Den gode vårfølelsen

Jeg gleder meg virkelig til våren! I går fikk vi en nydelig forsmak her i sør på det vi har i vente. I går var det skikkelig vårstemning med nydelig temperatur, og ei sol som varmet godt. Selv om vi har hatt en perfekt vinter i mine øyne med minimalt med snø, så gleder jeg meg til vår, og sommer. En ting er lysere, og varmere tider, men jeg kjenner også at jeg gleder meg til og kunne kle meg med vår, og sommerklær – der er så mye lekkert på vei til butikkene nå! En del har allerede kommet, og mer er i vente. Jeg gleder meg til farger! Masse farger! Jeg gleder meg til spennende design! Masse spennende design!

Dere som følger bloggen min vet at jeg elsker klær. For meg er klær uhyre viktig. Jeg har aldri gjemt meg bort i en gammel joggebukse, og en hettegenser. Selv om jeg alltid har vært flere størrelser for stor, så har det vært viktig for meg å kle meg pent. Jeg bruker både farger, og mønster, og jeg liker også å kle meg i klær som ikke alle nødvendigvis går i. Jeg liker det spesielle like godt som jeg liker det klassiske. Jeg har funnet min stil. Jeg liker å være kvinne, og jeg liker å være feminin. De fleste som produserer stormote har klær som passer meg, og min stil, men man finner jo alltid favoritter, og man er stadig på leting etter nye merker. Jeg er nyskjerrig, og prøver stadig klær som jeg ved første øyekast ikke hadde kjøpt. Det å prøve et plagg på, det er viktig. Et plagg kan plutselig bli ett helt annet når man får det på seg. Føler du at klær bare er en jungel av kaos, så må du ta deg tid til å la de butikkansatte hjelpe deg. De fleste har stor kunnskap, og ett veldig godt øye for hva man kler. De er der for å hjelpe, og det er vel lite som er mer givende for en butikkansatt enn å kunne hjelpe oss til å finne klær vi virkelig er fornøyd med.

En av mine store favoritter er som dere vet, Pont Neuf. Pont Neuf er ikke kun stormote, de favner alle kvinner fra str. XS til 3XL. Pont Neuf er kvalitet. Det er klassisk, men likevel med stilige sammensetninger, og fine farger. Passformen er utrolig god, komforten det samme. Klærne fra Pont Neuf er klær jeg bruker i hverdagen, men jeg kan også bruke klærne når jeg skal ut en kveld ved å ta på meg ett stilig smykke, eller ett fint skjerf. Det er klær til begge anledninger. I kolleksjonene får man lekre kjoler, og tunikaer. Man får skjørt, bukser, og cardigans. I vårkolleksjonen er der også lang vest i to farger, og der er lang cardigan. I vårkolleksjonen er der også en lang, flott kjole som jeg skal vise dere en annen dag 🙂 Det er bare å glede seg til en lekker Pont Neuf vår! Man finner alltid en favoritt, eller flere i en kolleksjon, og jeg har en stor kjærlighet til kjolene/tunikaene som heter Kitty. Jeg har flere av disse i klesskapet i ulike farger, og design. I vårkolleksjonen har jeg funnet min store Kitty favoritt som dere ser her i dag. Den er så flott! Utrolig fin på farger, den går i marine, og offwhite, og passformen er for meg helt perfekt. Jeg føler meg så utrolig vel i den, og jeg føler meg fin i den. Disse følelsene sier alt om plagget tenker jeg.

Det blir en spennende, og flott vår fra Pont Neuf. Klærne er på vei ut i butikkene nå, og i mange butikker, så er klærne allerede på plass. Dersom du lurer på hvor din nærmeste Pont Neuf forhandler er, så kan jeg prøve å hjelpe deg, og du kan også henvende deg til Pont Neuf ved å gå inn på Facebook siden deres. Du finner den her : https://www.facebook.com/pontneuf7430/?fref=ts      I dag har jeg også fått lov til å bruke bilder som stormotebutikken Bærre Lekkert på Melhus har tatt, og brukt på sin Facebookside. Jeg synes det er så moro å vise plaggene på flotte, ” vanlige ” kvinner, og ikke bare disse modellbildene som produsentene viser. Det å vise klær på ” vanlige ” kropper, det betyr mye for oss som skal kjøpe de. Først da får man ett mer riktig inntrykk av hvordan plagget kan se ut på en selv. Bærre Lekkert er en butikk jeg ennå ikke har fått besøkt, men er jeg i Trøndelag, så skal jeg absolutt innom. Du kan følge Bærre Lekkert her : https://www.facebook.com/baerrelaekkert/    Tusen takk for at jeg får låne bilder av dere jenter!! Du kan se hele Pont Neuf sin vårkolleksjon her : http://pontneuf.dk/eng/autumn-2016/


Kjole / tunika Kitty – min store vårfavoritt fra Pont Neuf. Bildet er lånt fra Bærre Lekkert, og den flotte modellen heter Ingrid Gomo.

Det blir masse vårmote på bloggen fremover, og nå som butikkene virkelig fylles, så bør du absolutt ta deg en tur til din nærmeste stormotebutikk for å se på utvalget. Nyt mandagen, og lag den god <3

6 kommentarer
    1. Så stilig du var i den kjolen og du matchet til bilde, veggen og trappen. Ja, igår var deilig vår vær og nå er det snart ut på tur med damegruppem 🙂 🙂 🙂

    2. Hei Heidi 🙂
      Så fin du er i den super fine kjole/tunikaen 🙂
      Jeg måtte jo selfølgelig ha den jeg også, er så super fornøyd med klærne fra pont neuf, deilig kvalitet og fantastisk fine fasonger.
      Jeg gleder meg så my til vår og sommer, da skal de brukes mye pont neuf.
      Ha fortsatt en fin fin uke.
      Klem fra Ingrid 🙂

    3. Ingrid: Hei Ingrid ?? Er veldig enig med deg: Pont Neuf har virkelig gode klær ?? De er utrolig gode på passform, og det er så behagelig å ha de på.
      Regner med at de kommer med noe mer mot sommeren også ??
      Utrolig moro og kunne bruke bilder av deg også på bloggen ??
      Ønsker deg en nydelig torsdag ??
      Klem fra Heidi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg