Herlig, norsk design

Det finnes så utrolig mye flotte klær i butikkene. Endel av dere har sikkert vært i butikkene og handlet inn litt nye klær til høstgarderoben. Det blir en utrolig flott høst. Jeg synes produsentene er blitt utrolig flinke både med farger, og print. I følge en del butikker, så er vi også blitt flinkere til å bruke farger, noe jeg blir veldig glad for å høre.  Jeg synes det er veldig mange spennende merker på markedet, og jeg liker helt klart de klær fra produsenter som på sin måte skiller seg litt ut, men på en klassisk, og elegant måte. Jeg er nok veldig klassisk av meg, men samtidig ikke redd for verken farger, eller print. Jeg er ikke redd for å skille meg ut klesmessig, men det skal være på en bra måte.

For et års tid siden, så stiftet jeg for aller første gang bekjentskap med ” Levolution .”  Det første plagget jeg kjøpte fra denne produsenten var en fantastisk, lyseblå dressjakke som jeg er så utrolig glad i! Denne dressjakken, eller kåpen som Levolution kaller den, det er en jakke jeg nærmest bor i, og jeg får så mye skryt for den av folk jeg møter. Senere har jeg også kjøpt samme type jakke, i en helt nydelig rosa farge. For en farge! Jakkene er de beste, og fineste dressjakkene/kåpene jeg noen gang har hatt. Til våren kommer Levolution med den samme dressjakken/kåpen i en helt ny farge. Da kommer den i en helt fantastisk rød farge som dere ser litt lengre nede på bloggen. Dressjakken koster litt, men som sagt, jeg har aldri hatt en bedre jakke av denne typen. Sitter som et skudd, fantastisk passform, den faller så fint, tung og god, og fargene er helt smashing. Jeg må innrømme at jeg nok er blitt spesielt glad i jakkene til Levolution, og jeg skulle gjerne hatt dem alle sammen. Jakkene er så flotte i både design, farger og kombinasjoner, jakkene skiller seg ut. I tillegg til dressjakkene, så har Levolution også flotte trenchcoat. I vår kom de bla i en nydelig orange farge. Til våre kommer trenchcoaten i to veldig fine, blå farger. Jeg gleder meg allerede.
 

På motemessen på Fornebu i august, så var jeg selvsagt også på besøk på showrommet til Levolution. Der viste de sin vårkolleksjon for 2018. En helt nydelig rød farge kommer til å prege en del av deres kolleksjon våren 2018. Den røde fargen er bare så lekker! Min favorittjakke kommer som nevnt i denne nydelige fargen til våren. Dere ser dressjakken/kåpen på bildet nedenfor.

Av samme type jakke, og for dere som ikke våger dere på farger, så kommer jakken også i marine, og den kommer i beige i jakke med krage.

Trenchcoat kommer det igjen til våren. Levolution kommer med to farger, to flotte blåfarger, petrol og marine. Jeg er veldig glad i trenchcoat, og jeg savner egentlig en slik jakke i en mer tidløs farge som jeg kan bruke de gangene hvor farger kanskje ikke passer seg. Derfor skal jeg ha den marineblå når de kommer til våren.

Som nevnt så kommer den røde fargen på en del plagg i vårkolleksjonen til Levolution, bla på litt kortere jakker. Disse korte jakkene er jo utrolig fine over kjoler, over tunikaer og over topper uten arm for eksempel. Jeg bruker mine korte jakker mye. De er så fine til så mye. Noen kjoler/tunikaer får også denne røde, flotte fargen.

Jeg synes Levolution er utrolig gode på jakker, og i tillegg til de jeg har vist på bloggen til nå, så kommer der også litt andre ytterjakker til våren.

Levolution presenterer 4 kolleksjoner i året : vår, sommer, høst/vinter, og jul. Levolution er som sagt ikke en stormoteprodusent, så det er mange butikker som selger deres klær. Her er en oversikt over hvem som selger Levolution : http://www.levolution.no/categories/forhandlere   Levolution starter på str. 36, og produserer noen av klærne opp i str. 52. Man skulle selvsagt ønsket at de gikk enda høyere i størrelse, og hadde ett enda større utvalg i store størrelser, for dette er flotte klær også på store damer! 

Levolution åpnet egen nettbutikk i april. Nettbutikken er blitt utrolig flott, og man kan lett navigere rundt, og finne frem. I nettbutikken, så har de laget en egen avdeling for de klærne som er pluss size, altså de klærne som går fra str. 48 – 52. Flere modeller er i str. 48, men ikke alle går opp i str. 52 . Pluss size er et prosjekt Levolution jobber med, så jeg krysser fingrene for at noe spennende skjer her etter hvert. Høstkolleksjonen til Levolution ligger nå ute i nettbutikken. Klikk deg inn for å se høstnyhetene.  Jeg gleder meg spesielt mye til et par av ytterjakkene. Sjekk ut den orange vinterjakken.

Som leser av bloggen min skal du også få ett helt fantastisk tilbud : I HELE 2017 kan du handle i nettbutikken til Levolution, og til enhver tid få 40% rabatt!! Dette gjelder også allerede nedsatte varer!!! Bruk rabattkode: heidirosanderlund17, og du vil få 40% rabatt på alt du handler ut året !! Levolution har også en fast frakt på kun 49 kr.  Sjekk ut den flotte nettbutikken her : http://www.levolution.no/

 

Nydelig, rosa jakke/dressjakke fra Levolution

 

 

 

1 kommentar
    1. Så mye lekkert, og det du har fått til med % er jo bare superbra 👏👏👏
      Jeg også synes det er flott med farger 😉 hvorfor skal vi gjemme oss i svart? Ei stor rompe kledd i svart, virker ikke mye mindre enn ei i litt farger. Og hvis svart er det du vil bruke, så fresh det opp med et skjerf e.l.med farger da 😀 Klesskapet mitt består nå av mest farger i motsetning til for en del år tilbake, og jeg får masse skryt av at jeg er så fin og fresh i flotte farger 😄 det er gøy 👏👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg