Lin i sommer

Linbukser er noe jeg har hatt en del om sommeren. Veldig behagelig, men det negative kan jo være at lin krøller litt. Utover bukser i lin, så har jeg ikke hatt så mye linklær, men nå er der litt lin i garderoben min. Jeg hater å stryke klær, sikkert fordi jeg ikke er noen mester i å stryke. Kjedelig er det også, spesielt det å stryke skjorter, og dressbukser. Nå har jeg derimot kjøpt meg en håndsteamer, og nå er det jo bare moro. Steameren fungerer som bare det, så nå er det blitt litt mer moro å stryke, og mye enklere.

Tilbake til lin. I vår/sommer blir det nok en del lin i butikkene, også innen stormote. Pont Neuf er en produsent som har lin i sin vårkolleksjon. Jeg har tidligere vist litt av den grønne linserien til Pont Neuf. Bukser, tunika med og uten armer samt linjakke. Nydelig grønnfarge. For de som ønsker en mer trygg farge, så kommer de samme plaggene også i sort. Jeg gleder meg til å kle meg i grønt. Grønnfargen er fin til meg. Vårkolleksjonen til Pont Neuf finner du her : http://pontneuf.dk/foraar-2017/

Choise er dansk, og til nå har ikke Choise hatt stormote. Choise har samme eier som Pont Neuf. Nytt i år er at Choise nå går opp i str. 54. Det betyr enda mer å velge i for oss forbrukere. I vårkolleksjonen til Choise, så finner vi en del lekkert i lin. Flotte tunikaer med god lengde, og veldig god passform.

Jeg falt pladask for tunikaen med mønster som du ser her på bloggen. Choise har også ensfargede tunikaer i lin. Flotte i sand, hvitt, og sort. Flotte Linda Røed som selger Pont Neuf her i Norge selger også Choise, og der er Linda som viser de flotte ensfarga tunikaene. Dersom man ikke sliter med tømmerstokk bein slik jeg gjør, så kan jo også disse fint brukes som kjole slik Linda gjør på bildene. Du kan se vårkolleksjonen til Choise her : http://choise.dk/kollektion/   

Lag deg en god mandag

10 kommentarer
    1. Hei, den kjolen du har på deg er dessidert finest. Lin er noe herk fordi det krøller,men sååå behagelig å gå med el ha på seg😘

    2. Jeg likte den du har på deg best 👍🌞 minner meg på at det nærmer seg vår ⚘👡👚🛍 og på tide å ta en shopping dag

    3. Torild Rokongen: Hei Torhild! Jeg er enig med deg, linkjolen jeg har på meg på bildet, det er den jeg liker aller best av linkjolene. Våren nærmer seg definitivt, så nå kan du virkelig vårshoppe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg