En flott gave fra en av mine store favoritter!

Jeg ble forelsket, og jeg falt pladask! Jeg blir oppriktig glad jeg, og kjenner på en god følelse av lykke når jeg finner klær som både er flotte, har riktig snitt, og en veldig god passform. Passform er så utrolig viktig! Det å finne klær som fremhever figuren vår istedenfor å skjule den. Vi kan ha kroppsnære klær selv om vi er frodige, vi kan ha klær som viser formene våre. Det har tatt lang tid før jeg har innsett dette selv, og det er mange som har prøvd i mange år og fortelle meg dette som jeg nå forteller dere. Endelig ser jeg viktigheten av en god passform, og at jeg ikke skal skamme meg over formene mine. Når jeg føler meg skikkelig fin, da sitter klærne som de skal på meg.

Jeg må jo innrømme at jeg liker klær som er kvinnelige, og feminine. Jeg liker å være kvinne med alt det innebærer, og her er det mange produsenter som er veldig flinke. Gjennom bloggen, og besøk på ulike stormotebutikker, så får jeg stadig nye bekjentskaper, også når det kommer til klesmerker, og der vil jeg absolutt oppfordre dere som leser bloggen til å ta dere litt god tid når dere er innom butikker. Se godt igjennom utvalget, bli kjent med nye merker. Plutselig kan det dukke opp ett nytt bekjentskap som du bare faller pladask for – det er slik jeg har blitt kjent med mine favoritter.

Yoek er utvilsomt en av mine store favoritter. Når jeg i dag skal ha en ny giveaway på bloggen, så er det nettopp en flott gave fra Yoek en heldig leser vinner. Yoek er utrolig gode på passform, og Yoek setter nettopp passform, og komfort i høysetet. Yoek sier kvinne med store bokstaver! Her er det virkelig kvinnelige, og feminine plagg. Her er det eleganse selv i hverdagsplaggene. Her er det farger, her er det flotte design, og her er det denne  fantastisk passform som jeg er så opptatt av. Yoek har utvilsomt dyktige designere som vil at plussize kvinner skal føle seg som de flotte kvinnene de er. Yoek er et design fra Nederland, og det er nå over 30 år siden Johanna Timmer etablerte Yoek med det mål for øyet at alle kvinner, uansett størrelse skulle kunne føle seg vakker, og ikke gjemme seg bort. Hun bestemte seg av den grunn for å produsere kolleksjoner fra str. 38 – 58. I dag selges Yoek over hele verden, og de åpnet sin egen nettbutikk i 2011. Hvert år produseres det 4 kolleksjoner + en Black Label kolleksjon.

I dag skal vi altså ha en ny giveaway på bloggen, og den flotte giveawayen kommer fra nettopp Yoek. For noen kolleksjoner Yoek produserer! Mitt første Yoek plagg var den nydelig cardiganen som jeg har på bildet her, i en nydelig orange farge med sorte detaljer. Og nettopp detaljer, det er Yoek utrolig flinke på! Det kan være små detaljer som likevel utgjør så utrolig mye på et plagg. Jeg har også kjøpt meg en rød cardigan med sorte detaljer, og disse små, sorte detaljene gjør mye på plagget. Når man får på seg et plagg fra Yoek, så får man denne gode følelsen med det samme. Mine to plagg sitter som et skudd. De sitter så utrolig fint på meg, og når jeg ser meg i speilet, så ser jeg at de sitter slik jeg ønsker. Det er en utrolig god følelse det å føle seg fin. Det å slippe å bruke masse energi på å føle at klær ikke sitter som de skal, for den følelsen, den har jeg følt på utallige ganger.

Som jeg nevnte, så produserer Yoek klær som lar oss kvinner være kvinner. De er feminine, og de har en eleganse over seg som jeg virkelig liker. Jeg synes vi kvinner skal være kvinner. Vi skal være feminine, og vi skal være flotte. Vi kan godt være elegante, og ha vår egen stil. Nettopp dette er viktig for Yoek. Yoek sier det så fint når de sier at de designer klær som gjør at vi ikke skal gjemme figuren vår. De designer klær som skal få enhver kvinne til å føle seg flott, og selvsikker.

Det er mange av bloggens lesere som har henvendt seg til meg fordi de lurer på hvor de kan få tak i gode bukser. Bukser med den gode passformen er ikke alltid like lett å finne, og ofte blir man blitt oppgitt av å lete. Neste gang skal du spør etter Yoek sine bukser, og jeg er sikker på at de vil gi deg den følelsen du er ute etter. Buksene som sitter så godt, og som er så myke, og stretcy at du egentlig ikke vil ta de av igjen. Jeansen til Yoek er super komfortable, og den er myk med god stretch. Dette er jo jeans som er produsert for plus size kvinner, og da har man jo selvsagt hatt dette for øyet. Når passform, og komfort er det som er viktig for produsenten, så kan man være trygg på at jeansen er slik du ønsker at en jeans skal være. Jeansen går i de fleste modeller opp til str. 58, så her vil mange kunne finne din favoritt.

Giveawayen på bloggen i dag er nettopp en flott jeans fra Yoek ! En heldig leser vinner den flotte jeansen som heter ” 7/8 zip back leg.” Jeansmodellen er utrolig stilig med den tøffe glidelås detaljen bak på beina. Her ser man igjen hvor flinke Yoek er på detaljer. Det er også veldig trendy med den litt kortere lengden som også denne jeansen har. Jeg synes den er supertøff! Jeansen er myk, og superkomfortabel. Jeansen har medium liv. Dersom du har lyst til å vinne den flotte jeansen fra Yoek, så legger du igjen en kommentar på bloggen. Fortell at du har lyst til å vinne, eller kanskje hvorfor du har lyst til å vinne. Kanskje blir du den heldige som kan gå sommeren i møte med denne tøffe 7/8 Yoek jeansen.


 

Vil du se utvalget av Yoek sine jeans, så kan du ser mer her : https://www.yoek.com/clothing/jeans-denim.html  Du kan se hele Yoek’s flotte kolleksjon her :  https://www.yoek.com/ . Du finner også Yoek på Facebook : https://www.facebook.com/fashionyoek/?fref=ts . Gå gjerne inn og lik siden deres. Ta kontakt om du lurer på hvor din nærmeste Yoek butikk er. Jeg venter på klær fra sommerkolleksjonen deres. Det blir det mer om på bloggen når plaggene er i hus.

Da er det bare å legge igjen kommentar her på bloggen, så er du med i trekningen! Den som vinner kan bare glede seg 🙂 Lag den en god lørdag!

29 kommentarer
    1. Det er så trivelig og lese dine tanker og betraktningen. Du er solstråle og et forbilde. Den jobben du gjør er kjempeviktig for vi som et en størrelse for stor har og liv og føle oss fine og rett og slett attraktive 😁😁. Ha en flotters lørdag 😁😁

    2. Flotte bukser !
      Ønsker meg veldig en slik bukse – da jeg ikke hsr funnet noen gode jeans …

    3. Hei,jeg pleier ikke å skrive her, men i dag fikk jeg lyst. Du er et flott forbilde for oss som er en størrelse forstor😊 du skriver også utrolig godt.

    4. Farger, komfortable klær og da kan en føle seg attraktiv og vellykket . Skal virkelig prøve en slik bukse , for det unulift å finne noe med store tykke føtter . God hælg

    5. Denne har jeg lyst til å vinne! Alltid på jakt etter gode bukser med god passform, som er behagelige å gå, stå og sitte med.

    6. Så fin, ønsker meg den veldig… 😀 Det er ikke så lett å finne jeans som passer mine lipølymfebein… 😉
      Ønsker deg en riktig fin lørdag og helg ! 😀

    7. Jeg har veldig lyst til å vinne denne flotte buksa 🤗
      Bukse er det som er vanskeligst å finne til min kropp, så tenk om jeg kunne få tak i ei likte og kunne flytte inn i 👍🏼
      Ha en fin dag

    8. Denne buksen hadde vært gøy å vinne. Har noen bukser fra KappAhl jg bruker som jg er blitt glad i .som mange andre så liker jg ikke løpe rundt å prøve bukser så da blir d enkelt å kjøpe de samme hele tiden. Hadde vært gøy vunnet denne å prøvd no nytt😀👖

    9. Heidi og hå ☺ Blur så glad når jeg leser bloggen din ☺ Du eren solstråle! Lekker jeans, ønsker meg en med den lengden – så kan vi iallefall håpe på sommer ☺ Ha en strålende dag!

    10. Hei Heidi!Takk for en fin blogg.Jeg har oppdaget masse nye klesmerker takket være dine tips og Yoek er min desiderte favoritt.Jeg lurer på om du har noen erfaring med netthandel hos dem?Og hvilke forhandlere som er i nærheten av Gran bortsett fra Cinderella på Gjøvik?

    11. Ja takk, de vil jeg gjerne vinne, superlekre. Alltid vanskelig å finne bukser som er gode og pene.

    12. Farger og fasong er så viktig!
      Selv om vi er store, frodige gudinner kan vi ikke gjemme oss bort i svart og grått!
      Ett par jeans som virkelig passer er ikke ofte man finner, så det hadde vært en glede å eie.
      Ha en strålandes dag videre, vakre du.

    13. Anita: Hei Anita! Tusen takk for fine ord! Så utrolig moro at du har blitt kjent med nye klesmerker via bloggen min 🙂 Enig med deg : Yoek er en favoritt.
      Jeg har aldri handlet via nettet med dem, men jeg kan sjekke litt rundt det om du vil? Kan høre litt med de som er agenter for Yoek i Norge. Jeg skal også sjekke opp i hvilke forhandlere som er i nærheten av Gran i tillegg til Cinderella 🙂
      Ønsker deg en nydelig søndag!!

    14. Du er flott , og stråler ,ett forbilde ,liten eller stor , vær stolt av deg selv , plagg som passer figuren din er flott og ønsker deg en toppers dag .
      Ta gjerne en titt på dagens innlegg på min blogg Løvetannbarna .
      Med Hilsen Sissel

    15. Ja,tusen takk om du kan sjekke litt.Jeg falt pladask for noen plagg på nett og dro sporenstraks til Gjøvik men de hadde ingen av dem.Yoek har jo et kjempe-utvalg så det var jo ikke så rart at de ikke hadde akkurat de plaggene jeg ønsket meg mest.Kan gjerne bestille fra nett men ville bare spørre deg om du hadde noen tips om forhandlere jeg kan kontakte her til lands først og evnt.erfaring med nettbestilling.Åh-du veit når man har sett plagg man ikke får ut av hodet…?😄

    16. Anita: Hei igjen, Anita! Jeg har ikke glemt deg angående de tingene du lurte på. Jeg venter svar fra Magne som er agent for Yoek her i Norge. Han har litt travle dager, men regner med å høre noe veldig snart 🙂

    17. Det var ei fin bukse, kunne tenke meg den. Har kjempeproblemer med å finne bukser som passer min pærefasong og Lipødem ben. De fleste bukser jeg prøver er for store i livet og over magen når de skal passe til mine lår. Da blir det ofte noen “baggy” bukser med strikk i livet, ikke mye kvinnelig selv for en godt voksen dame. Vennlig hilsen Liv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg