En Nais gave deles ut

I dag er det klart for en Nais giveaway på bloggen. I dag skal jeg være med å feire en 3 årsjubilant, en flott jubilant som jeg setter utrolig stor pris på! Egentlig er det jo jeg som burde gitt en gave til fødselsdagsbarnet, men istedenfor, så gir fødselsdagsbarnet en flott gave til en av dere. Gaver er jo alltid spennende!Til mandag, så har en av mine favoritt butikker fødselsdag. Til mandag kan Nais feire at det er 3 år siden de åpnet dørene til den flotte butikken i Sandalsgården i Lyngdal. Som en del av feiringen, så vil Barbro som driver Nais gi bort en flott gave til en av dere. Uansett om du bor i nærheten, eller på ett helt annet sted i landet, så kan du være med i trekningen av den flotte gaven.


Denne flotte overdelen fra Q’neel ble med meg hjem fra besøket på Nais.

Det er under et år siden jeg oppdaget Nais. Kanskje er lommeboken glad for at jeg ikke oppdaget den før 🙂 Nais er en utrolig flott stormotebutikk, og jeg er så glad for at jeg ble kjent med denne butikken, og Barbro som driver den. I tillegg til ett helt utrolig godt utvalg av klær, og en stor, flott butikk hvor man kan vandre rundt i evigheter, så drives den også av ei helt fantastisk dame med øyet for fasonger, og farger. Det var ganske tilfeldig at jeg kom over Nais på Facebook for snart 1 år siden, og når jeg tidligere var i Lyngdal en gang hver sommer, så er besøkene til Lyngdal nå blitt oftere. Ikke at Lyngdal er så langt unna Kristiansand, det er vel en knapp time å kjøre, men likevel, så er det ikke så ofte man er der. Det blir som regel dette besøk hver sommer, men det var før. Jeg liker Lyngdal . Det er en koselig, liten by som også vrimler av rogalendinger om sommeren. Tidligere hadde Lyngdal ett par virkelig flotte interiørbutikker som jeg alltid måtte innom. Dessverre så er ikke disse butikkene der lengre, men nå har de Nais da, og det holder lenge for meg. Jeg elsker butikker som der ikke går en haug av på dusinet. Jeg begynner å bli lei av alle kjedebutikkene som er overalt. Da blir det som å gå i butikkene her hjemme, ingenting er nytt. Da dropper jeg heller å gå i butikker, for kjedebutikker er kjedebutikker, de skiller seg liksom ikke noe ut fra de andre i samme kjeden bortsett fra at de ligger på ulike steder i landet. Jeg liker nisjebutikker, de spesielle, de som der kun finnes en av. Det er spesielt to type butikker jeg liker meg veldig godt i. Det ene er interiørbutikker, og det andre er kanskje ikke overraskende, klesbutikker. Før kunne jeg være på kjøpesentre i timer, det gidder jeg ikke lengre. Nå er det som regel å gjøre det jeg skal, det er uhyre sjeldent jeg gidder å traske kjøpsentre fra A til Å. Kjøpesentre står som oftest ikke på mine ” want to do ” lister, men jeg bruker gjerne tid når jeg finner butikker som jeg virkelig liker, som for eksempel Nais.

Nais ligger altså i Sandalsgården i Lyngdal. Den er enkel å finne med god parkering rett utenfor. For oss som elsker klær, så er dette en skikkelig godtebutikk! Nais er stor, og flott, og den bugner av flotte klær i tillegg til undertøy, badetøy og tilbehør. Butikken har klær fra str. 40 – 56. Det fine med Nais er også det gode utvalget av så mange ulike merker. Butikken er ikke kjedeavhengig, og dermed står butikken mye friere til å velge blant det som finnes av klær hos de ulike produsentene. Barbro er utrolig flink til å ta inn klær. Hun har ett veldig godt øye for gode passformer, hun er utrolig flink til å ta inn farger, og fine design. Hun har klær for oss som gjerne ønsker det som skiller seg litt ut, og hun har klær for de som ønsker å være klassiske, og tradisjonelle. Barbro våger. Når man har en butikk med ett så godt utvalg av klær, så blir det heldigvis også klær i ulike prisklasser som igjen kan passe ulike lommebøker. Det er så viktig at de fleste kan føle at man kan finne noe som lommeboken kan akseptere. Barbro satser som nevnt mye på farger, noe jeg personlig setter veldig stor pris på. Man finner så mye mer enn kun det sorte, og det mørke. Barbro sier selv at hun merker at ting er i ferd med å skje når det kommer til bruk av farger. Hun merker at vi som bruker stormote stadig blir flinkere til å våge oss utenfor det sorte, og at også produsentene ser dette, og gjør noe med det. På Nais kan alle finne noe i forhold til lengder man ønsker, farger man ønsker, og priser som passer.


Flotte Barbro som driver Nais.

Som lymfepasient, så vet jeg at der er mange der ute som sliter veldig med å få bukser som er vide nok. Jeg sliter jo veldig, og jeg sliter såpass at jeg må bruke sydame som regel. Jeg trodde ikke produsenter sydde vide bukser, men der tok jeg feil. Dere som sliter med vide bukser skal vite at det er bukser å få tak i. MAT er en produsent, Boheme er en annen, og Barbro på Nais kan sikkert komme opp med flere. Jeg har virkelig tømmerstokker av noen legger, men to av modellene kunne til og med jeg passe!! Gode bukser, godt, behagelig stoff, god høyde i livet, og en pris som er til å leve med. Jeg ble så glad da jeg så dette!! Selskapsbukse hadde de også med vidde i beina, og da snakker vi virkelig god vidde. Selskapsbukse som var sort, og elegant – sånne ting gleder meg virkelig!! Dere som sliter med å få vide nok bukser, ta turen bortom Lyngdal om du bor i nærheten, eller kanskje kjører fordi ved en anledning.Bor du et stykke unna, så hjelper Barbro deg mer enn gjerne, og hun sender varer.

Torsdag var jeg en tur på Nais igjen, og jeg ser alltid frem til besøkene. Nais bugner av vårnyheter, den bugner av flotte farger, og flotte klær fra mange ulike leverandører. For dere som trenger undertøy som går opp i størrelse, så kan du finne det også. Det lille ekstra kan du også finne her : flotte smykker, flotte skjerf, og vesker. Noe jeg setter stor pris på i en butikk, det er den gode servicen. Det får jeg virkelig på Nais. Den gode varmen, de ekte smilene, engasjementet, ærligheten, og servicen. Barbro har også erfaring med hvor skoene trykker, og det tenker jeg er en veldig stor fordel.

Til mandag har altså Nais bursdag, og i den anledning, så ønsker Barbro å gi bort en flott gave på bloggen til en heldig leser. Er du den heldige, så vinner du ei utrolig stilig veske fra Tim og Simonsen samt et gavekort på 500 kr. Vil du være med i trekningen, så legg igjen en kommentar på bloggen at du gjerne kunne tenke deg gaven fra Nais. Her kan alle være med i trekningen. Nais har en flott Facebook side hvor nyheter hele tiden blir lagt ut, så skulle du som vinner bo et stykke unna, så kan du garantert finne deg noe der som er av interesse, og resten hjelper Barbro deg med 🙂 Følg gjerne Nais på Facebook. Siden finner du her : https://www.facebook.com/naisbutikken/?fref=ts   Nå er det bare å legge igjen en kommentar, så er det kanskje du som blir den heldige vinneren av den flotte gaven!!


Denne flotte gaven kan du vinne om du legger igjen en kommentar på bloggen.
 

54 kommentarer
    1. Det hadde vært gøy å vinne. Rart å tenke på at vi handlet hos hennes bestefar 9g far da jeg var liten. Mye fine farger blir så glad ,endelig så kan vi kle oss i noe annet enn svart. God helg

    2. Nais er en flott butikk med stort utvalg og glade farger . Super Service fra Barbro 😊Gleder meg til jeg skal dit igjen !!!

    3. Så masse fint😍Kunne tenkt meg en hel hau av det hun har i butikken👍Hadde vært gøy å vinne 🙏

    4. JA TAKK😍Nå har jeg faktisk vunnet hos deg før, men prøver igjen vettu😜Har ellers bestemt meg for å ta med ei venninne å ta turen til Lyngdal nå på våren… liker godt når du anbefaler Div butikker (jeg har allerede vært i den stormotebutikken i Oslo du har snakket om ) de hadde mye flott☀ha en fin lørdag 🌹

    5. Hadde ikke hørt om denne butikken før , men jeg likte hva jeg så , denne kommer jeg til å oppsøke 🙂 Blir gjerne med i trekningen. God helg

    6. Skjønner at en tur på Sørlandet for å besøke flere fine butikker må til. Moro med trekninger. Gratulerer med dagen til Nais. Takk for alltid innholdsrik blogg Heidi.

    7. Ja takk, d hadde vært kjempegøy å vinne den lekre veska og gavekort nå som d er mars og vår ❤

    8. Jeg har vært så heldig og vunnet tidligere men ville blitt superglad for å vinne igjen.
      Jeg elsker alle de flotte klærne de har i denne butikken!!

    9. Ååååå. Det er så gøy når man finner en butikk man kan velge og vrake i.
      For en glede.
      Gratulerer med dagen til Nais, her må jeg å se snart.

    10. Nais er en flott butikk og så hjelpsomme . Jeg ringer og de sender , aldri noe problem alltid hjelpsomme . fantastisk service 👍👍

    11. Fantastisk butikk, jeg sliter med bein slik som du , og har fått kjempegod hjelp her. Håper jeg blir den heldige denne gangen 😊🌹

    12. Å så mye fint…! 😍 Skulle så gjerne slått følge med deg en gang på Barbro’s butikk. 😀
      Da vi ikke har sånne fine butikker her i Vadsø, så krysser jeg fingre og tær… 😉 Og håper jeg vinner overdel fra Nais ! 😀 Ønsker deg en riktig fin lørdag og helg ! 😊

    13. 🎈Gratulerer med 3års dagen til Nais🎈
      Hadde vært veldig hyggelig å vinne veske og gavekort🤗
      Mvh. Hege A.

    14. Flotte klær man blir glad av å se!!!! Må ha meg en tur til Lyngdal skjønner jeg. 😀 Takk for god info og flotte bilder. Likte spesielt godt den du hadde kjøpt selv. Hvilket merke er det????

    15. Hiver meg på og krysser fingrene😊😊😊. Takker deg for den flotte bloggen din og alle temaer du tør snakke åpent om. Ha en flott lørdag. 🌞🌞🌞🌞

    16. Jeg vil også gjerne delta i trekningen av veske og gavekort! Så mye fint tøy den butikken har! Gratulerer med dagen til den! :))

    17. Gratulerer med butikken ,her har æ aldri. Vært . Hadde vært gøy. Å vinne 😊 Har bursdag 5 mars æ . Gøy å lese bloggen din Heidi

    18. Det hadde vært kjempegøy og vinne. Har vunnet en gang Før, en jakke, som brukes med glede. Er rimelig ofte i Lyngdal, så her må jeg innom.

    19. Heisan! Jrg ville blitt superglad for å vinne veske ig gavekort! Veska er råkul og jeg elsker butikken Nais!!! 🙂 :-):-)

    20. Fantastisk butikk og god service! Jeg vil gjerne vinne give-away fra Nais😀😀. Godt det fins slike butikker med så godt utvalg.

    21. Flott butikk som jeg kun har vært i en gang, men kommer garantert igjen. Veldig fornøyd med god service 🙂

    22. Jeg elsker Nais! Sitter faktisk i ei bukse kjøpt der akkurat nå! Jeg har tilbrakt 18mnder av de siste 3 årene som gravid. Å det er ikke enklest å finne klær til en stor kropp med enda større mage. Men en tur innom Nais og Barbro <3 så er problemet løst og en rund småbarns mor er reddet!! Hadde virkelig likt å vinne! Men helt sikkert noen som fortjener det mer enn meg. Tvi tvi alle sammen

    23. Vettu er så glad jeg fant dere her på nett takket være Rosannder og et nydelig innlegg hun hadde her på Fb
      nå har jeg ikke annledning og besøke butikk men takker og bukker fordi Nais er såååå flinke til og legge ut bilder
      For veldig god hjelp og di har sendt meg flere pakker og alt passer så tusen tusen takk .
      og ja det hadde vært så moro og vinne

    24. Eg elske Nais,eg anbefale butikken til alle!!!! Så mange fine klær å så go hjelp!!! Go følelsen å være der😀😀😀😀😀😀

    25. Ja takk . Hadde vært kjempegøy å vinne 👍 Nais er en super butikk med hyggelige og hjelpsomme damer 👍

    26. Alltid koselig å komme inn på Nais 😊 føler seg veldig velkommen – ikke ofte man går ut derfra uten å ha med seg en pose men noe fint i 👍😉😀

    27. Det hadde vært helt supert premie å vinne 😍😊. For lommeboka mi er ikke like gld i den butikken som jeg er 😉😀

    28. Kjempefin butikk med hjelpsomme butikkmedarbeidere. Har kjøpt favorittplaggene mine der. Klær som holder seg godt både i form og farge vask etter vask. Det hadde vært veldig gøy å være så heldig å vinne gaven.

    29. Nais er en flott butikk med ei flotte Barbro som alltid hjelper til å finne frem masse flotte klær. Den vesken var kjempefin, så den kunne jeg godt hatt.

    30. En flott veske. Jeg trenger en ny veske så det passer fint. Så den kunne jeg hatt lyst til å vinne

    31. Anne Lise Webenstad: Hei Anne Lise! Tror vi har ganske lik smak på klær 🙂 Den overdelen jeg har på meg på bildet, og som er kjøpt på Nais, den er fra Q’neel. Barbro på Nais har den, og jeg tror også de har den i nettbutikken til Alexis. Nydelig farge, og herlig stoff 🙂

    32. Nais er drømme butikken, så utrolig mye fint 👌og alltid hjelpsom og hyggelig betjening 😀 Stooor klem fra Lindikken 😘🙋🎵🎶🎶

    33. Jeg vil gjerne vinne gaven 😊 Trenger nye klær til konfirmasjonen av min datter, og dette hadde vært et godt bidrag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg