Sommerfavoritten

Jeg liker klær som er kvinnelige, og feminine. Jeg liker å være kvinne med alt det innebærer. Jeg blir oppriktig glad jeg, og kjenner på en god følelse av lykke når jeg finner klær som både er flotte, har riktig snitt, og en veldig god passform. Nettopp passform er for meg blitt veldig viktig den siste tiden. Nå er jeg opptatt av at klærne sitter pent, og nå kan de faktisk sitte tett inntil kroppen også. Det er ett stort fremskritt.

Før var jeg nok mer opptatt av å kle på meg i telt. Gjerne hustelt for å være sikker på at alt var skjult. Hvor dum går det an å bli når man faktisk tror at man kan skjule alle ekstra kilo ved å tre på seg et hustelt? Eller at man tror man ser mindre ut i størrelse telt? Nøkkelen til de gode kjøpene er å finne den fasongen som passer din kropp. Det har så mye å si at du får den riktige passformen til din kropp, og at du får den riktige lengden slik at du får denne gode følelsen. For klærne skal heller ikke sitte som pølseskinn. Man skal ikke kle på seg klær som er flere størrelser for små. Beklager, men det er ikke pent når absolutt alt av valker, og grevinneheng er skviset sammen i ett altfor lite plagg.

Yoek er et merke som sier kvinne med stor K. For noen kolleksjoner de har! Yoek er utrolig god på passform, og på klær som får oss til å føle oss feminine, og flotte. Klærne er så behagelige å ha på. Dette er virkelig kvinnelige, og feminine plagg. Her er det eleganse selv i hverdagsplaggene. Jeg liker at man kan pynte seg hver dag. Hvorfor skal man ” spare ” så mye til de spesielle anledningene når det er hverdagene det er flest av? Jeg gjør det omvendt av mange andre. Jeg har en liten del i garderobeskapet som er klær til selskaper. Alt det resterende er til hverdagene.

Yoek er farger, det er flotte design, og det er en fantastisk passform. Yoek har utvilsomt dyktige designere som vil at plussize kvinner skal føle seg som de flotte kvinnene de er. Yoek er et design fra Nederland, og det er nå over 30 år siden Johanna Timmer etablerte Yoek med det mål for øyet at alle kvinner, uansett størrelse skulle kunne føle seg vakker, og ikke gjemme seg bort. Hun bestemte seg av den grunn for å produsere kolleksjoner fra str. 38 – 58. I dag selges Yoek over hele verden, og de åpnet sin egen nettbutikk i 2011. Hvert år produseres det 4 kolleksjoner + en Black Label kolleksjon.

I sommer skal jeg stråle i min nye sommerfavoritt fra Yoek. Er ikke tunikaen bare lekker? Sjekk den nydelige fargen! Den fargen sier sommer. Tunikaen har også en veldig fin lengde. Den dekker det den skal dekke tenker jeg, for vi plussize kvinner, vi liker at overdeler dekker. Det er få av oss som liker det for kort, og spesielt har vi piggene ute når armlengden blir for kort. Armlengden på min nye sommerfavoritt, den er veldig god. Det som også gjør tunikaen spesiell er at den er mye lengre bak enn foran. Den dekker rompa mer enn godt nok for å si det sånn 🙂 Det er en stilig detalj synes jeg. Nettopp detaljer, det er Yoek utrolig flinke på! Det kan være små detaljer som likevel utgjør så utrolig mye på et plagg.



Nå er det bare å vente på sola. Denne tunikaen kommer jeg til å bruke mye i løpet av sommeren. Det føles godt med plagg som sitter akkurat slik man ønsker. Det er så godt å føle seg fin.Det er godt å føle at man stråler. Det blir definitivt mer Yoek i garderoben min. Her er flotte kombinasjoner, her er gode lengder, og her finner vi klær som lar oss vise figuren, ikke gjemme den bort i store telt. Det å slippe å bruke masse energi på å føle at klær ikke sitter som de skal, det føles så utrolig godt…for den følelsen, den har jeg følt på altfor mange ganger. Det kommer flere sommertips etter hvert. Bla har jeg funnet mine favoritt t-skjorter som har den lengden jeg ønsker, også på armene 🙂 Du finner Yoek her : https://www.yoek.com/ og du kan også følge Yoek på Facebook : https://www.facebook.com/fashionyoek/?fref=ts

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg