Den perfekte fleece’en i ny, flott farge

Jeg fant den i sommer. Ei slik fleecejakke har jeg ønsket meg lenge. Jeg har flere gode fleecejakker, men som regel er de korte, og dekker sjeldent rompa. I sommer fant jeg endelig ei fleecejakke som var akkurat slik jeg ønsket den. Nå er favoritt fleecen kommet i en ny, og helt nydelig farge.

Fleecejakken heter Tuvaseter, og kommer fra Stormberg. Fleecejakken er 3/4 lang, og for meg som gjerne vil ha lengde, så er denne helt perfekt. Fleecejakken dekker baken, det liker jeg veldig godt. Jeg har savnet fleecejakker som gjør det. Ofte blir de ganske korte. Tuvaseter har en veldig fin strikket overflate, og så har den en flosset innside. Jakken er myk og behagelig. Dette er en tykk fleecejakke, noe som gjør den god, og varm.

Jeg har bodd i Tuvaseter siden jeg fikk den. Jeg hadde den med meg til fjells i sommer, og på litt kalde morgener, og når høstluften snek på om kvelden etter at solen hadde gått ned, så var jakken utrolig god. Den varmet meg slik jeg ønsket, og det at den er så lang at den også dekker baken, det betyr mye. Det betyr mye at baken også får en god varme.

Det jeg også liker veldig godt med Tuvaseter er jo at den også er utrolig fin! For meg betyr det mye at plagget jeg har på meg ser fint ut. Jeg liker å føle meg vel uansett om jeg er på fjellet, eller i byen. Ikke at det må være glamour, og glitter når jeg er på tur, men klærne jeg har på meg, de kan jo gjerne være fine, og det er og viktig at føler meg vel. Jeg har altfor mange dårlige minner fra tiden da jeg måtte gå i mine vanlige klær når jeg skulle ut på tur fordi jeg ikke fikk tak i turklær. Turen blir ikke den samme når man ikke føler seg kledd for anledningen. Nå kan man heldigvis få turklær i store størrelser, og når plaggene i tillegg er fine, så kan man jo bare være fornøyd.

Tuvaseter er nå kommet i en ny, og helt nydelig farge som heter ” Persian Red.” Fargen er virkelig flott, og farger for meg betyr masse. Jakken har sorte detaljer. Disse små detaljene gjør mye på jakken synes jeg. Denne 3/4 lange modellen finnes fra str.XS til str. 5 XL. Jeg vil si at en 5 XL er en str. 54/56. Jeg har 3 XL i min fleecejakke. Den sitter stramt, men ikke for stramt, og dessuten skal jeg videre nedover, ikke andre veien. Jakken sitter så utrolig fint på, og jeg føler meg fin i den. Det er vel første gangen jeg har funnet en fleecejakke som jeg er så fornøyd med, og som jeg føler meg så fin i. Jakken har en noe innsvinget passform, noe som er ett stort pluss. Den har også en veldig god bevegelighet.

 

Det fine med Tuvaseter er også at den er fin til forskjellige anledninger. Jeg kunne gjerne tatt på meg denne om jeg skulle til byen en dag. Den er fin til hverdagsklær, og så er den jo selvsagt fin til turene i skog og mark, og den er fin å ha med seg på hytta. Tuvaseter har ei god hette, den har gode lommer, og jeg merket på fjellet at den trekker til seg lite fuktighet. Den er absolutt fukttransporterende.

Jeg har funnet min jakkefavoritt når det kommer til fleecejakker. Jeg elsker Tuvaseter – den er helt perfekt! I store størrelser, så kommer den nå kun i den fargen som jeg linker til. Tommel opp for Stormberg for å tenke på oss som trenger store størrelser. Gode klær er så viktig for den gode turopplevelsen, og den gode treningsopplevelsen. Du finner Tuvaseter her : https://www.stormberg.com/no/tuvaseter-3-4-fleecejakke-dame.html#10288930003

5 kommentarer
    1. Denne jakken måtte jeg også bestille. Den er bare helt herlig så fornøyd og så så kjapt den kom i posten og størrelsen var også bra. Hadde nok ikke fått ei så god fleece jakke hvis det ikke var for bloggen her. 😊😊tusen takk for kjempe gode tips

    2. Stina S. Arnesen: Hei Stina! Så utrolig moro å høre at du brukte tipset fra meg 🙂 Nå ble jeg glad 🙂 Jeg elsker den fleecejakken – den er sååå herlig! Ønsker deg en flott mandag, og ei god uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg