Lykken er ett rosa skjerf

Lykke kan være så mange. Det trenger ikke være store ting som skaper den gode følelsen av lykke. For meg ligger lykken i både de små, og store tingene. Mange vil nok mene at materielle ting ikke skaper lykke, men de gir i alle fall en veldig god følelse. Det er sant at lykken ikke kan kjøpes, men jeg blir oppriktig glad når jeg kjøper meg nye klær, eller ett nytt smykke, eller kanskje ei ny veske. Jeg blir ikke mer lykkelig, men jeg blir glad,  jeg blir stolt, og jeg kjenner på gode følelser. Jeg blir liksom litt sånn stolt. Disse gode følelsen skal man få lov til å kjenne på. Man skal få lov å være glad når man kjøper, eller mottar nye ting.

Forrige uke ble jeg den lykkelig eier av ett helt nydelig skjerf, et skjerf som er slik jeg ønsker at et skjerf skal være. God størrelse, helt nydelig å ha på seg, fantastisk farge, og ett nydelig design. Skjerfet er rett og slett vakkert. Skjerf er noe jeg ofte ikke bruker fordi jeg føler mange er for små, de sitter for tett inntil halsen. Jeg kan fort føle meg kvelt, og så er det liksom noe med den dobbelthaka når skjerfet kommer for tett inntil halsen. Jeg vet jeg er rar, men sånn er jeg bare.

Det nye skjerfet mitt er helt perfekt. Det er lagd i 45 % ull, og 55 % silke. Tenk så nydelig å ha dette rundt halsen. Jeg har nærmest bodd i mitt nydelige, rosa siden jeg fikk det. Skjerfet blir også lagt merke til. Jeg får så masse skryt for det. Skjerfet er 140 x 140 cm. Du finner kolleksjonen av ull/silke skjerf her : https://www.thesilkshoop.com/ull-silke

Skjerfet er fra Schim Jolie, og designet av flotte Ingrid Himberg fra Kristiansand. I tillegg til skjerfene i ull, og silke, så designer Ingrid også flotte, og helt spesielle skjerf i 100 % silkechiffon, og i 100% i silkesateng. Skjerfene er helt unike, og designet er helt utrolig flotte bilder tatt av Ingrid Himberg på ulike reiser verden over som da er printet over på  disse flotte silkeskjerfene.  Du finner silkeskjerfene her : https://www.thesilkshoop.com/silkechiffon og her : https://www.thesilkshoop.com/silkesateng   Det fantastiske med silkeskjerfene er også at du kan bruke de på så mange måter, og du kan få med en egen styleguide som viser hvordan du kan bruke skjerfene på 88 ulike måter.

Som leser av bloggen min, så skal du få ett fantastisk tilbud på skjerfene i ull/silke fra Schim Jolie. BRUK RABATTKODE : HEI2018, OG DU FÅR 600 KR I RABATT PÅ SKJERFENE! Tilbudet gjelder frem til 28.januar. Du vil i denne perioden få skjerfene for 690 kr stk. Ordinær pris er 1290 kr. Du får også fri frakt, eller om du bor i Kristiansand, så kan du velge å hente skjerfet/skjerfene i sentrum. En flott gave til deg selv. En liten følelse av luksus. Du blir eier ev noe helt spesielt. Det er også en flott gave å gi bort til en spesiell person. En gave full av kjærlighet.

9 kommentarer
    1. Elsker skjerfene fra Schimjolie!! Har to i ull/silke og to i silke. Kan ikke få sagt det nok hvor fantastiske disse er! Og du kledde det rosa bare så mye!

    2. Lekkert er det. Har vært flere ganger i Kina og da har jeg kjøpt mye skjerf. De er flinke med denne blandingen av ull/silke! Ha en fin dag, Heidi😘

    3. Nydelig skjerf!
      Jeg varierer min ellers så sorte garderobe med ulike skjerf, så det er alltid stas med noe nytt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg