En utfordring mindre

Det å være en størrelse for stor kan være utfordrende på flere enn en måte. Klær og sko er ting jeg har blogget om mange ganger, men for min del, så har også tilbehør som ringer, og armbånd vært en utfordring. Jeg har fingre som krever ringer med litt størrelse, så mine fingre er sikkert nærmest herrestørrelse. De flotte ringene man ser i vinduene, og i reklamene, de må jeg stort sett bare se på. Noen ringer kan heldigvis tas ut sånn at de også passer mine fingre, så jeg har faktisk tre flotte diamantringer som jeg har fått av min kjære, og som jeg bruker masse. Strikkringer er jo også en fantastisk oppfinnelse. Strikkringer har jeg mange av.

Armbånd kan ofte bli for små for mine håndledd, eller at de sitter så stramt at jeg får klaustrofobi. Man trenger ikke være en størrelse for stor for å slite med å få armbånd som sitter pent. Mange har jo kraftige håndledd. Heldigvis er en del armbånd lagd slik at lenken har forlengelse, men langt i fra alle er det. Jeg er veldig glad i disse wrap armbåndene. Disse armbåndene man kan ta flere ganger rundt håndleddet. De er lekre å se på, og fine armbånd for oss som lett kan reagere på metall. Når man har diverse utfordringer, så blir man ekstra våken, og følger ekstra nøye med. I alle fall gjør jeg det. Her om dagen falt øynene mine på en annonse på Facebook, en annonse som gjorde meg oppriktig glad.

Annonsen var for Collection, et norsk firma som selger smykker, vesker og skjerf. Collection selger bla disse wrap armbåndene som jeg synes er så flotte. Collection har en stor kolleksjon av wrap armbånd. Vanligvis må jo jeg bare drømme fordi jeg aldri får disse armbåndene rundt håndleddene mine. De blir for knappe….men det var før. Collection selger nemlig armbånd også i store størrelser, også disse flotte wrap armbåndene. Er der rart jeg ble glad ?

Armbåndene til Collection kommer i stor størrelse for de av oss som har kraftige håndledd. Armbåndene kommer selvsagt også i ” normal ” lengde. Armbåndene i stor størrelse måler fra 20- 22,5 cm og passer hvis du er inntil ca 20 cm rundt håndleddet.  Wrap armbåndene ligger på rundt 42cm. Prisene er også veldig gode, og nettbutikken er både flott, og enkel å handle i.

Collection Norge ble etablert i februar 2012 av Lene Grindstad. Målet til Collection er å tilby moteriktige og tidsaktuelle smykker, vesker og skjerf av god kvalitet til fordelaktige priser. Collection har både egendesignede, og importerte smykker. Materialene som brukes er bla skinn, perler, steiner og krystaller.

Da jeg var på motemessen, så tok jeg også turen til Ski for å besøke Lene på Collection, og for å se kolleksjonen deres. Jeg smilte fra øre til øre da jeg så utvalget, og spesielt da det store utvalget av armbånd i ekstra lengde. Lene brenner for at alle skal kunne finne noe som passer, og hun ser at behovet for ekstra lengder på armbånd. Det som noen sikkert ikke skjønner kan være en utfordring, det er faktisk en utfordring for veldig mange. Det som er en selvfølge for mange, er absolutt ikke det for alle. Jeg jublet høyt jeg da jeg kom over kolleksjonen av armbånd i store størrelser. Jeg liker å pynte meg. Jeg liker å føle meg vel, og da ønsker jeg også og kunne bruke det som ” alle andre ” også bruker. Jeg blir så utrolig glad jeg når jeg ser at firmaer som Collection ser behovet, og faktisk også gjør noe med det.

Collections showroom ble nesten for mye for meg som er så glad i å pynte meg. Jeg kunne ha gått der i evigheter. Når man i tillegg møter ei så flott, og engasjert dame som Lene Grindstad, så bare flyr tiden. Lene som sa opp jobben sin som flyvertinne i SAS for å satse på drømmen sin. Det er så flott å se mennesker med en så utrolig lidenskap for det man driver med. Jeg skal på bloggen i dag vise armbåndene som jeg hadde med meg hjem i vesken etter besøket hos Collection. Husk at armbåndene finnes i to størrelser. De finnes både i ” normal ” størrelse, og i stor størrelse. Finner du et armbånd du liker, så finnes det garantert til ditt håndledd. Jeg viser også litt bilder fra showrommet til Collection hvor du ser en del av utvalget deres.

 

Smykkene til Collection selges i en del butikker rundt om i landet, men de har også en flott nettbutikk som er enkel å handle i. Visst du lurer på om der er en butikk i nærheten av deg som selger smykkene, så ta kontakt med Collection, så hjelper de deg garantert. Nettbutikken finner du her : https://www.collection.no/ Du kan også følge Collection på Facebook : https://www.facebook.com/CollectionNorge/

Disse armbåndene ble med meg hjem

https://www.collection.no/armband/stor-storrelse/gult.html

 

https://www.collection.no/armband/stor-storrelse/lekkert-hvitt-armband-1276.html

 

https://www.collection.no/solv-1285.html

 

https://www.collection.no/gullfarget-wrap-armband-1169.html

 

https://www.collection.no/gult-1203.html

Jeg gleder meg til å følge Collection videre. Jeg gleder meg til fremtidige kolleksjoner. Som jeg nevnte tidligere, så er prisene på produktene veldig gode. Morsdag og Valentine er over, men gå innom nettbutikken, og kjøp et armbånd i gave til deg selv – fordi du fortjener det <3  Armbåndene er jo flotte gaver til deg selv, til venninner, til døtre, til mødre. Min svigermor på 76 år ble helt betatt av flere av armbåndene jeg viste henne, så hun skal nå kjøpe seg wrap armbånd. Det er akkurat nå gratis frakt i nettbutikken, så du betaler kun det produktet/produktene koster.

Jeg bare elsker mine armbånd, og jeg bruker de hver dag. Bytter litt på farger, og stil, og føler meg så vel med de. En størrelse for stor også rundt håndleddene skapte en del utfordringer for meg som liker å pynte meg…men det var før det 🙂

              

7 kommentarer
    1. Må inn å kikke i Nettbutikken til Collection. Her var det mye fint. Ser du har valg noen røffe og stilige armbånd. Lækre vårlige skjerf var der også.

    2. Hei! Kjempefine armbånd . Kan ikke bruke det for jeg har veldig kraftige håndledd! Men gjett om jeg skal innom henne neste gang jeg besøker poden som bor i nærheten. Likte veldig godt de med hjerter på. Ha en fin søndag og uke😘💐😘

    3. Sissel Wejset: Håper du fikk kikket litt i nettbutikken til Collection 🙂 Der er så mye fint 🙂 Tenker jeg skal utvide kolleksjonen min også med noen flere armbånd 🙂 Om du ikke finner alle skjerfene i nettbutikken, så ta kontakt med dem, så er jeg sikker på at de ordner det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg