Lekker vår!

Jeg gleder meg virkelig til våren! Jeg gleder meg til og kunne kle meg med vår, og sommerklær – der er så mye lekkert på vei til butikkene nå! En del har allerede kommet, og mer er i vente. Jeg gleder meg til farger! Masse farger! Jeg gleder meg til spennende design! Masse spennende design!

Dere som følger bloggen min vet at jeg elsker klær. For meg er klær uhyre viktig. Jeg har aldri gjemt meg bort i en gammel joggebukse, og en hettegenser. Selv om jeg alltid har vært flere størrelser for stor, så har det vært viktig for meg å kle meg pent. Jeg bruker både farger, og mønster, og jeg liker også å kle meg i klær som ikke alle nødvendigvis går i. Jeg liker det spesielle like godt som jeg liker det klassiske. Jeg har funnet min stil. Jeg liker å være kvinne, og jeg liker å være feminin. De fleste som produserer stormote har klær som passer meg, og min stil, men man finner jo alltid favoritter, og man er stadig på leting etter nye merker.

Jeg er nyskjerrig, og prøver stadig klær som jeg ved første øyekast ikke hadde kjøpt. Det å prøve et plagg på, det er viktig. Et plagg kan plutselig bli ett helt annet når man får det på seg. Føler du at klær bare er en jungel av kaos, så må du ta deg tid til å la de butikkansatte hjelpe deg. De fleste har stor kunnskap, og ett veldig godt øye for hva man kler. De er der for å hjelpe, og det er vel lite som er mer givende for en butikkansatt enn å kunne hjelpe oss til å finne klær vi virkelig er fornøyd med.

Jeg digger når jeg ser velkledde, store personer! Jeg digger når man våger seg både på farger, og ulike design selv om man bærer noen, eller mange kilo for mye. Jeg blir så utrolig glad når jeg ser at frodige, formfulle kvinner bruker farger. Dere vet at jeg brenner for å bruke mer farger. De fleste ” gjemmer ” seg ofte bort i det sorte. Jeg har flest sorte plagg i klesskapet mitt, men jeg har også veldig mye farger.Rosa, lilla, korall. Turkis er flott, orange er flott, det samme er lyseblått. Grønt kan være fint. Gult brukte jeg ikke før jeg fikk ” Veiviser ” allværs jakke fra Stormberg. Den er gul, og den digger jeg! 

Denne uken var jeg og besøkte Nais i Lyngdal. Nais er utvilsomt en av mine favorittbutikker, noe jeg vet den er for mange andre også. Jeg vet Barbro sender klær fra Lyngdal til kunder rundt forbi i landet. Nais er en stor, flott butikk. Her finner man ett veldig godt utvalg av klær opp til str. 56 fra ulike produsenter. Her er klær for enhver smak, og de fleste lommebøker.

Våren er utvilsomt kommet til Nais. Flotte vårvarer. Flotte modeller, lekre farger og design. Jeg falt pladask for et par kjoler fra KK Design. Kjoler som jeg vil sy opp litt, og bruke som tunika. MAT og Boheme, begge med spennende vårmote. ” Verdens beste ” t-skjorte fra No Secret som er kommet i lekre farger til en god pris. Tøffe bukser med god vidde for dere som er på leting etter det. Kjoler, både enkle, og mer tøffe. Selskapskjoler for vårens og sommeren selskapeligheter.

En del av dere som følger bloggen min etterlyser overdeler som er for dere som ikke er like høye som meg. Ofte tenker jeg ikke på at det også er en del som er lave, og hvor plaggene som er gode til meg blir kjole til dem. En del etterspør også klær som er gode på pris. For dere vil jeg anbefale Ciso, Zhenzi og DNY. Sjekk ut disse merkene i din stormotebutikk.

Her er litt av våren på Nais. Litt hårkrise på bildene. Godt det er frisørtime i morgen 🙂

Kjole fra KK Design som jeg vil sy opp litt og bruke som tunika.

Også denne kjolen er fra KK Design ( Kirsten Krogh ) . Lekker som tunika til meg. Kort, stilig jakke over.

Bukse med god vidde fra MAT

Jakker fra Boheme i lekker vårfarge

Enkel, sort kjole og stilig tunika fra MAT

Denne gleder jeg meg til å bruke! Fargerik, og nydelig fra Handberg

Sprek kjole fra KK design med mange muligheter

Nydelig, lang cardigan i dus rosa fra Adia

Nais har i vår tatt inn ” Verdens beste” t-skjorte. Jeg elsker denne! Jeg har aldri hatt en bedre t-skjorte enn disse fra No Secret. Legg merke til at disse har den gode armlengden som veldig mange av oss etterlyser på sommerplagg. Jeg skal skrive mer om disse senere. Jeg har flere i fjorårets modell, og kjøpte nå den som er korall, og den som er turkis. En utrolig god modell.

Det blir nok mye vår, og sommer på bloggen fremover. Det er moro og kunne vise dere hva som er i butikkene.

Det er ikke mye som minner om vår her i sør. I går skinte solen, og snøen begynte å smelte. Håpet om vår ble tent – i dag er det slukket. I dag snør det igjen her i sør, og det er meldt om skikkelig drittvær. Da er det godt å se på bilder av vårklær, og vite at våren, den kommer.

Vil du følge Nais på Facebook, så kan du gjøre det her : https://www.facebook.com/naisbutikken/

Følg meg gjerne på Snap og Instagram : heidirosander

 

10 kommentarer
    1. Jeg tror jeg må en tur til Lyngdal – du verden så mye pent 😄 Huff, ja nå snør det ille her i Grimstad også…..nå må våren komme!!! Ha en fin søndag, tross været 😀

    2. Kjempefine ting,likte godt de tskjortene med litt lsng arm.er så vanskelig og finne.du er flott i allt du kler deg i fine Heidi.

    3. Nannah: Der er sååå mye lekkert!!
      Jeg klarer nok ikke helt selv å se at det blir mindre og mindre av meg, og da er det jo veldig fint å få en slik fin kommentar som fra deg, Nannah. Tusen, tusen takk 🙂

    4. Gunn Lillian Jonassen: De t-skjortene kan jeg virkelig anbefale, Lillian! Helt perfekt armlengde, og en lang, god modell som er utrolig god å ha på seg. Den finnes i mange flotte farger 🙂 Mener den koster 599 kr.
      Tusen takk for fine ord, Lillian. Blir jo helt rørt jeg, og utrolig glad 🙂 Ønsker deg en nydelig dag i nord!

    5. Anne Kari Mentzoni: Du bør absolutt ta turen til Lyngdal, Anne Kari! Butikken er full av lekre vårnyheter. Der er sååå mye fint! Ønsker deg en nydelig tirsdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg