Stormberg med større fokus på store størrelser

Reklame | Stormberg

Det skjer ting hos Stormberg når det kommer til tur, og treningsklær i store størrelser. Når jeg er inne i nettbutikken deres, så blir jeg oppriktig glad. Aldri har utvalget i store størrelser vært større enn det er nå. Stadig kommer det nyheter, så det er ingen tvil om at Stormberg tar store størrelser på alvor. Utvalget av ytterjakker, turbukser, og også mellomplagg som fleecejakker er i dag veldig bra. Jeg har aldri sett ett større utvalg i store størrelser enn det som er nå. Håpet er at også utvalget av treningsklær vil bli større etterhvert.

Mange av dere som følger bloggen min har gitt tilbakemeldinger på at det er vanskelig å få tak i store størrelser i Stormberg sine butikker. Dette skal ha blitt endret på. Hver butikk skal nå ha flere plagg i opptil 4 og 5 XL. Dette gjelder også nettbutikken. Jeg var innom en av Stormberg sine butikker i her i Kristiansand i går, og der hadde store størrelser nå fått en egen avdeling istedenfor kun et stativ slik det var tidligere. Det var også tydelig merket med 3 – 5 XL. Det skal nå også informeres tydligere i butikkene hvilke plagg som finnes opp i størrelse 5XL. Det betyr at man som kunde lettere kan få oversikt uten at man må spørre personalet, eller kundeservice. Er de utsolgt i butikken, så er det nå mulig å bestille fra hovedlageret gjennom webshop-in-shop, med levering til  butikken eller hjem til deg som kunde.Du har mulighet til å prøve plagget før du eventuelt kjøper det.

Gode turklær er så viktig både for de små, og store turene. Det å ha klær som man føler at man kan bevege seg i. Gode klær som ikke gjør en søkkvåt om det skulle komme regn, eller som ikke gjør at man blir svett, og fæl om man skulle bli varm. Når man er på tur, så vil man gjerne føle seg kledd for tur. Jeg har utallige ganger vært på tur i klær som slettes ikke passer for turer i skog, og mark, men det har vært det jeg har hatt. 

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg er blitt fjellgeit selv om jeg noen ganger liker å tenke tanken, men jeg er mye mer ute i naturen, og jeg er blitt innmari glad i å komme meg ut. Jeg skal ikke bestige alle topper. Gaustadtoppen var mer enn nok for mine lymfebein. Super stolt over å ha vært der, men jeg skal ikke opp Gaustadtoppen igjen. Der er så mange flotte turområder jeg aldri har vært i bare rundt her jeg bor, så det er mer mine mål. Ut på nye stier. Jeg har ikke de store målene om de store turene. Jeg skal ikke bestige noe. Jeg skal bare ut på tur. Nyte naturen, bevege kroppen, og gjøre mitt i kampen mot kiloene.

Stormberg kommer stadig med spennende nyheter også i store størrelser. Stormberg sitt turtøy i store størrelser er klassiske og sporty plagg som passer alle som har behov for det. Stormberg mener at størrelse ikke skal være en hindring for å trene eller gå tur. Uansett hva man trives med å gjøre, det viktigste er å komme seg ut og i bevegelse. Akkurat nå er det flere lekre, spennende nyheter på plass. Flotte nyheter også i farger. Plagg som gjør at jeg gleder meg til å gå på tur. Turklær er blitt så flotte nå at jeg også bruker mange av jakkene også i hverdagen når jeg ikke skal ut i skog og mark.

Reinsfjord er en av nyhetene. Husk at dersom du ikke finner størrelsen din i nettbutikken, så kontakt din nærmeste Stormberg butikk, og omvendt. Reinsfjord er en lett, vindtett og vanntett skalljakke i trelagskvalitet med svært høy vannsøyle. Nydelig lys lilla farge. Du finner Reinsfjord her : https://www.stormberg.com/no/reinsfjord-skalljakke-dame.html#10343059060

Holfossen  er en annen nyhet. Holfossen er en lettvekstjakke med gode vind- og vanntette egenskaper. Perfekt for en aktiv hverdag. Fargen på vårens modell er også helt nydelig. Holfossen er praktisk, og tar lite plass da den kan pakkes sammen og brettes inn i den ene lommen. Perfekt for meg som fort kan bli varm. Du finner Holfossen her : https://www.stormberg.com/no/holfossen-lettvektsjakke-dame.html#10222860013

Stormberg er også gode på regntøy i store størrelser. Det er slutt på å låne mannens regntøy, eller måtte gå i herravdelingen. Nyhet her er Elverheim.  Denne har flott fasong dere. Elverheim er en vanntett, klassisk regnkåpe med A-formet fasong og behagelig stretch. Regnkåpen er laget i vanntett regntøy-materiale, har sveisede sømmer og solid stormklaff foran glidelås. Du finner Elverheim her : https://www.stormberg.com/no/elverheim-regnkape-dame.html#10352960013

Mange har spurt om jakken jeg hadde på meg på bloggen i går. Den flotte dunjakken i en helt nydelig blåfarge. Jakken er fra Stormberg og heter Hyfjell. Den ser ikke ut til å være i nettbutikken lengre, men det er verdt å sjekke butikkene om de fortsatt kan ha den. Ikke bare er den lekker på farge, jakken er også fantastisk god.

Du finner Stormberg sitt utvalg av store størrelser her : https://www.stormberg.com/no/kampanje/dame-store-storrelser/

Husk påske giveawayen jeg har på bloggen hvor jeg gir bort en produktpakke fra Urtemor. En heldig leser skal få ringblomstsalve, håndkrem, fotkrem, leppepomade, og ett deilig bodybutter med mango. Har du lyst på produktene fra Urtemor, så legger du igjen en kommentar på bloggen hvor du forteller at du gjerne vil være den heldige. HUSK EPOST ADRESSEN DIN!  Flere er anonyme uten epost, eller kun med et fornavn uten epost. Da sliter jeg om en av dere skulle vinne… Vi trekker en vinner i morgen.

7 kommentarer
    1. Hei, kom ikke inn på bloggen i går, men nå gikk det bra. Flotte plagg fra Stormberg. Urtemor som er nevnt her, kjenner jeg ikke til🐣god påske videre🐥🐔😘

    2. Stormberg har virkelig tatt oss som trenger litt større størrelser på alvor.
      Jeg er plutselig blitt en som frivillig reklamerer for Stormberg uten å ha noen som helst fordeler av det . Jeg vil bare så gjerne dele gleden av å finne praktisk, flott og behagelige plagg i fine moderne farger i min størrelse
      Takk Heidi for at du levende formidler om dette og at du villig viser flere flotte modeller her på bloggen din . En vakrere modell finnes ikke 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg