Jeg gir bort en flott sommerbluse

Varmen og finværet ser ut til å fortsette. Tidenes sommer i sør. Ryktene sier den vil gå inn i historiebøkene, og at der er 100 år siden sist vi hadde en slik sommer som dette.

Det er varmt, veldig varmt, og når man i tillegg må gå med tykke kompresjonsstrømper, så er varmen blitt en stor utfordring. Jeg skal innrømme at jeg ikke har vært den flinkeste jenta i klassen når det kommer til bruken av kompresjonsstrømper til nå i sommer. Jeg har gått en del uten. Noen ganger hovner beina opp med et knips etter jeg tar dem av meg, andre ganger holder de seg fine noe lengre. Om det ikke er etter boken det å ta av seg kompresjon, så må jeg det for å komme meg igjennom disse varme dagene. Jeg tror det er viktig å legge ting opp etter hva som er best for en selv for at hverdagen skal bli best mulig, ikke alltid etter det boka sier.

I dag har jeg tenkt å gi bort en flott gave til en av dere som leser bloggen min. I dag skal jeg gi bort en flott sommerbluse fra Zhenzi. Den er hvit av farge, og har ett nydelig design på ryggen. Masse flotte blonder. Den er så sommerslig og fin. Blusen kan jo fint brukes også andre deler av året. Det står ikke sommer på den selv om den er hvit.

Har du lyst på denne flotte blusen i garderoben din? Du kan bli den heldige. Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar på bloggen, og dermed er du automatisk med i trekningen av blusen fra Zhenzi. Du må også huske å skrive i kommentaren hvilken størrelse du bruker, og du må huske å skrive inn epost adressen din slik at jeg kan få tak i deg om du vinner. Zhenzi går fra S til XXL. Jeg bruker M i noe fra Zhenzi. M er da 46/48, og jeg bruker L i noe som da er 50/52.

Håper du får en nydelig søndag hvor du enn er i landet. Vi blogges.

 

 

41 kommentarer
    1. Takk for at du blogger Heidi. Lekker bluse. Ønsker meg den i str m.
      Fortsatt god sommer 🌞🌞🌞
      Klem Gunn

    2. Lekker bluse som jeg gjerne vil vinne i størrelse M.
      Ha en flott søndag og god sommer videre 😊

    3. Den var fin. Ønsker deg en deilig sommer med familien din. 🌼☀️
      Hadde jeg vunnet måtte det vært i M

    4. God sommer til deg😎 Varmen kan være en utfordring-og en glede! 😅 Kunne tenke meg blusen str.xxl🍀

    5. Så fint å lese bloggen din og følge med på det som skjer rundt deg.
      Jeg ønsker meg denne fine blusen i str M. Ha en fin dag og fortsatt god sommer.

    6. Hei Heidi, jeg går også mye uten strømper om dagen. Tenk at vi i Trøndelag har så fint vær da☀️👍 Den blusen var nydelig, str.S passer meg. Ønsker deg fortsatt en fin sommer😉

    7. Hei o go morn Heidi 😘 jeg hovner også opp men har ikke brukt kompresjonsstrømper. Forstår deg veldig godt🌹 det er varmt å gå med🌺 den blusen likte jeg veldig godt😘skulle jeg bli den heldige vinner er 44/46 passe til meg💐 ha en fin og varm søndag😘

    8. En slik lekker og delikat bluse ønsker jeg meg i str S.
      Etter å ha lest så mye positivt om Nais, på bloggen din, la vi veien om Lyngdal forrige uke, på vei til Stavanger. En flott butikk!
      Ønsker deg en fortsatt god sommer!

    9. Hei Heidi 😊🌺
      Det er nå sånn at vi bør bruke kompresjon ja, men jeg tror nå det er godt å føle seg litt “fri” også… Og få litt luft, sol og varme på beina. 🌞 Jeg “tar fri” fra kompresjon finværsdager på sommeren, men behandler selv hver dag om ikke fibromyalgien er for ille. Tror hodet har litt godt av det, så blir det så mye lettere å være flink resten av året ! 😎🌞👗👙🌺
      Ønsker deg den nydelige blusen i str S om jeg skulle være så heldig å vinne. 😊

    10. Nydelig bluse som jeg hadde blitt kjempeglad for😍😍fortsatt god sommer☀️☀️🤗str.50/52👍👍

    11. En flott bluse som jeg ønsker å vinne til min datter. Hun bruker str 50/52
      Ønsker deg fortsatt god sommer 😊

    12. Jeg bruker også kompresjonsstrømper. Ang varmen var det en fysioterrapaut som hadde anbefalt å ligge med dem om natta,og gå uten på dagen. Jeg har prøve med et par som var litt godt brukt fra før. Det er et slit men …… Vi har en flott sommer i år. Flott bluse. Str L til meg. Snart feider jeg på 4ukers opphold på et opptreningssenter i nærheten. Det skal bli godt med hensyn til trening og kosthold.Ha en fin tid fremover. Mvh Anne Grete 😘

    13. Kjempefin blogg. Hyggelig å lese 👍
      Vil veldig gjerne vinne bluse. Str M tror jeg vil bli bra 👍

    14. Flott bluse, kanskje helt perfekt for meg som stort sett sverger til sorte klær…
      XL blir nok best.
      God sommer! ☀☀

    15. Takk igjen for mye bra lesing😊. Blusen var nydelig😊. Er som deg noe i str M og noe i L. Er den ledig i modellen ønsker jeg den i str M😊. Fortsatt fin sommer til deg☀️☀️. Hilsen Inger Lise ( [email protected])

    16. Det ER veeeeldig varmt med støttestrømper ja 😳😉😊 Jeg bruker heller ikke støttestrømper hver dag i denne varmen, men pga en operasjon måtte jeg bruke de og magebelte både dag og natt ei god stund…
      Nydelig bluse 🖒 Hvis jeg er den heldige vinneren ønsker jeg str M

    17. Den blusen var lekker. Kunne godt ha denne i str M. PS. Jeg liker å lese dine innlegg. Fortsatt god sommer, Heidi. Hilsen Torbjørg.

    18. God sommer og som alltid er det koselig og følge bloggen.
      Om jeg er den heldige så må det bli str L.
      Ønsker deg og dine en flott dag videre.
      Mvh Anne May Kvelland

    19. Nydelig bluse som jeg veldig godt kan tenke meg. Hvit bluse synes jeg er en tidløs og delikat klassiker hele året😍Lekker design. Str. L.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg