Kjærlighet ved første blikk

Det var kjærlighet ved første blikk da jeg så denne kåpen for første gang, og da snakker vi kjærlighet med stor K. Kåpen man aldri glemmer når man først har sett den. Akkurat den følelsen fikk jeg.

 At man kan føle kjærlighet for klær, det er jeg ikke i tvil om. Jeg føler masse kjærlighet for mine klær, noen klær er jeg mer glad i enn andre. De man er mest glad i er klærne som sitter som et skudd. De som har den helt perfekte passformen. De som har de nydeligste fargene. De som virkelig får deg til å føle deg fin, og velkledd. Slike plagg får i alle fall meg til å stråle.

Jeg liker å kle meg pent, jeg liker å føle meg velkledd, og jeg synes det er en god følelse det å føle meg feminin, og kvinnelig. Noen tror kanskje klær er en måte å skjule størrelsen på, men for meg er det nesten motsatt. Jeg synes det er fint og kunne vise at også store kvinner kan være flotte, og ikke minst det å vise hvor mye flotte klær der er i store størrelser. Nå skal vel ikke jeg rope høyest om at jeg er flinkest i klassen til å rette ryggen, og ose av selvtillit, men jeg føler likevel at jeg er blitt mer stolt over den jeg er, stolt over å ha akseptert, og stolt over endelig og ha innsett at også jeg kan være flott. De tingene er så innmari viktig å kjenne på i blant. Jeg har brukt så mange år av livet mitt på å være misfornøyd, og så mange år på å hate meg selv, så da vet jeg hvor viktige det er å kjenne på de gode følelsene.

Kjærlighet ved første blikk. For meg var det skikkelig kjærlighet da jeg for første gang prøvde kåpene til norske Levolution. Jeg kaller det dressjakke, men det heter kåpe på fagspråket. For noen kåper! Kåpene er de beste, og fineste kåpene jeg noen gang har hatt. Kåpene til Levolution er så flotte både i design, og farger. Kåpene skiller seg ut. Kåpene sitter som et skudd på meg. De smiler til meg der de henger på klesstativet mitt her hjemme. Jeg blir glad når jeg ser de, og jeg gleder meg til hver gang jeg skal bruke de. De er så lekre! Fargene Levolution velger hver vår er alltid nydelige, og denne type kåpe er fantastisk å ha på seg. Kåpen er ganske tung, så de sitter så utrolig fint.

Tidligere har kåpen kommet i farger som rosa, og lyseblått. De har også blitt produsert i en nøytral, og mer trygg farge som beige. Denne våren kommer kåpen i en helt nydelig rødorange farge. Levolution er så utrolig flinke til å finne de gode, og flotte fargene. Kåpen kommer også  i marineblått for de som ønsker en mer trygg, klassisk farge. Kåpen er utrolig flott i marine også. Jakkene kommer opp i størrelse 52. Fra den rosa kåpen jeg har som er i str. 52, så har jeg nå kunnet gå ned i størrelse 50 i den rødorange, og den i marine. Det er en utrolig god ting å kjenne på. Legg også merke til den flotte rødorange, korte jakken som jeg har på ett av bildene. Samme nydelige fargen som på kåpen, men i en kort modell, og i ett litt annet stoff. Flott å se på, nydelig farge, og en veldig god passform. For de av dere som ikke er like høye som meg, og hvor kåpene kan bli noe lange, så er jo disse korte jakkene flotte. Eller for dere som vil ha en kort jakke utenpå en lang overdel, eller en kjole.

Bildene er tatt i det flotte prinsessetårnet på Snefrids Hus i Grimstad.

Levolution som produserer de lekre kåpene er ikke en ren stormoteprodusent, men noen av plaggene i kolleksjonene deres går opp i str. 52. Jeg digger Levolution! Så gode på design, og for meg betyr det masse. Dette er klær som ikke alle har, og det synes jeg også er viktig. Det er klær som skiller seg ut, de er spesielle. Jeg må innrømme at jeg er blitt spesielt glad i jakkene til Levolution, og jeg skulle gjerne hatt dem alle sammen. Jakkene er så flotte i både design, farger og kombinasjoner.

Levolution åpnet egen nettbutikk i april i fjor. Nettbutikken er blitt veldig flott, og man kan lett navigere rundt. I nettbutikken, så har de laget en egen plus size avdeling. Her går klærne fra str. 48-52. Flere modeller er i str. 48, noen går også opp i str. 52.Du finner nettbutikken her : https://www.levolution.no/   I tillegg er det flere butikker som fører Levolution. Oversikt finner du her : https://www.levolution.no/categories/forhandlere  Jeg har et håp om at Levolution i tiden fremover vil satse enda mer på stormote.

At store kvinner er flotte kvinner, det er det ingen tvil om. Hvorfor skulle vi ikke være det? Ingenting er så flott som en stor, frodig kvinne som bærer kiloene sine med stolthet. Nei, jeg hyller ikke overvekt. Jeg sier ikke at man skal bære rundt på masse ekstra kilo, og at det bør være en ny trend, men jeg sier likevel at frodighet, og former er flott. Er man en størrelse for stor, så skal man sannelig ikke være flau, og skamfull over det. Alle skal tenke helse, også vi overvektige, men istedenfor å bruke masse negativ energi på å snakke oss selv ned, og fortelle oss selv hvor stygge, og lite verdt vi er, så skal vi se oss selv i speilet, og se at vi faktisk er både flotte, og mer enn bra nok om vi har 10, eller 50 kg for mye. Det er herlig å se frodige kvinner stråle av selvsikkerhet, og stolthet. Lett? Ikke en plass!! Mulig? Absolutt!

 

8 kommentarer
    1. Go morn🌷du er lekker i alle de tre du er svbildet i💐jeg vil ta en tur til Grimstad ,snart🌹god helg😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg