Lekker vinter og jul

Vi er i starten av november, men det er ingen tvil om at julen er kommet for fullt. Den gode julebrusen fra CB, den deilige julemarsipanen, smultringer, julepynten, og i klesbutikkene, så er julekolleksjonene på plass. Jeg gleder meg alltid til julekolleksjonene, for da kommer det ofte plagg som skinner, og glitrer, og det, det liker jeg veldig godt. Jeg er nok veldig glad i litt glitter og stas også på klær. Jeg er også veldig glad i lilla, og den fargen dukker ofte opp i julekolleksjonene, og så kommer selvsagt mange plagg i rødt. Får jeg den riktige rødfargen, så er rødt veldig fint. Jeg kler også rødt, men har faktisk ikke veldig mye rødt i garderoben min.

Pont Neuf er jo en av de store favorittene mine, og nå er julekolleksjonen deres ute. Den er flott dere! I Pont Neuf sin julekolleksjon så kan du finne julekjolen. Julebordene er vel nå straks i gang, og da begynner også jakten på julekjolen. I julekolleksjonen har Pont Neuf i år både rødt, og lilla, virkelig flotte farger. Har man først blitt kjent med Pont Neuf, så har man funnet en venn for livet som man elsker. Passformen er helt utrolig god, og plaggene er så flotte på. Det å finne plagg som kler kroppen man har, det skal jeg love deg betyr mye. Tidligere har jeg kanskje ikke brydd meg så mye om passform, men det gjør jeg nå.

Mange av Pont Neuf sine klær sitter inntil kroppen, og viser våre kvinnelige former. Det er utrolig flott! Jeg har jo alltid sett hvor mye finere det er med klær som sitter inntil kroppen, men jeg har liksom aldri fått det ut i praksis selv. Det er til tider innmari vanskelig å få med seg hodet til å tenke, og se sannheten. Vi tror at store, romslige topper skjuler alle valkene våre, og det gjør de vel også, men de får også kroppen vår til å se så mye større ut. Det tar tid å endre, også når det kommer til å gå med andre klær enn det vi er vant til. Det tok tid for meg å kjenne på at jeg kunne gå med kroppsnære overdeler. Hodet sa store, vide overdeler, speilet, og fornuften sa noe helt annet.

Pont Neuf vinter/ jul har flotte farger, og spennende design, som alltid. Jeg blir aldri skuffet over Pont Neuf. Pont Neuf har litt speilfløyel nå til jul. Flotte kjoler/tunikaer i rødt, lilla, og sort. Utrolig flotte alle sammen. Modellen heter ” Maura.” Ønsker du tunika, så har de også en tunikamodell som heter ” Elza.”

En annen stor favoritt fra julekolleksjonen til Pont Neuf er utvilsomt kjolen/tunikaen ” Helga.” Denne modellen har jeg bodd i siden jeg fikk den. Modellen sitter så fint! I tillegg er den helt nydelig å ha på seg. ” Helga ” kommer i to flotte farger: lilla og rødt. 

 

Ønsker du en kortere tunika modell, så finnes den i en modell som heter ” Isabella.”

I julekolleksjonen til Pont Neuf, så finner man også noen flotte ulljakker som ser ut til å bli en stor slager. Jakkene finnes i sort, rødt, og grått. Flotte Ninni fra Bærre Lækkert har den røde jakken på seg på bildet.

For dere som bor her i sør, så er det utrolig moro og kunne fortelle at Nais i Lyngdal nå har begynt å selge Pont Neuf. Nais har nå en del av julekolleksjonen til Pont Neuf i butikken. Nais er veldig flinke til å legge ut nyhetene sine både på Facebook, og på Instagram, og der kan du også se hva du finner fra Pont Neuf i butikken akkurat nå. Du finner Nais her : https://www.facebook.com/naisbutikken/

Smykker er jo også viktig til julekjolen/juleantrekket, og da må jeg bare vise et smykke jeg falt pladask for da jeg var på Nais her om dagen. Er det ikke bare lekkert? Helt min stil.

Til lørdag kommer det en ny, flott giveaway på bloggen. Da skal jeg gi bort en flott gave til en av dere som leser bloggen min. 

Følg meg gjerne på Snapchat : heidirosander . Følg meg gjerne på Instagram : heidirosander

 

12 kommentarer

Siste innlegg