Vårens lekre nyheter

Reklame | Collection

Det er ikke alltid så mye som skal til for å få meg glad. Lykke trenger ikke være de store tingene. Vårfølelsen vi fikk i helgen gjør jo noe med en. Føle sola varme, grille ei pølse til lunsj på terrassen mens man tar en pause i vårarbeidet,  det å gå i lettere klær, finne frem vårgarderoben, og ikke minst det å få vårnyheter fra Collection i posten. For noen lekre vårnyheter! Armbånd i flotte farger, og design. Armbånd som også mine kraftige håndledd kan bruke.

Armbånd kan ofte bli for små for mine håndledd, eller at de sitter så stramt at jeg får klaustrofobi. Man trenger ikke være en størrelse for stor for å slite med å få armbånd som sitter pent. Mange har jo kraftige håndledd. Heldigvis er en del armbånd lagd slik at lenken har forlengelse, men langt i fra alle er det.

Jeg er blitt veldig glad i armbåndene til Collection, og jeg bruker de hver dag. Jeg liker å pynte meg. Jeg liker å gå pent kledd, og jeg liker å bruke pent tilbehør som smykker, armbånd, ringer og armbånd. Jeg jublet da jeg fant Collection. Armbåndene til Collection kommer i stor størrelse for de av oss som har kraftige håndledd. Armbåndene kommer selvsagt også i ” normal ” lengde. Armbåndene i stor størrelse måler fra 20- 22,5 cm og passer hvis du er inntil ca 20 cm rundt håndleddet.  Wrap armbåndene ligger på rundt 42cm. Prisene er også gode, og nettbutikken er både flott, og enkel å handle i.

Collection Norge ble etablert i februar 2012 av Lene Grindstad. Målet til Collection er å tilby moteriktige og tidsaktuelle smykker, vesker og skjerf av god kvalitet til fordelaktige priser. Collection har både egendesignede, og importerte smykker. Materialene som brukes er bla skinn, perler, steiner og krystaller.

Forrige uke kom vårnyheter i postkassen min her på Odderhei. Jeg er jo som en unge på julaften når jeg får spennende pakker. La oss si det slik : vårens nyheter er lekre, og du skal selvsagt få se. Legg også merke til den flotte, rosa vesken som også er en av vårnyheten til Collection. Nydelig, dus farge og flott design. Dette blir nok en av mine store vårfavoritter. Vesken kommer i mange ulike farger for de av dere som ønsker en annen farge enn rosa.

https://www.collection.no/stor-storrelse/lyseblatt-wrap.html

https://www.collection.no/stor-storrelse/lekkert-dus-rosa-armband-1383.html

https://www.collection.no/stor-storrelse/lekkert-dus-rosa-armband-1377.html

https://www.collection.no/stor-storrelse/hvitt-med-solvfarget-ring-1406.html

https://www.collection.no/stor-storrelse/hvitt-med-solvfarget-ring-1407.html

https://www.collection.no/stor-storrelse/flerfarget-armband-med-inka-perler-1195.html

https://www.collection.no/halssmykker/vesker/flott-rosa-veske.html

Jeg gleder meg til å møte våren med flotte armbånd fra Collection. Jeg gleder meg til å bruke min flotte, rosa veske. Dette er helt meg, og gir meg den gode følelsen.  Jeg gleder meg til å følge Collection videre. Jeg gleder meg til fremtidige kolleksjoner. Jeg bruker mine armbånd hver dag. Bytter litt på farger, og stil, og føler meg så vel med de. En størrelse for stor også rundt håndleddene skapte en del utfordringer for meg som liker å pynte meg…men det var før det.

 

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Kjempe fine armbånd. Har bestilt en del av disse armbåndene via”Ragnhild din butikk på nett” men nå skal jeg bestille direkte via Collection. Ha en strålende dag, her i Trøndelag skinner sola.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg