Lekre blomster

Klær er alltid spennende. Nå som vi er i midten av juli, så starter butikkene snart sommersalget. Noen har startet, mens andre er rett rundt hjørnet. Selv om skapene, og stativene mine skriker at de ikke ønsker mer selskap, så nytter det ikke. Jeg vil ikke høre. Det er alltid plass til noe mer, men jeg ser at jeg nok må vurdere flere klesstativer, flere kleshengere…Vi får jo barnebarn i november, og da blir nok Celinas gamle rom til et barnerom, og ikke et rom for mine klær som jeg opprinnelig hadde tenkt. Til torsdag skal jeg på salg. Jeg trenger ingenting, men det er alltid moro med nye klær. Jeg har noen plagg i tankene som jeg håper jeg er heldig å finne.

I sommer har det blitt en del nytt fra Pont Neuf i garderoben min. Som dere vet, jeg elsker Pont Neuf, og i sommerkolleksjonen har de i år en del blomsterprint, og jeg er blitt utrolig glad i plaggene med blomster. De har blitt mine store sommerfavoritter, og jeg har fått veldig mye skryt for plaggene. Ikke rart i det hele tatt, for de er virkelig fine. I tillegg er det utrolig gode plagg. Gode å ha på seg, og utrolig god passform.

Det er mye blomster fra mange produsenter i butikkene. Blomster er som regel ikke det jeg finner først på klesstativene. Ofte har jeg gått forbi også da jeg alltid har tenkt at blomster blir for voldsomt. Nå tenker jeg annerledes. Nå ser jeg hvor fint blomsterprint kan være. Man må bare finne det printet som passer egen kropp, og stil. Alt passer ikke for alle.

Jeg har tidligere vist en tunika med blomsterprint fra Pont Neuf på bloggen. Den er helt nydelig med sine store blomster. I dag viser jeg en annen tunika/kjole fra Pont Neuf sin sommerkolleksjon. Denne har mindre blomster. Den er lysere i fargene, og den er helt nydelig den også. Absolutt en favoritt sammen med den mørke, og disse to har jeg brukt masse i sommer. Denne lyse er ganske lang, så når det blir høst, så tenker jeg å sy den opp litt. Den kan godt være litt kortere når jeg bruker den som tunika. Jeg har fått sydd meg hvite bukser i sommer, og de er jeg veldig fornøyd med. Hvite bukser sammen med den lyse tunikaen er virkelig fint.

Hele tunikaen/kjolen jeg viser i dag sier også sommer. Nydelige blomster. Nydelige farger. Jeg kommer riktignok til å bruke den hele året, og bare ta en liten jakke over. Den er altfor fin til kun og brukes om sommeren. Selv om den er lys, så skal den ikke henges bort når denne sommeren er over. Jeg liker klær jeg kan bruke hele året selv om det alltid er fint å ha noen plagg som kun kommer frem når solen og temperaturen sier sommer.

Husk, Pont Neuf er ikke kun stormote. Plaggene starter på XS og går opp i 3 XL, enkelte plagg går også opp i 4 XL. Mange av Pont Neuf sine klær sitter inntil kroppen, og viser våre kvinnelige former. Det er faktisk flott!

Kjolen/tunikaen heter Sigrid, og den finnes også i en kortere modell, altså en tunika modell. Da heter modellen Lisbeth. Du kan se Pont Neuf sin sommerkolleksjon her : http://pontneuf.dk/sommer-2018/

2 kommentarer
    1. Den var nydelig ! 😊 Den hadde vært noe å hatt på seg fredag 20 juli, da har min eldste datter invitert meg med på Mamma Mia premiere. Det med premierefest på kinoen, rød løper, fotografering og greier…! 😲😁 Dagen etter drar vi på campingvogn ferie, og har med hennes eldste datter på 4 år. Gleder meg, vet mitt barnebarn Leona har hatt nedtelling til denne turen. ❤😊🌺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg