Jeg blir så utrolig happy altså

Jeg blir så innmari glad av å gå rundt i klesbutikker for tiden! Man blir litt lei av en mørk høst, og vinter, og gleden er stor når butikkene nå fylles med vårlige, flotte farger! Farger gjør noe med en, og jeg elsker farger! Jeg har absolutt mest sort i mitt klesskap, men jeg har også mye farger, veldig mye farger faktisk, og jeg har aldri vært redd for å bruke farger dersom plagget er min stil. Ikke fordi jeg vil skille meg ut, men farger gjør meg så innmari glad, og så er det jo så lekkert! Mange overvektige velger nok sort, og grått, og alle disse mørke fargene fordi de vil gjemme seg litt vekk, ikke nødvendigvis fordi det er disse fargene som de liker best. De ønsker ikke oppmerksomhet, de ønsker ikke at alle skal se dem. Dessuten er jo spesielt sort en veldig kamuflerende farge.For veldig mange så blir farger altfor mye, men for dere som faktisk liker farger : Ikke gjem dere bort i de mørke fargene! Kle deg i alle de flotte, herlige fargene som kommer nå fremover – butikkene fylles nå opp med så utrolig mye fint. Liker du det, så bruk det!


Cardiganen fra Yoek kjøpt på Nais i Lyngdal. Er den ikke lekker!!!
 

Vi er bare i slutten av januar, men likevel, så føler jeg at våren er nærme. Vi har hatt en helt fantastisk vinter til nå. Nesten ikke et snøfnugg, så en helt perfekt vinter i mine øyne. Noen dager kan jeg gå i de av vår/ høstjakkene som er litt tykke, og det i januar måned. Noen få ganger har jeg tatt frem dem tykkeste, og varmeste vinterjakkene, men det er jo bare moro å gå med dem, så lenge snøen uteblir. Selv om vi sånn sett bare er i slutten av januar, så begynner våren å komme i butikkene. Jeg skal definitivt ta dere med i flere butikker, og jeg skal vise dere masse av det som kommer fremover. Jeg blir så glad av å se alle de fine fargene! Forleden dag prøvde jeg noen av vårnyhetene til norske Levolution hos Siri på PIP. Så mye fine farger, og design! Der kommer bla en nydelig orange som jeg falt pladask for, og flere kjoler/tunikaer med lekre mønstre, og farger. Jeg prøvde en nydelig softshelljakke fra Zhenzi med søte prikker, og med noen få, men lekre rosa detaljer, og ikke minst en nydelig, tynn dunjakke fra Etage som er flott å bruke på denne tiden, og den var i en helt herlig korallfarge. Jeg skjønner at våren blir en kamp for meg med så masse lekre farger i butikkene 🙂

Jeg skal garantert komme tilbake til vårens nyheter fra mange av produsentene, og jeg skal innom flere butikker for å se litt. Akkurat nå kan du jo også gjøre noen veldig gode kupp i butikkene, nå som salget avsluttes de fleste steder. Butikkene skal ha inn vårnyhetene, og må ha ut høst/vintervarene, så er man heldig, så kan man gjøre en virkelig god handel med både 50 %, og 70 %. Jeg har handlet lite på salg egentlig. Jeg har kjøpt noen plagg hos Barbro på Nais i Lyngdal, og et plagg hos Siri på PIP her i Kristiansand. Hos Siri kjøpte jeg en nydelig kjole/tunika med blonder fra Levolution som jeg er så utrolig fornøyd med. Har den samme i blått, nå kjøpte jeg i en burgunder. Fantastisk passform, de sitter som et skudd på meg.

Hos Barbro på Nais, så ble jeg i høst kjent med ett nytt merke. Eller merket er ikke nytt, men det er nytt for meg. Merket heter Yoek, og dette er stormoteklær som kommer fra Nederland. I høst kjøpte jeg en helt nydelig cardigan i orange med sorte detaljer. Jeg bruker lite cardigans, men etter jeg ble kjent med Pont Neuf, og nå Yoek, så har cardigans fra disse blitt store favoritter. Man må som regel ha en fin topp uten armer inni en cardigan, i alle fall disse som skal være mer åpne, og da må man på jakt etter topper også, men igjen, så fant jeg to lekre topper hos Barbro på Nais sånn at jeg nå går masse i cardigans, lange cardigans. Nå på salget, så fikk jeg kjøpt en ny cardigan fra Yoek. Nok en gang en med farge. Denne gangen en nydelig rød en med sorte detaljer. I tillegg til lekre farger, så har Yoek en utrolig god passform, i alle fall på de to plaggene som jeg har. Yoek koster litt, men om man har anledning, så vil jeg heller kjøpe et plagg som koster litt, og som man er superfornøyd med enn tre rimeligere plagg som man ikke helt blir fortrolig med. Når man i tillegg er heldig og får kjøpt på salg, så er jo helt fantastisk!


Her er Barbro i den flotte cardiganen fra Yoek som jeg nå kjøpte på salget. Lekker!

 

MAT er også et merke jeg er blitt veldig glad i. Ikke ett nytt merke, men for meg er det ganske nytt. Det er egentlig etter jeg begynte å blogge at jeg fikk øynene opp for hvor mange produsenter der egentlig er av stormoteklær. Vi er heldige vi frodige kvinner, der er jo et hav av lekre klær å velge mellom, og det i alle prisklasser. I høst kjøpte jeg en nydelig tunika fra MAT i en helt skjønn petrolfarge. På salget nå, så ble det en ny tunika fra MAT, en nydelig rød en med litt sort. Den er kanskje bittelitt lang for å brukes som tunika, og når jeg i tillegg ikke kan sy slik at jeg kan sy den opp, så tror jeg at jeg bruker den som den er 🙂 Jeg er så trenevet med det meste når det kommer til å bruke hendene, og det er ikke bare noe jeg tror 🙂 Treningsjakke fra Studio ble det også på salget. Treningsklærne fra Studio er veldig flotte, og de er virkelig gode. Prisen er forholdsvis høy, så kommer man over disse treningsklærne på salg, så må man jo bare slå til. Jeg kjøpte ei tynn treningsjakke som var neongul. helt meg, og sååå lekker!!!


Tunikaen/ kjolen fra MAT. Jeg blir så glad av å gå med den jeg 🙂

Treningsjakken fra Studio. Hvor stilig er ikke denne fargen 🙂

 

Jeg gleder meg til våren på flere måter. En av de er å sprade rundt i flotte, fargerike klær som man føler seg både vel, og flott i. Jeg gleder meg til å vise dere en del av det som kommer fremover fra flere av leverandørene. Gled dere – våren er i anmarsj!!

Følg meg gjerne på Instagram : heidirosander

 

4 kommentarer
    1. Så flott du er i den røde cardiganen Heidi, veldig kledelig. Ja, det er lett å kle seg i svart, men i kveld skal jeg ha på meg en cerise kjole/tunika fra Pont Neuf. Tror jeg har sett deg i samme i en annen farve, kjøpt hos PIP. Ønsker deg en fin helg 🙂

    2. Sissel Wejset: Jeg er blitt så glad i cardiganen fra Yoek, og gleder meg til å se hva de har inne på messen i Oslo til uken 🙂 Er ikke Pont Neuf bare ett herlig merke? Jeg er sååå glad i Pont Neuf. Jeg har og en rosa derfra, og den er helt nydelig 🙂 Et tips er å se på http://www.alexismote.no. De har litt Pont Neuf på salg nå mener jeg 🙂 Ønsker deg en nydelig tirsdags kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg