Ikke gjem deg bort – det er vår!

Jeg digger når jeg ser velkledde, store personer! Jeg digger når man våger seg både på farger, og ulike design selv om man bærer noen, eller flere kilo for mye. Jeg blir så utrolig glad når jeg ser at frodige, formfulle kvinner bruker farger. Dere vet at jeg brenner for å bruke mer farger. Det gjør i tillegg noe med oss når vi får på oss litt farger. Vi stråler mer, og vi blir liksom mye mer rak i ryggen. De fleste ” gjemmer ” seg bort i det sorte, og det er ingen tvil om at jeg også har flest sorte plagg i klesskapet mitt, men jeg elsker farger, og jeg kjøper gjerne klær som skiller seg litt ut dersom fargene, og passformen er meg. Det gjør jeg ikke fordi jeg vil skille meg ut, og fordi jeg vil vise verden at her kommer jeg, men jeg kjøper akkurat det jeg vil, og jeg elsker farger! Jeg elsker rosa, jeg elsker lilla, jeg elsker korall. Turkis er flott, orange er flott, det samme er lyseblått. Grønt kan være fint. Gult er vel kanskje den fargen jeg ikke har brukt, og som ikke helt tiltrekker meg, men det kan være fordi jeg ikke har kommet over den rette gulfargen ennå. Jeg elsker mønster, og tøffe design. Min kjære mor himler godt med øynene mange ganger når hun er med meg i klesbutikker, og ser hva jeg tar med meg til prøverommet 🙂 ” Skal du gå i det der ” er en setning jeg ofte får høre 🙂 

Det er ikke så mye som minner om vår utenfor vinduet her i Kristiansand akkurat nå, men jeg mener de etter hvert har lovet oss plussgrader, og da håper jeg snøen forsvinner så fort som bare det. Jeg vil ha vår, og varmere dager. Jeg vil ut på turer, og slippe å tråkke i snø når jeg er i skogen. Jeg vil kle meg i alle de fine vårklærne mine, jeg vil bruke farger! Det er virkelig en fryd å gå rundt i butikker for tiden. Det er så mye flotte klær, og så mye flotte farger! Butikkene jeg har vært i har vært skikkelig flinke til å velge klær, og de har ikke vært redde for å ta inn en del farger.

Jeg var på Nais i Lyngdal forrige uke, og jeg har tidligere lagt ut noen bilder på bloggen fra mitt besøk der, men jeg skal ta dere med tilbake til Nais i dag, og vise dere litt mer av vårmotene, og litt av det jeg fikk handlet med meg hjem. I år skal det være mye farger. Det skal være rødt, gjerne den rød som går litt over i orange også. Korall er en aktuell farge, det samme er den lyse rosa. Blått, og da spesielt litt lysere blå er også en farge man ser endel av i butikkene. Dongeri er alltid aktuelt, og i vår kommer det både dongerikjoler/tunikaer, og vester. Dongerijakken går aldri av moten, og den kan du absolutt bruke i vår også. Ei dongerijakke kan brukes til så mange antrekk, og den kan brukes både til bukser, skjørt, og kjole. Våren er kjoler, våren er også tøffe skinnjakker. Våren er mønster. Visst du er veldig glad i farger, og veldig glad i mønster, så er Angel Circle en stor vinner. Angel Circle har alltid vært veldig god på farger, og tøffe mønster, og denne vår/sommer er ikke noe unntak. Angel Circle har masse nydelige farger, og de butikkene jeg har vært i har en del av dette. Man blir jo bare veldig glad av å se dette fra Angel Circle :

Q’neel, og Que er også en leverandører som har mye flotte farger i vår/sommer kolleksjonen. Hos Barbro på Nais, så kjøpte jeg en helt nydelig kjole fra Que. Helt uvirkelig at jeg har kjøpt ennå en kjole, men det er jo så moro!! Helt enkel kjole, men så nydelig farge, og så utrolig god å ha på seg. Ingen upris heller på den. Den koster 699 kr, og kommer i flere farger. Er den ikke fin?Jakken jeg har over kjolen, den er fra Q’neel, og har en veldig god passform, og ett veldig bra snitt.


Q’neel har også veldig fine topper uten armer i kolleksjonen som kan anbefales. Utrolig behagelige å ha på seg, god lengde, og flotte farger. De er nok litt store i størrelsen, så jeg måtte faktisk ned i str. 48 i disse. Gjør aldri noe at det går den veien 🙂

Den flotte overdelen på det neste bildet er også fra Q’neel.

Yoek har jeg skrevet en del om før, og Yoek har så mye lekkert i kolleksjonen sine. Jeg kunne hatt halve katalogen, og mere til. Yoek er utrolig gode på passform, og snitt, og de er utrolig gode på farger, og på å få frem kvinnen i oss. Denne tunikaen som jeg har på meg på bildet her, den er fra Yoek, og er i en del butikker nå. Nydelig farge!! Tunikaen er tøff med ulik lengde foran, og bak.

Tunikaen på det neste bildet er fra Crizpy, og er så stilig! Denne er perfekt til sommeren. 399 kr koster den.


Det er ingen hemmelighet : Jeg elsker jakker! Jeg har nok langt flere jakker enn jeg har brukt for, men samtidig, så gjemmer jeg de ikke bort – jeg bruker de. Hos Barbro på Nais, så falt øynene mine på ei lekker, rosa softshelljakke fra Zhenzi. Det var nok fargen som gjorde at jeg falt pladask 🙂

Her er litt andre fristelser som Barbro på Nais har i sin butikk akkurat nå:



Nais i Lyngdal feirer denne uken 3 år, og det feirer vi med å gi ut en flott gave til en heldig leser. Dette er siste mulighet til å bli med i trekningen. Lørdag trekker vi ut en heldig vinner. Er du den heldige, så vinner du ei utrolig stilig veske fra Tim og Simonsen samt et gavekort på 500 kr. Vil du være med i trekningen, så legg igjen en kommentar på bloggen. Her kan alle være med i trekningen. Nais har en flott Facebook side hvor nyheter hele tiden blir lagt ut, så skulle du som vinner bo et stykke unna, så kan du garantert finne deg noe der som er av interesse, og resten hjelper Barbro deg med 🙂 Følg gjerne Nais på Facebook. Siden finner du her : https://www.facebook.com/naisbutikken/?fref=ts   Nå er det bare å legge igjen en kommentar, så er det kanskje du som blir den heldige vinneren av den flotte gaven!! Jeg trekker en heldig vinner på bloggen til lørdag.

 

 

3 kommentarer
    1. Masse fine klær – den oransje t-skjorte toppen var lekker. oransje er min favoritt. Så dunjakke var i oransje og. Lekkert ☺

    2. Her var det mange flotte farverike habitter med tilbehør. Du kler godt den rød/orange farven du har på en del av bildene over.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg