Blomstrende og lekker

Jeg har sagt det før, og jeg sier det gjerne igjen : har man først blitt kjent med Pont Neuf, så har man funnet en venn for livet som man aldri vil slutte å elske. Passformen er så utrolig god. Plaggene sitter så fint på kroppen, og Pont Neuf er innmari flinke med farger og design. Årets sommerkolleksjon er intet unntak.

Denne sommeren har også Pont Neuf blomsterdesign på en del av sine modeller, i likhet med andre produsenter.  Flotte kjoler med nydelig blomsterdesign. Det er mye blomster fra mange produsenter i butikkene. Blomster er som regel ikke det jeg finner først på klesstativene. Ofte kan jeg også gå forbi dersom det blir for voldsomt. For blomster må være akkurat passe etter min smak. Blomstene kan være store, slik de er på min nye Pont Neuf, men ikke skrikende. Det må være rolig. Visst ikke går det fort rundt i hodet mitt.

På fredag fikk jeg den nydeligste tunikaen/kjolen fra Pont Neuf. Jeg hadde sett den på et bilde, og likte den veldig godt. Ofte blir det annerledes å stå med plagget i hendene, men jeg har ennå til gode å bli skuffet over noe fra Pont Neuf. Jeg bruker den som tunika, den heter kjole, så her er det en smakssak hvordan man ønsker å bruke den.

Hele tunikaen/kjolen sier sommer. Nydelige blomster. Nydelige farger. Jeg kommer riktignok til å bruke den hele året, og bare ta en liten jakke over. Den er altfor fin til kun og brukes om sommeren. Fargene er ikke så typisk sommer at jeg må henge den bort når denne sommeren er over. Jeg liker klær jeg kan bruke hele året selv om det er fint å ha noen plagg som kun kommer frem når solen og temperaturen sier sommer.

Pont Neuf er ikke kun stormote. Plaggene starter på XS og går opp i 3 XL, enkelte plagg går også opp i 4 XL. Mange av Pont Neuf sine klær sitter inntil kroppen, og viser våre kvinnelige former. Det er faktisk flott! Jeg har jo alltid sett hvor mye finere det er med klær som sitter inntil kroppen, men jeg har liksom aldri fått det ut i praksis selv. Det er til tider innmari vanskelig å få med seg hodet til å tenke, og se sannheten. Vi tror at store, romslige topper skjuler alle valkene våre, og det gjør de vel også, men de får også kroppen vår til å se så mye større ut. Det tar tid å endre, også når det kommer til å gå med andre klær enn det vi er vant til. Det tok lang tid for meg å kjenne på at jeg kunne gå med kroppsnære overdeler. Hodet sa store, vide overdeler, speilet, og fornuften sa noe helt annet. Nå har jeg blitt ganske komfortabel med litt kroppsnært. Utrolig, men sant. Jeg får også utrolig mange hyggelige kommentarer når jeg har på meg Pont Neuf, og da spesielt fra personer jeg ikke kjenner.

Kjolen/tunikaen heter Maya, og den finnes også i en kortere modell, altså en tunika modell. Da heter modellen Riva.

Jeg har allerede spradet rundt i min nydelige Maya kjole/tunika, og jeg er så utrolig fornøyd med den. Det er en herlig følelse når jeg føler meg så vel i den, og ikke minst velkledd. På bloggen til uken skal jeg vise dere et par andre flotte nyheter jeg har fått fra Pont Neuf, også de med blomster.

Nyt søndagen – jeg skal på trening nå, og deretter på kombinert tur og fisketur med min bedre halvdel.

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg