Fargerik sommer fra Pont Neuf

Jeg har tidligere vist en del av årets sommerkolleksjon fra Pont Neuf. I tillegg til klassiske farger, så er Pont Neuf også veldig flinke til å bruke farger, noe de absolutt har gjort denne sommeren. Jeg blir så utrolig glad av å se flotte overdeler i flotte, friske farger.

 

 Pont Neuf sin sommerkolleksjon er nå i butikkene, og her er det mye lekkert! Pont Neuf har mye fine farger, og flotte design, og jeg synes spesielt farger er viktig om sommeren. Vi kan godt vise oss i gode, flotte farger. Innimellom de klassiske fargene, så har Pont Neuf en del i lekre blåfarger. De har også en del plagg i orange, og rødt, litt turkis er det også. Farger som i alle fall gjør meg veldig glad! Du kan se sommerkolleksjonen til Pont Neuf her : http://pontneuf.dk/sommer-2017/

Mange av Pont Neuf sine klær sitter inntil kroppen, og viser våre kvinnelige former. Det er utrolig flott! Jeg har jo alltid sett hvor mye finere det er med klær som sitter inntil kroppen, men jeg har liksom aldri fått det ut i praksis selv. Det er til tider innmari vanskelig å få med seg hodet til å tenke, og se sannheten. Vi tror at store, romslige topper skjuler alle valkene våre, og det gjør de vel også, men de får også kroppen vår til å se så mye større ut. Det tar tid å endre, også når det kommer til å gå med andre klær enn det vi er vant til. Det tok tid for meg å kjenne på at jeg kunne gå med kroppsnære overdeler. Hodet sa store, vide overdeler, speilet, og fornuften sa noe helt annet. Dersom du sliter med å få til å gå med kroppsnært, så kan du jo begynne med å ta på deg en topp under, en topp som kanskje har bittelitt hold in effekt. På den måten, så er det nok lettere å venne seg til det. Ikke en topp med masse hold in, for det er jo bare ubehagelig å ha på seg, men der finnes topper som holder inn litt, og som man faktisk kan puste i, og føle seg vel i.

For dere som er veldig glad i farger, eller som har veldig lyst til å bruke farger, så er det tre plagg jeg vil vise dere fra Pont Neuf sin sommerkolleksjon som nok er mine store favoritter. Her er det flotte sommerfarger! Orange, rødt, turkis – farger jeg elsker! Jeg bruker de til tunika som dere vet, men egentlig heter dette kjoler fra produsenten 🙂 Se så flotte kjoler/tunikaer :


Pont Neuf produserer sine klær fra str. XS til 3 XL. 3 XL tilsvarer 54/56. Pont Neuf er utrolig gode på design. Klærne er klassiske samtidig som Pont Neuf er utrolig gode på både farger, og flotte sammensetninger. Pont Neuf har stort fokus på passform, og komfort, og dette merkes virkelig på klærne. Klærne er utrolig gode å ha på! Kjolene/ tunikaene sitter også så utrolig fint inntil kroppen, og selv om jeg i mange år har gått med plagg som er veldig vide fordi jeg tror jeg skal skjule overvekten, så ser jeg jo hvor mye finere det er å gå i overdeler som sitter inntil kroppen. Man ser jo slankere ut med en gang. Ta en tur innom din stormote butikk for å se sommers flotte kolleksjon!!

 

2 kommentarer
    1. Så utrolig flott du er i disse fargene. 😀. Jeg øver meg fremdeles på litt smalere topper. Er blitt litt flinkere, men det tar sannelig litt tid å venne seg av meg disse store, vide toppene jeg har vendt meg til. 😀 Ønsker deg en god lørdag. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg