Endelig nye treningsklær

Reklame | Stormberg

Treningsklær i store størrelser er ikke alltid like lett å finne. Dette med treningsklær er også noe jeg veldig ofte får spørsmål om fra dere som følger bloggen min. Jeg tror mange blir både oppgitt, og frustrert når man ser hvor lite treningsklær der finnes for oss som er en størrelse, eller flere for store. Det er frustrerende når man aldri finner noe som passer. Hvordan skal man kunne få ett mer aktivt liv uten riktige klær? En tur i skogen blir liksom ikke helt den samme i pumps, og fine bukser.

Jeg skjønner ikke hvorfor ikke flere produsenter ser behovet, eller om de ser behovet, hvorfor er de så redde for å satse ? Man skal faktisk ikke så høyt opp i størrelse i klær før man ikke finner noe som passer. Jeg prater også med folk som i utgangspunktet ikke så veldig store,  men likevel sliter de  veldig med å finne tur, og treningsklær, og man blir så lei av å tråle butikker uten å finne noe som passer. Man starter med friskt mot, men nærmer seg kjelleren når man slukøret drar hjem uten noe i posen. Den eneste som kanskje er fornøyd må vel være lommeboka. Vi som er overvektige oppfordres til å være aktiv, men da må vi også ha klær å være aktive i. Jeg har gått mye turer jeg i klær som absolutt ikke er turklær, og trent i klær som ikke er beregnet for trening. Det var langt annet enn behagelig.

Stormberg er uten tvil den produsenten som i dag har det beste utvalget av treningsklær i store størrelser. Jeg håper Stormberg vil satse enda mer på store størrelser til både menn, og kvinner i tiden fremover. Behovet er der, og markedet bør være der. Når det kommer til turtøy, så er utvalget i store størrelser hos Stormberg veldig bra akkurat nå. De har ett stort utvalg av både flotte jakker, turbukser, fleecejakker, regnjakker og ull. Stormberg fortjener nok en gang tommelen opp.

I dag har jeg lyst til å vise dere min nye trenings t-skjorte. Endelig nye treningsoverdeler i store størrelser fra Stormberg. Jeg blir utrolig glad når jeg får tak i virkelig gode overdeler å trene i. Hilleberg er en ny treningsserie. Her kan du enten få hettejakke, eller genser, begge med lang arm. Det er genseren jeg har testet på trening de siste dagene.

Jeg var spent på treningsgenseren. Jeg trener som regel med t-skjorter, og var spent på om en genser ville bli mye varmere. Stoffet som Hilleberg er produsert i er så utrolig mykt og behagelig, man kjenner jo nesten ikke at genseren er på. God å trene i var den også, veldig god faktisk. Genseren var ikke noe varmere enn ei t-skjorte, og den absorberte svetten veldig bra. Jeg kan fort føle meg litt hemmet i en genser når jeg trener, men Hilleberg har en veldig god stretch, og dermed blir ikke bevegelsesfriheten hemmet.

Farger blir heller aldri feil. Hilleberg er flott i orange og hvitt, og jeg kjenner at fargen gjør meg glad. Hilleberg går opp i størrelse 4 XL, og her har jeg valgt den største størrelsen, og den sitter fint. Noe kroppsnær, men selv for meg, så føles dette helt greit. Du finner Hilleberg her : https://www.stormberg.com/no/hilleberg-genser-dame.html#10352820017 og her : https://www.stormberg.com/no/hilleberg-hettejakke-dame.html#10352720017

 

3 kommentarer
    1. Jeg bestilte nylig en tre kvart allværsjakke fra Stormberg. På bildet viste den at lengden er et stykke ned på låret, altså litt lenger enn ei kort allværsjakke. Min jakke derimot, går helt ned til knærne. Den ser nesten ut som en slags kåpe. Den føles derfor nesten for stor, selv om jeg trenger vidden hvis jeg vil ha noe litt tykkere plagg under. Jeg er liksom ikke ekstremt lang fordi om jeg er for bred 😂
      Jeg har likevel beholdt jakken, og tenker at det får være ei slags « kåpe « for litt ruskete dager.
      Treningsgenseren så veldig fin ut, og fargen var nydelig til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg