Den beste t-skjorten ever

Reklame | Nais

Jeg skrev om den i fjor. Den perfekte t-skjorten, i alle fall i mine øyne. Den beste t-skjorten ever. T-skjorten som er akkurat slik jeg ønsker den : God på lengde, en t-skjorte med god passform, en t-skjorte som har en veldig god armlengde, og som dermed skjuler det jeg ønsker å skjule av grevinneheng og løshud. At den er fin å se på, det er selvsagt også en viktig ting. Er det rart at t-skjorten nå finnes i nesten alle regnbuens farger på klesstativet mitt.

T-skjorten kommer fra No Secret, og er nå kommet i en ny modell, og også nye farger. Årets modell er veldig fin. Litt annerledes i stoff, og utseende enn fjorårets, men fortsatt den den gode t-skjorten som jeg er så utrolig fornøyd med. To av årets farger er skikkelige sommerfarger, men for dere som ikke bruker farger, så kommer også t-skjorten i trygge, klassiske farger som for eksempel beige, og sort. T-skjortene er kjøpt hos Nais i Lyngdal. Selv om Nais ikke har nettbutikk, så er det ikke noe problem å ta en tlf dit, eller sende de en melding på Facebook. Nais hjelper deg med riktig størrelse, og sender varen rett hjem i postkassen din.

Jeg er høy. Jeg er 178 cm , så jeg kan ha overdeler med god lengde. Jeg liker at overdeler har en god lengde. T-skjortene fra No Secret har en lengde på ca 90 cm, og til meg, så er det en god lengde. T-skjortene går i hele størrelser, og jeg har kjøpt str. 50. Jeg har egentlig ikke funnet en eneste “feil ”  med den, så i mine øyne, så er den perfekt. Jeg kan ikke skjønne at ikke flere kan produsere t-skjorter med en slik lengde, og ikke minst med en slik, god armlengde? T-skjorten  har en veldig god passform, og det gode stoffet får den til å falle fint.

Jeg digger denne t-skjorten! Det er ei sånn t-skjorte som man kan ha mange av. Der er en del dager i løpet av sommeren hvor man ønsker å ta på seg ” ei ordinær ” t-skjorte. Denne er ordinær, men likevel pen, og en t-skjorte for flere anledninger. Og selv “ordinære” t-skjorter skal føles gode.  Kanskje er det noe mitt lille hode har misforstått , ellers så mangler endel produsenter både øyne , og ører. Jeg vet at mange stormotebutikker har tatt opp problematikken rundt lengder, og da spesielt armlengder når de snakker med produsenter av stormoteklær. Ennå kan man vel si at lite har skjedd. Det er den samme jakten år etter år.

Min store t-skjorte favoritt kommer altså fra No Secret. Årets modell er i 62% viskose, 33% polyester, og  5 % elastan. Stoffet er tungt, så det faller veldig fint, og t-skjorten sitter dermed utrolig fin på. Jeg har str. 50 i t-skjortene, og i str. 50, så er altså lengden 90 cm. Se også godt på bildene av t-skjorten, og se på den gode armlengden. Hurra! Her snakker vi en armlengde som dekker nesten halve armen. En armlengde som dekker det meste av det vi ikke ønsker å vise til omverdenen.

Den perfekte armlengden for oss med grevinneheng, løshud, og valker – den er innmari vanskelig å finne. Jeg får så mange henvendelser fra dere som leser bloggen om nettopp dette. Hvor finner man fine, lette sommeroverdeler hvor også armene kan føle seg vel? Hvor finner man vanlige t-skjorter med gode armer? Hvor finner man overdelene med armlengde som skjuler det man ønsker å skjule? Ett stort hurra for dere som ikke bryr dere om grevinnehenget, løshuden, og valkene som disser, for det er jo sånn det skal være….men for oss andre, så er det så frustrerende at ikke produsentene skjønner at vi ønsker god armlengde! Hvor vanskelig kan det være å legge på noen få cm på armene? No Secret har i alle fall skjønt det på akkurat denne modellen.

Visst du vil ha mer info om t-skjortene fra No Secret, så tar du kontakt med Nais enten på tlf, eller en melding her på Facebook. Du finner all info du trenger her : https://www.facebook.com/naisbutikken/

 

6 kommentarer
    1. Så bra at du kommer med et sånt godt tips 👍🏼
      Uansett hvilken form en han ( tykk,tynn,høy,lav,bred, smal…) er det jo så viktig å finne det som passer akkurat seg.
      Ha en nydelig lørdag, våren er her og sola kan nytes ☀️

    2. Det var fine skjorter og dama var nydelig som alltid, jeg finner aldri skjorter med sånn arm ,ser etter de hele tiden,så det var gode tips,

    3. Gunn lillian jonassen: Tusen takk for fine ord, Lillian 🙂 Ta kontakt med Nais så hjelper de deg garantert. Disse vil jeg tro blir fort utsolgt også. De har en helt perfekt arm 🙂

    4. Tusen takk for gode tips igjen. Du er veldig fin i disse t-skjortene, og det som er så bra er st jeg skal dra og kjøpe meg T-skjorte i friske farger jeg og🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg