O’jul med din glede

Så var julaften her. Jeg har vært oppe lenge… lagd riskrem, og lagd multekrem…skrelt poteter, og forberedt julefrokost. Siste gave i adventskalenderen min skal snart pakkes ut. I dag når vi åpner siste luke i bloggens adventskalender, så håper jeg at mange har hatt stor glede av kalenderen. Jeg er så takknemlig for alle de flotte gavene jeg har fått som jeg har kunnet dele ut til en del av dere lesere. Dessverre har jeg ikke kunnet gi noe til alle, men jeg håper det har vært moro og deltatt uansett. Utover i 2017 så vil jeg ha flotte giveaways, så det er bare å glede dere! I tillegg så håper jeg at bloggen kan fortsette å gi noe til alle dere som leser den. Jeg håper den kan fortsette å inspirere, og motivere, jeg håper jeg kan fortsette å tipse om både klær, sko, undertøy, trening og turer – innimellom også de spesielle, fine butikkene. Hovedmålet mitt er å la dere bli med på reisen jeg har startet, en reise som en størrelse for stor, en reise med mål om en bedre helse, og en lettere kropp, en reise for å bli enda mer glad i meg selv, og en reise for at vi alle kan innse at vi er bra nok som vi er. En reise med en haug av nedturer, og utfordringer, men også en reise om oppturene, om å lykkes, om å mestre. En reise hvor vi kan se hvor viktige hodet vårt er – jeg mener selv at bloggen er en viktig blogg for mange – vi er så utrolig mange som sitter og føler på akkurat de samme følelsene om vi er en størrelse for stor, eller en størrelse for liten, eller en akkurat passe størrelse…..

Takk for at du har fulgt bloggen min, takk for alle kommentarer og meldinger. Jeg har dessverre ikke fått svart på kommentarer i desember, men jeg har lest alle som en, og jeg skal svare en del i romjulen. Jeg setter stor pris på alle som har tatt seg tid til å kommentarer på bloggen nå i desember, og jeg setter så utrolig stor pris på alle som tar seg tid til å sende meg private meldinger, og mail for å fortelle om sine utfordringer, og for å fortelle hva bloggen betyr for dem. Tusen takk <3

I går lå der to flotte gaver bak luke nr. 23. Ett nydelig smykke fra Hjerter var en av gavene som lå der. Vinneren av det flotte smykket ble en av mange lesere som heter NINA !! Gratulerer så masse til deg, Nina. Jeg tar kontakt med deg i løpet av dagen, så dere som heter Nina får se om der ligger en melding i løpet av dagen.  Bak luke nr. 23, så lå der også en nydelig overdel fra Dia Dia, og den heldige vinneren ble : JORUNN OLSEN !!! Gratulerer så masse med ny overdel, Jorunn!! Jeg sender deg en mail i løpet av dagen, så sjekk mail 🙂

Vi skal åpne den aller siste luken i årets julekalender, og bak luke nr. 24, så må vi finne alle husmødres drøm 🙂 Dette er produkter jeg ikke kan unnvære, og som jeg bare elsker. En gave som skiller seg helt ut fra alle andre gaver som er delt ut til nå i kalenderen, men du verden for en flott gave! Produktene letter i alle fall min hverdag veldig, og ikke minst, så er det fantastiske produkter! Bak luke nr. 24, så ligger der en KOMPLETT MOPPEPAKKE GITT AV UAVHENGIG NORWEX KONSULENT TORHILD AAS!!! Verdien på den komplette moppepakken er hele 1599 kr !!!! Du som vinner mottar mopp, 3 ulike moppefiller samt en gummibørste som du kan fjerne rusk, og støv fra fillene med. Jeg har dette moppesystemet, og er så utrolig fornøyd!! Jeg har prøvd andre moppesystemer før, men for meg er dette det desidert beste! Moppen er en av Norwex sine mest etterspurte produkter. Den har teleskopisk moppeskaft som kan justeres til høyden din, slik at den blir ergonomisk riktig. Den gir den også mulighet til å nå høyere steder.

Norwex kaller moppen for den lydløse støvsugeren. Tørrmoppen ( gul, tenk på sola) plukker opp all pels, støv og skitt av dine gulv. Som alle  Norwex sine mikrofiber produkter, har moppen evnen til å fjerne 99% av bakterier fra en overflate når du følger de riktige bruk- og vedlikeholds rådene. Bruk gummibørsten til å fjerne rusk og støv fra moppen, rett ned i søppelbøtten.

Med moppesystemet fra Norwex, bidrar du til mindre avfall fra for eksempel engangsmopper.

Fuktmoppen (blå, tenk på vann) rengjør gulvflater med bare vann og etterlater ingen produktrester. Du kan enten bruke den fuktig, eller spraye gulvet med sprayflaske. Når du er ferdig med å vaske, skyller du bare moppene og henger de til tørk. BackLock begynner nå jobben inni moppen. (selvrensende egenskap mot mugg, sopp og bakteriell lukt).

Skrubbemoppen brukes på klinker og fliser.

Moppene vaskes i vaskemaskinen på 60 grader ved behov. Vaskes med vaskepulver, men IKKE skyllemiddel. Produktene til Norwex kan i tørketrommelen!

 

Dette fantastiske moppesystemet fra uavhengig Norwex konsulent, Torhild Aas kan du vinne i dag! Dette vil lette rengjøringen din en hel masse!! Det er så enkelt, og greit. Det tar mindre tid, og huset blir gullende rent! Ønsker du denne moppepakken fra Norwex konsulent, Torhild Aas? Kunne du trenge å lette rengjøringen hjemme? Legg igjen en kommentar, og du er med i den aller siste trekningen på årets julekalender. Selv om det er julaften, så håper jeg mange har tid til å kikke innom bloggen i dag også 🙂 Trekningen av moppepakken blir foretatt på nyttårsaften slik at mange får anledning til å være med i trekningen 🙂

 

Skulle du være interessert i mer informasjon om Norwex, eller kanskje ha en demonstrasjon av produktene hjemme, så kan du kontakte Torhild.

Alle som har en demonstrasjon hjemme hos seg selv i januar eller februar blir med i trekningen om en komplett supermoppepakke. Dette kommer i tillegg til vanlige vertinnegaver 🙂 Trekning 1. mars. Send melding via Facebook siden hennes eller til mobil 91599439.

For gode tilbud sjekk facebook siden hennes ; https://www.facebook.com/Torhild-Aas-uavhengig-Norwex-konsulent-på-Sørlandet-365893576931418/?fref=ts

eller bestill varer direkte på;  www.torhiaas.norwex.no , da kan du få varene levert direkte hjem til deg 🙂

Siste luke i dagenes kalender inneholder også ett spesielt, og flott smykke gitt av Snefrids Hus. Dette smykket kan bli ditt om du kommenterer på bloggen at du også kunne tenke deg å være med i trekningen av smykket. Snefrid Linge som driver Snefrids Hus er ei fantastiske dame som jeg har vært så heldig å kjenne i mange år nå. Du skal få bli bedre kjent med henne, og en del av hennes arbeid på bloggen i det nye året. Har du ikke vært på Snefrids Hus i Grimstad, så må du ta turen når julen er over. Snefrid har brudesalong for både henne, og han, og hun har selskapsklær. Snefrids Hus har nydelige festlokaler, her er brudesuite, og andre rom for overnatting som er så flotte! Snefrid driver med makeup, og styling – så en venninnekveld her må jo være en god ide 🙂 Snefrids Hus rommer også en liten gårdsbutikk hvor man for eksempel kan få servert ferske wienerbrød bakt i baksteovnen – de er så gode at man får vann i munnen bare av å se de 🙂 Det flotte smykket kan bli ditt om du legger igjen en kommentar på bloggen min i dag. Vinneren trekkes også nyttårsaften. Du kan lese mer om Snefrids Hus her : http://www.snefridshus.no/ og her : https://www.facebook.com/Snefrids-Hus-203761359646982/?fref=ts 

 

Så var julen her. Mange gleder seg. Noen gruer seg. La oss ta godt vare på alle sammen.  
Alt kan gå i stykker. Også mennesker. Men av de knuste bitene kan vi lage noe nytt og vakkert.
Ønsker dere alle en fin og fredelig jul. Ta godt vare på dere selv, deres venner og de dere ikke kjenner. 

43 kommentarer
    1. Ja takk, kunne ønske meg begge deler 😍 Riktig God Jul til alle og en ekstra Juleklem til fineste Heidi, som gleder meg hver dag m sine flotte innlegg på bloggen sin ❤⭐❤ Klem

    2. Kunne gjerne tenke meg de flotte vaskesakene. Det hadde vært noe å vinne på selveste julekvelden. 😇Det lekre smykket også. Tusen takk for mange flotte innlegg på bloggen din. God Jul! 😇

    3. Ja takk, jeg vil gjerne være med på begge trekningene. 😀
      Mitt juleønske er at alle blir behandlet likt gjennom hele året ♥
      De som er ensomme i julen er ofte ensomme hele året,
      de som sliter i julen, sliter ofte hele året.
      Vise omsorg vennlighet og respekt for andre mennesker er noe en kan gjennomføre hele året og det er helt gratis. 🙂
      God jul. 🎅🎅🎅

    4. En fin og fredfull julehøytid ønskes deg🎄🎅🎄 Har vært fint og følge bloggen din gjennom året som har gått😊

    5. Ja takk begge deler sa en kjent bamse engang:) Uansett om jeg ikke vinner noe av dette så har det vært en glede og følge bloggen din i Desember(resten av året og da):) Ønsker deg og dine en fortreffelig jul og håper du får alt du ønsker deg 🙂

    6. Igjen flotte gaver. Ønsker meg veldig moppesystemet men og smykke 🙂
      Ønsker deg Heidi med familien og leserne en fredelig julefeiring. Ta vare på hverandre.
      God jul.
      Klem fra Gunn

    7. God jul til deg og dine. Takk for en flott julekalender og det moppesettet hadde passet bra her😊😊😊😊. Nydelig smykke også som helt sikkert ville vært fint til den flotte jakka jeg fikk😆😆.
      Nyt dagene og gleder meg til og følge deg videre.

    8. God jul og godt nyttår ønsker jeg deg Og dine. Du er flink til å beskrive og fortelle ting. Begge gavene var fine 🎄🎅🏼⛄

    9. Da var du ved veis ende og siste gang vi skal deles ut. Gratulerer med vel gjennomført kalender. Jeg vil gjerne være med i trekningen om siste gavene. Kommer til å følge deg videre i året som kommer God jul

    10. Med min støvallergi og vonde rygg, hadde det vært supert å vinne et moppesystem som er bra.
      Så vil jeg si takk for en fin kalender, en koselig blogg og
      RIKTIG GOD JUL

    11. GOD JUL TIL DEG OG DINE 🎄🎅
      Jeg har jo vært så heldig å vinne en av de fine premiene i kalenderen din .
      Din ærlighet på bloggen gir mening 👍
      Mvh Guri 😊

    12. Vil gjerne være med på trekningen av både moppeutstyret og smykket. Så ønsker jeg deg en riktig god jul. 😊

    13. Hadde vert lykkelig over moppesettet så kansje jeg hadde klart å beg å moppe igjen etter lungetx min 🙏👍🙂og smykke fra Snefrisds hus hadde også vært topp 😍Hun har så mye nydelig der 😍🎄ellers ønsker jeg alle en flott fredfull julekveld 🎄🕯🌟🕯

    14. Det moppesettet må jo være en drøm å vinne❤Ønsker deg og dine en fantastisk julefeiring Heidi. Takk for at jeg har fått følge, og delta i din flotte julekalender.

    15. Ja takk til både moppesett og smykke 🙂 🙂 , og vinner jeg ikke vil jeg bare si at det har vært en gave i seg selv å lese bloggen din og følge deg i førjulstiden <3. For en jobb du har lagt ned for å glede andre, helt fantastisk. Til slutt vil jeg bare ønske deg og dine en riktig God Jul og et fantastisk Godt Nytt år, gleder meg til å følge deg videre 🙂 🙂

    16. Jatakk, hadde blitt kjempeglad for.moppepakken!!! 🙂 god jul Heidi! Fortsett å skrive og inspirere i 2017! 🙂

    17. Ønsker deg ei God Jul. Kos deg masse ❤
      Vil gjerne hive meg på trekninga av begge gaver i dag 😊

    18. Nå endelig er dagen her , som mange har ventet på . Så takk for mye flott lesing i desember . God Jul til deg og dine Heidi . Gleder meg til å følge deg i 2017 også ✨

    19. Ja takk til begge deler😊 Ynskjer deg ei rektig god jol og takk for “fylgjet” i førjulstida🎅🎄🎁

    20. Takk for en fin blogg
      Jeg er gjerne med i trekningen av begge gavene i kalenderen
      God jul 🎅🎄🎁⛄

    21. Först så vill jag önska dej en riktig god jul åför ett fantastiskt jobb du har gjort med din kalendergave som vi e så heldiga å kan vinna av…
      Det har varit lika spännandes varje morgon å gå in å kika va som döljer sej bakom luckan😀
      Vill ju gärna vara med på treckningen av bägge gavena idag😀

    22. Fortsatt en riktig god jul Heidi.
      Gøy lese blogger din du er så god til å skrive
      Blir gjerne med i trekningen av disse gavene😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg