aldri før hadde dette merket, så jeg satset på str. 50 i en lekker hvit tunika med flotte detaljer. Tunikaen hadde i tillegg en veldig fin lengde, og hadde armer som var 3/4. Tunikaen satt som et skudd. Den var så flott, og satt så utrolig fint både foran og bak. Jeg gleder meg til å bruke den. Selv om tunikaen er hvit, så kommer jeg fint til å bruke den også i høst og vinter.

Er den ikke lekker?

 

Sempre Piu har sitt hovedfokus på overdeler. Her er det mye bluser for dere som savner det, det er mye t-shirts, topper og tunikaer. I høstkolleksjonen er det også litt innejakker. Kolleksjonene blir produsert i Europa, og det satses på høy kvalitet. Sempre Piu kommer med 4 kolleksjoner i året, og er blitt ett av datterselskapene til Pont Neuf. Flere stormotebutikker i Norge selger Sempre Piu.

Visst du vil kikke litt på høstkolleksjonen til Sempre Piu, så kan du se den her : http://sempre-piu.de/kollektion/

Jeg har nå trukket en vinner av den flotte ponchoen fra DNY, og den heldige vinneren ble : ARNHILD!! Gratulerer så masse med ny poncho, Arnhild! Jeg tar kontakt med deg i løpet av dagen.  Plutselig dukker det opp en ny giveaway her på bloggen min.

Håper du får en nydelig mandag og ei god uke. I dag måtte jeg hoppe over trening. Forkjølelsen har kommet til meg også med sår hals og feber, så det er bare å pleie kroppen tenker jeg da 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg