Romjulsgiveaway fra Bærre Lækkert

Ikke alle er så heldige som meg som bor i nærheten av flotte stormotebutikker, eller som lett kan stoppe innom en når jeg er på veien. For mange er det snakk om store distanser, noe jeg har en tendens til å glemme. Vi bor i ett stort land hvor avstander kan være store. Da er det utrolig flott at det finnes nettbutikker med klær for oss frodige kvinner. Den nyeste er nettbutikken til Bærre Lækkert som hadde oppstart nå i høst.

Bærre Lækkert ligger i Melhus i Trøndelag, og ble startet av Kristin Aune i 2011. Kristin hadde da i flere år jobbet med ordinære størrelser, og stadig opplevd at kunder måtte forlate butikken fordi de ikke hadde store nok størrelser. Resultatet av alle disse opplevelsene ble Bærre Lækkert, en butikk for kvinner med frodige former. Butikken har ett spennende utvalg av stormote fra str. 42 – 56. Mange av dere følger sikkert Bærre Lækkert på Facebook, eller Instragram. Jentene er utrolig flinke til å legge ut nyheter, og de bruker seg selv som modeller, noe jeg har veldig sans for. Det er som regel flotte Ninni som er modell, og jeg smiler hver gang jeg ser de flotte bildene som legges ut. Jeg var så heldig å treffe disse to herlige damene på Motemessen i august, og jeg håper å treffe de igjen nå i februar.

I høst startet Bærre Lækkert opp nettbutikk etter ønske fra kunder landet over. Jeg vil tro at en nettbutikk vil bety mye for de som bor et stykke unna en stormotebutikk, og så er det jo heller ikke til å stikke under en stol at netthandel tar mer, og mer over for handel i butikkene. Det er enkelt og komfortabelt og sitte i egen stue, og handle. Kjenner man merker, og egen størrelse, så er det å bestille klær på nett ikke skummelt. Retur og bytte er også en enkel ting å gjøre, så nettbutikker er absolutt fremtiden. Bærre Lækkert fører mange kjente merker som bla  Pont Neuf, DNY, Q’neel, Que, ZIZZI, Gozzip, Zhenzi og Elinette.

Gozzip og Studio er merker jeg liker veldig godt, og som ikke har vært så lett å oppdrive den siste tiden. Bærre Lækkert har disse to merkene i sitt sortiment. Jeg har tidligere vist plagg kjøpt hos Bærre Lækkert, og jeg er så utrolig fornøyd. Av klærne jeg har kjøpt, så har jeg kjøpt den lekreste poncho jeg noen gang har sett. En sort blondestudio fra Studio som du ser på bildene her. Dog er bildene litt mørke. Aldri har jeg følt meg så pyntet i poncho. Aldri har jeg hatt en finere poncho. Jeg føler meg flott i den. Ponchoen har en topp under, og topp og poncho er sydd sammen til et plagg. Toppen er litt lengre enn ponchoen, sitter som et skudd, og gir en utrolig velhetsfølelse.

 

Jeg har også kjøpt den flotteste tunikaen fra Gozzip, en grønn blondeskjorte og en sort storskjorte med gull i. Alle plaggene har jeg brukt veldig mye. Jeg vil anbefale deg å ta en tur innom nettbutikken deres. Klikk deg rundt i sortimentet. Kanskje kan du gjøre noen gode kupp. Etter hvert kommer jo også våren .

Bærre Lækkert er en av mange butikker, og produsenter som var med på bloggens flotte julekalender, men helt på slutten av kalenderen, så skjedde det en feil en av dagene, så vi valgte da å gi bort deres gave nå i romjulen. Jeg er sikker på at dere er veldig fornøyd også med en romjulsgave.

Romjuls giveawayen vår er derfor et gavekort på 500 kr fra Bærre Lækkert. Du kan bruke gavekortet på en handel i nettbutikken, eller selvsagt i butikk om du bor i nærheten. Ønsker du å vinne gavekortet ? Legg igjen en kommentar på bloggen, og du er med i trekningen. Husk epostadressen din i kommentarfeltet.

Du finner nettbutikken til Bærre Lækkert her :  http://www.baerrelaekkert.no/ 

Du kan følge Bærre Lækkert på Facebook her :  https://www.facebook.com/baerrelaekkert/

 

51 kommentarer
    1. Ja takk😊 hiver meg på her også😊. Det er så moro å følge denne og andre stormotebutikker😊. Ønsker deg et riktig godt nytt år !! Gleder meg til å følge deg videre😊. Hilsen Inger Lise T Frivoll. [email protected]

    2. Alle byer skulle hatt sin “bære lækkert”, her på Finnskogen må vi kjøre milevis for å finne plagg som er over såkalt “normal” størrelse. Den følelsen av å måtte gå tomhendt ut av klesbutikken, fordi du bare fikk buksa halvveis opp på hofta, eller du ikke fikk knappet igjen olaskjorta over magen er en følelse jeg ikke unner noen. Du kjenner deg da ganske liten..

    3. Godt at det finns nettbutikker for de som bor langt fr stormotebutikk. Ønsker deg en fin lillenyttårsaften.

    4. Hærlig butikk. Har hatt gleden av å besøke den 2 ganger. Ja jeg ønsker meg gavekort fra “Bærre lekkert” Godt nyttår og gleder meg til å følge bloggen din i 2018😀

    5. Å så mycket fint😍 skulle gärna vilja vinna ett gavekort idag🤗🤗 önskar dej ett riktigt gott nytt år😊😊

    6. Ja takk 😍👍🍀handler gjerne i den flotte butikken👍😍og riktig godt nyttår til deg og bloggleserne dine 🎉🥂🍾🌟✨

    7. Så mye fint det er her…har sett og fulgt med på de lenge.ønsker alle et godt nyttår😊

    8. Lekre klær er alltid digg 😍 Blonder er vakkert, d er du å 😍 Nyttårsklemmer fra meg, med ønsker om et fantastisk nytt år 🍾🥂🎉

    9. Hei igjen, og vel overstått julefeiring <3 <3 . Tusen takk for en fantastisk julekalender, med flotte gaver, og ikke minst gode råd om alle de flotte butikkene vi kan handle i :) :) . Ønsker deg og dine et fantastisk 2018, og at du når de målene du setter deg <3 <3 . Stor klem fra [email protected]

    10. En flott butikk med godt utvalg og en betjening som yter service og ønsker kunden kun det beste ! Godt Nytt År ✨

    11. Melder min interesse 😁😁😁. Ønsker deg en flott dag og et godt nytt år.
      Takk for at du deler din verden med oss.
      Mvh Anne May Kvelland

    12. Den ponchoen du har på deg er jo berre lækker
      Jeg vil gjerne vinne gavekort og sjekke etter fine saker i nettbutikken der

    13. Jeg vil gjerne delta i trekningen av gavekortet! Skal sjekke nettbutikken nå. Godt nytt år!

    14. Deltar gjerne. Mye fint. Liker veldig godt kjolen du har på med blonder.
      Ønsker deg og alle som følger bloggen et riktig godt nytt år. Nyt siste dager av 2017.
      Gunn – [email protected]

    15. Ja takk 🤩 blir gjerne med på en romjulsgiveaway og ønsker deg og dine Heidi godt nyttår og ser frem til å lese bloggen din i 2018 🎉⭐️💞 klem Monica

    16. Ja der er det mye fint!
      Veldig kjekt med nettbutikker, for som du sier, Norge er ett langt land og folk bor spredt. Hadde satt stor pris på ett gavekort. godt nytt år

    17. Jeg vil gjerne være med i trekningen av gavekortet 😊Må inn og sjekke den nettbutikken nå.
      Riktig godt nyttår!

    18. Selvfølgelig vil jeg være med i trekningen av gavekort fra bærre lekkert og så vil jeg benytte sjansen på å takke for en fin blogg for oss som er litt større og selvfølgelig et godt nytt år til deg Heidi og damene i bærre lekkert

    19. Ja takk.hadde vært fint å få noe nytt til nyåret.bor på ei øy langt mot nord så vanskelig å komme til butkkker med store størrelser.ha et godt nyttår

    20. Ja blir med i trekningen. Veldig fint å følge bloggen din og få tips til hvor en kan gjøre en bra handel😊

    21. Så godt at vi har nettbutikker sier jeg 👏🏿😀 og når de viser frem klær med modeller som ikke er str 36 heller, blir alt så meget bedre 😄 etter å ha lest og sett dette skal jeg innom nettbutikken deres og ta en titt iallefall. Hadde jeg hatt 500 å handle for hadde det jo vært enda bedre 🙊 Godt Nytt År!! 🎉

    22. Såååå FANTASTISK 👏👏👏
      Mulighet til å vinne på tross av at kalenderen er avsluttet for i år 👍
      Æ bare digger bloggen din, dæ og alt det flotte som skjer her på bloggen. Deling av ord, erfaringer, gaver å møe møe mere
      Tusen tusen takk HEIDI 💖

    23. De har mye fint i den butikken ja. Krysser fingre. Ha en flott nyttårsfeiring med dine Heidi.

    24. Vinner jeg gavekortet så legger jeg til resten å tar med meg den Lange svarte frakken godt nytt år til dere

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg