Ny, spennende nettbutikk

Vi formfulle, og frodige kvinner er heldige som har mange spennende, og flotte stormotebutikker rundt om i landet. Jeg gleder meg til jeg kan få besøkt en del av butikkene som jeg i dag følger på Facebook, og på Instagram. På motemessen har jeg vært heldig og truffet noen av de flotte butikkeierne, og det er så herlig å se hvordan de gløder for det de driver med, og hvilken kunnskap de sitter på.

Ikke alle er så heldige som meg som bor i nærheten av flotte stormotebutikker, eller som lett kan stoppe innom en når jeg er på veien. For mange er det snakk om store distanser, noe jeg har en tendens til å glemme. Vi bor i ett stort land hvor avstander kan være store. Da er det utrolig flott at det finnes nettbutikker med klær for oss frodige kvinner. Den nyeste er nettbutikken til Bærre Lækkert som hadde oppstart for kun tre uker siden.

Bærre Lækkert ligger i Melhus i Trøndelag, og ble startet av Kristin Aune i 2011. Kristin hadde da i flere år jobbet med ordinære størrelser, og stadig opplevd at kunder måtte forlate butikken fordi de ikke hadde store nok størrelser. Resultatet av alle disse opplevelsene ble Bærre Lækkert, en butikk for kvinner med frodige former. Butikken har ett spennende utvalg av stormote fra str. 42 – 56. Mange av dere følger kanskje Bærre Lækkert på Facebook, eller Instragram, og jentene er utrolig flinke til å legge ut nyheter, og de bruker seg selv som modeller, noe jeg har veldig sans for. Det er som regel flotte Ninni som er modell, og jeg smiler hver gang jeg ser de flotte bildene som legges ut.

For tre uker siden startet Bærre Lækkert opp nettbutikk etter ønske fra kunder landet over. Jeg vil tro at en nettbutikk vil bety mye for de som bor et stykke unna en stormotebutikk, og så er det jo heller ikke til å stikke under en stol at netthandel tar mer, og mer over for handel i butikkene. Det er enkelt og komfortabelt og sitte i egen stue, og handle. Bærre Lækkert fører mange kjente merker som bla  Pont Neuf, DNY, Q’neel, Que, ZIZZI, Zhenzi og Elinette.

Elinette er som nevnt ett av merkene du finner hos Bærre Lækkert. Dette er et merke som inntil nylig har vært helt ukjent for meg. Jeg har sett alle flotte bilder som Bærre Lækkert har lagt ut av klær fra Elinette, og her er det alltid mye flott. Mange flotte kjoler, og jeg har også lagt min elsk på ei helt fantastisk dressjakke. Jeg har nå fått prøvd ut Elinette, og er veldig fornøyd med min nydelige tunika/kjole i speilfløyel. Sitter veldig fint, har flotte trompet armer, den er feminin, og er i en nydelig blå farge. Det er denne jeg har på meg på bildet på bloggen i dag.  Elinette går opp til str. 52, så dette merket må du sjekke ut. Og her ser du også flotte Ninni i den samme:

Sjekk ut nettbutikken til Bærre Lækkert her : http://www.baerrelaekkert.no/   , og følg dem gjerne på Facebook : https://www.facebook.com/baerrelaekkert/

10 kommentarer
    1. Bærre Lækkert , en butikk jeg har handlet hos i mange år. De har god service og kafen? e klar om en vil ta et pust i bakken . Forresten !! De selger også undertøy og det er ikke lett å finne så her har alle mulighet . Flott dere er omtalt av Heidi

    2. Så mye flott, må nok inn der å se seinere når æ har bedre tid. Nu blir det en lang biltur før en er hjemme. 😊
      Ha en fin lørdag ! 😀

    3. Så fint med omtalen de fikk. Flotte damer som får kundene til å føle seg fine uansett form og størrelse 😊 All ære til dem. Supert med ny nettbutikk som når ut til alle 😊

    4. Kjempeflott å få vite om forskjellige merker og butikker. Jeg bor dessverre litt langt unna stormotelbutikker. Men et par lokale butikker tar inn klær fra enkelte stormoteleverandører Det var en terskel for meg bare det å gi dem tilbakemelding på at jeg setter pris på at de tar inn disse merkene. Jeg har måtte « trene « på å gjøre det på en naturlig måte uten å skjemmes over egen kropp. Har blitt møtt på en veldig fin måte.
      Jeg har også så smått begynt å handle klær på nett. Bestilte rene storinnkjøp i formiddag. Hele ti plagg fra Zizzi. Alt fra yttertøy til t-skjorter. Blir spennende å motta.
      Takk for at du inspirerer til at også jeg får lyst til å kle meg fint, selv om jeg er mange kilo for tung. Du er til inspirasjon for meg, og garantert for mange andre.

    5. Marit Nysand: Hei Marit!
      Det er så flott at du på din måte gir tilbakemelding til lokale butikker om å ta inn klær også i store størrelser, og utrolig fint å lese at du har blitt møtt på en fin måte. Man skal ikke skjemmes over egen kropp.

      For deg som bor litt unna stormotebutikker, så er det jo flott at det finnes nettbutikker som bla nettbutikken til Bærre Lækkert. Sjekk den ut om du ikke har det allerede 🙂

      Jeg blir helt rørt jeg når jeg leser at jeg har inspirert deg til å kle deg fint. Kan jeg inspirerer deg, og kanskje også andre, så er det noe som betyr enormt mye for meg!

    6. Gunn: Moro å lese dine tanker rundt Bærre Lækkert! Jeg har ennå ikke fått besøkt butikken, men håper til sommeren. Nettbutikken har jeg vært innom, og den er super. Har møtt damene på motemessen, og det var flotte damer 🙂

    7. Ragna Karlsen: Du må sjekke ut nettbutikken til Bærre Lækkert, Ragna 🙂 Mye flotte klær til oss med former. Håper bilturen hjem gikk bra. Ha en fin søndag!

    8. Nina: Moro å lese hvor fornøyd du er med Bærre Lækkert, Nina. Håper jeg kan besøke butikken til sommeren. Flotte damer som jeg var så heldig å treffe på motemessen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg