Sommergave til en heldig leser

Reklame | Collection

For et vær, og for en sommer. For varmt for mine lymfebein som dere vet, men temperaturen skal ikke falle så mye før det blir levelig for mine bein også. Jeg fikk tips om å kjøpe meg et plaskebasseng til beina, og det var en helt super ide! Plaskebasseng skal bli for å kjøle ned beina. Etter å ha sett på sommerhytta på TV2, så må jeg si at det frister med ett av disse boblebadene som noen av deltakerne har vunnet. Vi har god plass på terrassen, det ser enkelt ut å sette opp, og også holde ved like. Hadde jeg hatt ett slikt boblebad, da hadde jeg bodd i det.

Jeg har i dag lyst til å gi bort en lekker sommergave til en heldig leser. En gave som alle kan vinne, og sette pris på uansett størrelse, og alder. En flott gave du kan bruke hver dag, hele året.

I dag skal jeg gi bort ett nydelig armbånd fra Collection. Det er så lekkert dette armbåndet! Sølvfarget wrap armbånd med nydelige perler. Jeg har ett i grått, og ett i hvitt, og jeg bruker de så mye. Jeg bruker armbånd fra Collection hver eneste dag, og disse er blant de jeg bruker mest. De er så flotte, de finnes i to størrelser, og de jeg tåler å ga de på meg jeg som har nikkelallergi. Det at de også finnes i stor størrelse, det betyr at jeg også kan bruke det fordi mitt håndledd ofte blir for stort for mange armbånd.

Jeg er blitt veldig glad i armbåndene til Collection, og jeg bruker de som sagt hver dag. Jeg liker å pynte meg. Jeg liker å gå pent kledd, og jeg liker å bruke pent tilbehør som smykker, armbånd, ringer og armbånd. Jeg jublet da jeg fant Collection. Armbåndene til Collection kommer i stor størrelse for de av oss som har kraftige håndledd. Armbåndene kommer selvsagt også i ” normal ” lengde. Armbåndene i stor størrelse måler fra 20- 22,5 cm og passer hvis du er inntil ca 20 cm rundt håndleddet.  Wrap armbåndene ligger på rundt 42cm. Prisene er også gode, og nettbutikken er både flott, og enkel å handle i.

Collection Norge ble etablert i februar 2012 av Lene Grindstad. Målet til Collection er å tilby moteriktige og tidsaktuelle smykker, vesker og skjerf av god kvalitet til fordelaktige priser. Collection har både egendesignede, og importerte smykker. Materialene som brukes er bla skinn, perler, steiner og krystaller.

Armbåndet du kan være heldig å vinne i dag koster 299 kr, og det finner du her : https://www.collection.no/catalogsearch/result/?q=11657-1  Hele kolleksjonen finner du her : https://www.collection.no/   Har du lyst til å bli den heldige vinneren av det lekre armbåndet, så legger igjen en kommentar på bloggen.

47 kommentarer
    1. Den som bare hadde vært like flink som deg til å pynte seg med så mange fine smykker😁Blir som oftest det enkle og nøytrale her i «gården»🤣Hadde vært å gøy å vinne dette nydelige armbåndet!!!

    2. D var nydelig, hadde vært gøy å vinne det 😍 Ha en vakker sol dag og ei god helg, fine du 🌸💕🌸

    3. God morgen . Kunne godt tenkt dette armbåndet. Nydelig akkurat som du. Nyt ferien sammen med din kjære.
      Takk for at du deler.
      Mvh Anne May

    4. Kunne gjerne vunnet armbåndet , det var kjrmpe fint . Ha en fin lørdag Heidi , du skriver bra

    5. Heisann. 🙂 Vi har badestamp på hytta, her vi har bodd i fire uker nå, veldig greit å avkjøle seg i den. For i sjøen har det vært 21+ noe som er helt unormalt til her ute å være!
      Ja takk. 😀 Vil gjerne vinne dette armbåndet. <3 Jeg er nemlig som deg, at de fleste «normale» armbånd blir for trange.

    6. Hei!
      Jeg beundrer din evne til å alltid pynte deg og se så fresch ut😃Jeg vet at de gangene jeg orker det, føler jeg meg litt mer vel. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen om armbåndet. Det var lekkert.

    7. Ja, for en herlig varme vi har hatt over lang tid ☀️
      I love it, selv om leddene blir hovne. Da er det jo som du vet greit med kaldt vann 👍🏼
      Det armbåndet du viser her er helt nydelig, et slikt et vil jeg gjerne vinne.
      Ha en fin dag i dag som det er litt mindre sol

    8. Jeg vil gjerne finne et armbånd. Håper du får deg et basseng, så plagene kan bli litt mindre varmen

    9. Jeg melder meg gjerne på dette. Hadde vært koselig å overaske moren min med et slikt armbånd. Hun kommer ca. 80 mil for å være barne/ hundepasser når jeg skal starte å jobbe. Hun kommer med fly, men det er et stykke fra henne og til flyplassen også.
      Plaskebasseng til føttene var slett ingen dum ide. Jeg hovner opp i varmen, og det er deilig å avkjøle føttene 🙂
      Jeg håper at du Har en fin helg <3

    10. Veldig nydelig. Kunne gjerne hatt et slikt. Vinner jeg, så slipper jeg å kjøpe…. God sommer, Heidi. Og kos deg med bassenget. Torbjørg.

    11. Sommervær som dere har nå, det kan vi være drømme om her i Finnmark… 🙄👙😎🌞😂
      Så plaskebasseng trengs ikke her. 😁
      Ambåndet er nydelig, i begge farger. Men hadde ønsker meg et sommerlig hvitt, om jeg skulle være så heldig å vinne ! 😘
      Håper varmen holder til jeg kommer til Oslo i neste uke for markeringen av Lipødem måneden. 😎🌞
      Ønsker deg en fortsatt god sommer ! 🌺😃

    12. Jeg har samme problem som deg Heidi, at “normale” armbånd blir for små, så derfor ønsker jeg meg et sånt armbånd ❤😊💫

    13. Det hadde vært fint å pynte seg med på 100 årsdagen jeg skal feire sammen med mannen min 😊

    14. Heisann. Takk igjen for alt du deler. Varmen som har vært siste uker har vært tøff for kropp med dårlig lymfesystem. Men liker jo varme og selv om kroppen ikke er så fornøyd. Lekkert armbånd. Håper på vinnerlykke. 😊 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg