Jeg gir bort en flott gave!

I dag har dere som leser bloggen muligheten til å vinne en flott gave på bloggen. I tillegg vil jeg gjerne vise dere en del lekre plagg fra julekolleksjonen til Zhenzi, eller Winter Party 2017 som kolleksjonen heter.

Winter Party 2017 er julekolleksjonen fra danske Zhenzi, og kolleksjonen inneholder virkelig mye flott! Her kan man finne antrekket både til julebordet, til juledagene og til nyttår. Her kan du finne julekjolen, eller fine overdeler til ei fin selskapsbukse. Det er nok noen av dere som er som meg, og foretrekker bukser istedenfor kjole. Nå er jeg riktignok kurert mot kjoleskrekken, men liker meg nok best i bukser allikevel.

Nais i Lyngdal er en av mange butikker som fører Zhenzi, og som har tatt inn en del fra deres Winter Party kolleksjon. Alle plaggene jeg har på meg på bloggen i dag er fra Nais.

Jeg liker Zhenzi, og det gjør jeg av ulike grunner. Zhenzi har vært på markedet lenge, og det betyr også at de gjennom årene har lært mye om hva stormote er. Zhenzi er dansk, og danskene kan dette.  Når det kommer til Zhenzi, så skiller de seg ut når det kommer til pris. Zhenzi har lagt seg på veldig gode priser, og det betyr helt klart veldig mye for veldig mange.  Rett før jul i fjor, så kom de også med sin første kolleksjon med treningsklær som jeg er blitt veldig glad i. Veldig gode treningsklær til en veldig god pris. Kolleksjonen med treningsklær ble en stor suksess, så nå er de ute med en ny kolleksjon med treningsklær som er innmari fin. Når vårkolleksjonen kommer i butikkene, så kommer også en ny treningskolleksjon fra Zhenzi. Denne skal jeg selvsagt presentere når den er i butikkene. Ett stort pluss med Zhenzi er også at de går opp i str. 58, noe som betyr mye for veldig mange.

Denne sorte kjolen/tunikaen er nok en av favorittene fra julekolleksjonen til Zhenzi. Jeg synes den er så lekker! Jeg valgte sort, men den finnes også i rødt, og i grått. Flott julekjole!

Denne toppen er også helt lekker! Den er uten armer, så for min del, så må jeg ha en bolero, eller ei jakke over. Virkelig flott topp i sort, og gull.

Denne lekre kjolen må brukes som kjole, og ikke tunika pga skjørtet. Denne blir ikke like fine til bukser. Jeg tror kjolen blir å finne på mange julebord i år.

Jeg tar med et par av de andre flotte kjolene fra Zhenzi’s Winter Party som jeg liker utrolig godt

Du finner hele julekolleksjonen til Zhenzi her : http://www.zhenzi.com/zhenzi-collections/winter-party-2017.aspx

I dag skal jeg som nevnt gi ut en flott gave til en av dere som leser bloggen. Giveawayen er fra nettopp Zhenzi, og i dag deler jeg ut en lekker treningstights. Treningsklærne fra Zhenzi er utrolig gode, og akkurat denne tightsen du kan vinne i dag har rette bein slik at den ikke er like kroppsnær som tights vanligvis er. Denne tightsen er mer som en treningsbukse. Har du lyst til å vinne treningstightsen, så legger du igjen en kommentar på bloggen hvor du skriver at du ønsker å vinne. Dette kan jo også være en flott julegave til en du setter stor pris på. HUSK : 1. Skriv hvilken størrelse du bruker . 2. Husk at du skriver inn epostadressen din. Uten en epostadresse, så kan det fort bli vanskelig å komme i kontakt med riktig vinner da flere kan ha samme navn. Mange skriver kun fornavn, og ikke noe mer. Da sliter jeg veldig om vedkommende skulle vinne. Det er kun jeg som ser epostadressen du skriver inn. Jeg gleder meg nå til mange kommentarer fra dere flotte lesere.

 

41 kommentarer

Siste innlegg