Snap faktisk

Jeg vet ikke hvor aktive dere er på sosiale medier? Jeg for min del bruker Facebook aller mest, og der kan jeg til tider være ganske aktiv. Jeg bruker jo også Facebook til å legge ut blogginnleggene, og Facebook er en veldig viktig plattform. Instagram har jeg begynt å bruke, men jeg er nok ikke der at jeg legger ut noe hver dag ennå. Snapchat konto har jeg, og datteren min ler godt når hun ser hvor mange snap jeg har sendt fra den dagen jeg laget meg en konto, og frem til nå. La oss si det sånn, det er ikke mange 🙂

Datteren min er veldig klar på at det er ” de eldre “, altså de på min alder som bruker Facebook. De yngre, de bruker Instagram, og aller mest snapchat. Snapchat er de yngres Facebook har jeg forstått. Jeg har også fått klar beskjed om at jeg må bli mer aktiv både på Instagram, og på snapchat, og at jeg må bruke disse aktivt også i forhold til bloggen. Jeg kjenner jo at pulsen slå godt når jeg begynner å tenke på at jeg skal holde styr på så mye hehe, men det er jo gode plasser å vise dere lesere hva som skjer når det skjer. På snap kan jeg hele tiden være helt aktuell, og ta dere med rundt i min hverdag når det er aktuelle ting å dele.

Jeg er mye rundt, og via Facebook, Instagram og Snapchat, så kan jeg ta dere også med. Ta dere med i butikker, vise dere produkter, ta dere med på trening, og dele mange av de tingene med dere som jeg også tar opp i bloggen. Jeg kan dele noe av min hverdag med dere på en annen måte, og være helt aktuell.

Jeg tenker at jeg fremover vil bli mer aktiv både på Instagram, og også snapchat. Det er så mye som skjer som jeg kan dele med dere som leser, og som jeg tror dere vil sette pris på at jeg deler også andre steder enn på bloggen. Verken instagram, eller snap vil erstatte bloggen på noen måte. Bloggen vil alltid være hovedfokus. Til nå har jeg blogget fast mandager, onsdager, lørdager og søndager. Kanskje vil jeg fremover blogge noe oftere. Instagram, og snap, det vil være fine tilleggsarenaer. Følg meg gjerne. Det hadde jeg satt stor pris på!

Følg meg på Instagram : heidirosander

Følg meg på Snapchat : heidirosander

Nå håper jeg at mange legger meg til. Noen har lurt på om de kan sende meg venneforespørsel på min private konto på Facebook, og det er selvsagt fullt mulig 🙂  Vi blogges i morgen, og til helgen, da blir det ny, flott giveaway på bloggen min. Gled dere!! Lag deg en god onsdag!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg