En flott overdel bak luke nummer 19

19.desember og det meste er i boks. Gavene er ferdig for noen dager siden. Nå skal jeg bare bruke litt tid på å pakke, og gjøre gavene litt personlige. Jeg liker å legge litt tid, og energi på å pakke gaver. Så i dag skal jeg handle litt fint papir, bånd og merkelapper. For meg er det ikke bare å pakke inn en gave. Det ligger mye omtanke bak hver enkelt gave.

Det er så fint å gå rundt i ett julepyntet hus. Jeg synes dagene har gått altfor fort i desember, for det er i desember jeg koser meg, alle dagene før jul. Så fort vi er over på 1.nyttårsdag, så forsvinner all julepynt, og da er det ut med juletreet. 1.januar er starten på noe helt nytt, og da starter vi med blanke ark, noe som betyr at hverdagen skal tilbake. Skal hverdagen tilbake, så skal all jul ut. Jeg har nesten ikke smakt på en eneste julekake ennå. Jeg har snoket til meg et par kakemenner, et par brune pinner og ei krumkake. Det er jo før jul kakene smaker best. I dag skal faktisk min aller beste bake kransekakestenger. Det er ikke mye han er på kjøkkenet, annet enn når han snoker, men kransekakestengene, de er det han som har dreisen på. Han er også kongen av saus, og bollekongen. Det er vel stort sett hans oppdrag på kjøkkenet 🙂

I dag skal jeg til Søgne. Jeg tatoverte øyenbrynene mine for et par år siden, og det er et valg jeg ikke har angret på en dag. Jeg tenkte og vurderte lenge fordi man har sett ulike resultater, ikke alle like vellykket. Tatoveringen er jo heller ikke noe man bare kan angre på, det er noe man må leve med. Jeg vet at jeg var i de aller beste hender når jeg tok avgjørelsen, og jeg er så utrolig fornøyd! Det er så deilig å slippe å vokse bryn, og farge bryn. Nå er de like fine hver dag. De er formet utrolig fint, og som sagt så har jeg ikke angret en dag.

Fargen på brynene må fylles på i blant. Fargen for min del må fylles på hver 6.mnd. Så i dag er det tid for påfyll av farge, og det skal bli godt å få de en del mørkere igjen. Jeg drar til Søgne når jeg skal fylle på farge. Der driver Torhild Nor sin salong Livinor. En av tingene Torhild driver med er nettopp makeuptatovering, og hun er så utrolig dyktig. Jeg vet jeg er i de beste hender hos henne. Dette faget kan hun til fingerspissene. Det å tatovere bryn er ikke behagelig, men det er heller ikke smertefullt. Det er verdt den lille, ubehagelige tiden det tar. Det å fylle på farge er heller ikke noe man nyter, men smertefullt er det ikke. På nyåret skal jeg ha en ny makeup tatovering, da skal jeg tatovere eyeliner oppe, og nede. Jeg bruker eyeliner nede i det daglige, men med øyne som renner veldig mye, og som aldri vil slutte å renne, så er jo eyelineren borte på en, to, tre. Derfor er det oppe, og bestemt at jeg skal tatovere eyeliner. Gruer meg gjør jeg fordi huden er jo så tynn rundt øynene, og det er så nærme øyet, men valget er tatt.

I går lå der ei valgfri bukse fra LauRie bak luke nummer 18. For de som blir kjent med LauRie, så vil de som oftest aldri ha andre bukser. De kjøper den igjen og igjen. Det fine er også at buksene finnes i så mange modeller, så her kan man finne ei bukse uansett kroppsform, og høyde. Vi har trukket en vinner, og den heldige vinneren av buksen ble : SUZAN HANSEN!! Gratulerer så masse med ny bukse, Suzan!! Jeg er sikker på at du vil finne en bukse fra LauRie som du vil bli veldig fornøyd med. Jeg tar kontakt i løpet av dagen.

Luke nummer 19 åpnes i dag, og i dag finner vi en flott overdel fra Handberg bak dagens luke. En utrolig flott overdel med mange flotte detaljer. Overdelen er gitt av Handberg i samarbeid med PIP Stormote. Handberg er dansk stormote med hovedkontor i Silkeborg. To ganger i året kommer de med ny kolleksjon : Vår/sommer, og høst/vinter. Kolleksjonen blir produsert for kvinner i fra str. 36 – 56. Handberg produserer sine klær i Europa for å sikre høy kvalitet på plaggene sine. Handberg ønsker at vi kvinner skal føle oss vakre, og vel i deres klær, og som jeg nevnte, så er jeg veldig fornøyd med mine Handberg klær fordi klærne som oftest har en veldig god passform. Handberg er og flinke på design, og ofte veldig flinke på detaljer. Mer om Handberg finner du her :http://www.fashiongroup.dk/  Overdelen gis som nevnt i samarbeid med PIP Stormote, og du kan lese mer om PIP her : https://www.facebook.com/pipstormote/

Legg igjen en kommentar på bloggen, og du er automatisk med i trekningen av den flotte overdelen. Husk følgende når du legger igjen en kommentar: 1. Oppgi størrelsen du bruker  2. Du MÅ HUSKE å oppgi epostadressen din slik at jeg kan få tak i deg om du vinner. 

Lag deg en herlig 19.desember <3

 

 

51 kommentarer

Siste innlegg