Vi er store, men vi skal sannelig stråle!

Klær skaper folk, og kanskje er det en del i nettopp den setningen? Ikke at klær sier hvem jeg er sånn bak klærne. Klær er ikke viktigere enn den personen man er, men for meg er klær en viktig del. Jeg tror ikke lidenskapen for klær har noe med størrelse å gjøre. Noen tror kanskje klær er en måte å skjule størrelsen på, at jeg får fokuset bort fra at jeg er stor, men for meg er det nesten motsatt. Jeg synes det er fint og kunne vise at store kvinner også kan være flotte, og ikke minst det å vise hvor mye flotte klær der er i store størrelser.  Vi store, frodige kvinner er jaggu flotte selv med litt ekstra på både mage, lår, og rompe. Vi er flotte med våre grevinneheng, og mager som disser, vi er flotte med disse ekstra håndtakene som vi har både her, og der. Vi skal bære klær akkurat som alle andre kvinner, og stolt vise formene våre – former er flott! Nå høres det jo ut som om jeg er den som går i første rekke på disse tingene, det gjør jeg kanskje ikke, men jeg har alltid vært flink til å kle meg, og vise at man kan være flott selv med alle de ekstra valkene, og bulkene man har, og her må vi frodige, store kvinner bli enda flinkere! Vi skal ikke skinne kun når vi skal noe spesielt, vi skal ikke spare klær til alle de spesielle anledningene som det faktisk ikke er så mange av. Vi skal skinne hver dag, og vi skal føle oss fine, og flotte hele uken igjennom! Vi skal våge å bytte ut det sorte med litt farger. Vi skal våge å gå med klær som man før bare har smugtittet på, men ikke helt våget å kjøpe. Kanskje er denne våren er start på noe nytt, og spennende i klesveien?


Denne kjolen/tunikaen fra Pont Neuf er nydelig dere! Denne heter Peggy, og er blitt en stor favoritt! Gjør den litt ekstra flott ved å bruke et smykke slik jeg har gjort på bildet. Jeg bruker den som tunika til bukser, men er jo også flott som kjole.

Du verden så heldige vi store kvinner er når det kommer til klær. Vi har ingenting å klage over! Det bugner av flotte klær til enhver kvinne, og også de fleste lommebøker. Våren er nå i anmarsj, og det synes nå i butikkene. Våren er en herlig tid for nye klær! Masse fine vårnyheter, masse flotte farger! Jeg liker å kle meg i farger uten at det må bli for mye av det gode, men rosa, eller lilla i overdel til sort bukse – babyrosa, eller cerise – nydelige farger 🙂 Jeg kler meg gjerne i klær en del andre sikkert ikke hadde våget å kle seg i, men det skal være stilig, og klassisk… i mine øyne i alle fall 🙂 Det er egentlig kun en farge som jeg styrer unna, og det er gult. Gult kler meg ikke. Kanskje er det bare noe jeg føler, jeg har som regel bare styrt unna alle gule plagg 🙂 Denne våren har faktisk øynene mine falt på en gul tunika, og jeg har vurderer veldig sterkt å kjøpe den. Det var noe med den liksom..

Jeg har tidligere vist dere min store vårfavoritt fra Pont Neuf, og i dag skal dere få se en del flere go’biter fra vårkolleksjonen deres. Det er mange stormotebutikker som fører Pont Neuf, og Alexis Mote har også en del Pont Neuf i sin nettbutikk. Jeg bruker som regel 2 XL i Pont Neuf, noe som skal være 48/50. Du kan følge Pont Neuf her : https://www.facebook.com/pontneuf7430/?fref=ts Jeg har på bloggen fått lov til å bruke en del bilder som stormotebutikken Bærre Lekkert på Melhus har tatt, og brukt på sin Facebookside. Den flotte modellen på bildene heter Ingrid Gomo. Du kan følge Bærre Lekkert her : https://www.facebook.com/baerrelaekkert/?ref=ts&fref=ts&qsefr=1


Denne heter Kitty, og den er såpass tynn i stoffet at man gjerne kan bruke en lang cardigan over, eller en lang vest.


Her har jeg på meg tunika/kjolen som heter Bianco.

Her har Ingrid genser, skjørt og cardigan i marine/offwhite fra Pont Neuf💙 Genseren tar igjen samme mønsteret rundt hals, og armer som skjørtet, og med en fantastisk fin cardigan som også finnes i hvitt.
 

Samme antrekk som på bildet over, men uten cardigan.


Pont Neuf er utrolig flinke på stilige cardigans. Her har flotte Ingrid på seg cardiganen som heter Mallie.
 

 

2 kommentarer
    1. Hilsen Heidi 😀
      Så mye fint, kunne gjerne tenkt meg flere av klærne som ble vist her.Dere var ordentlig fine på bildene.
      Mvh Ragna

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg