To dager igjen – to nye, flotte gaver deles ut <3

Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger jeg får fra dere som følger bloggen min <3 Jeg treffer noe hos veldig mange av dere, og det gjør meg så innmari glad! Takk for alle fine tilbakemeldinger på bloggen, for alle kommentarer, og ikke minst alle de fine, private meldingene jeg får. Det er utrolig fint å vite at så mange setter pris på å lese det jeg skriver, og som ser frem til ett nytt blogg år 🙂 Når man blogger slik jeg gjør, og fortsatt er ganske ny, så må man også ha en god porsjon tålmodighet. Det tar tid å ” sette ” en blogg, det tar tid å spre den, og det tar tid å gjøre den mer kjent for flere, men jeg er utrolig fornøyd, og innmari takknemlig for alle dere som hver uke leser bloggen. ” Endelig en blogg for oss voksne, frodige, og flotte damer ” skrev en leser… ” endelig en blogg med mening ” skriver en annen, ” takk for at du skriver om det jeg føler, og setter ord på vanskelige ting ” …. i går fikk jeg også flere tilbakemeldinger som fikk meg til og virkelig skjønne at bloggen har inspirert, og motivert flere til å endre tankemønster – jeg er så utrolig rørt, og takknemlig, og glad, og stolt! Jeg ser jo hvilke blogger som opplever de høyeste lesertallene, og mange av de inneholder svært lite, og aldersmessig, så kunne jeg ha være moren til de som skriver toppinnleggene. Klart jeg blir superglad når man ligger i toppen av 40+ listen, og man blir nok den første tiden litt opptatt av lesertall, men samtidig, så er det som betyr noe at bloggen min er verdt å lese. Det at noen bruker av sine minutter på å lese det jeg skriver, det er jeg innmari takknemlig for. Jeg vil heller at bloggen min skal bety noe for en del, eller at det skal være en blogg uten innhold, og mening.

Jeg vil skrive om ting som er viktig for meg i min hverdag som en størrelse for stor. Jeg vil skrive om sorger, og gleder, om oppturer, og nedturer. Jeg vil skrive om mine utfordringer, og jeg vil skrive om endringer. Jeg vil fortelle om mine tanker, og følelser, og jeg vil fortelle om min vei mot ett forhåpentligvis lettere liv, en vei mot ett lettere liv, og en bedre helse. Jeg vil skrive om ting som irriterer, og frustrerer, og jeg vil skrive om ting som gjør meg innmari glad! Gjennom bloggen, så har jeg lært en innmari viktig ting, noe som også overrasket meg stort, og det er at det jeg som en størrelse for stor går rundt, og kjenner på av negative ting, det er også de samme tingene de som er en ” ordinær ” størrelse går rundt og kjenner på. All negativ kroppsfokus, de vonde følelsene, nedsnakket av seg selv – disse tingene er ikke kun forbeholdt oss som er store. At ” normal vektige ” også slet med mange av disse følelsene, og tankene, det har overrasket meg veldig. At man har ett negativt kroppsfokus, det visste jeg, men at så mange, uansett størrelse gikk rundt og følte på mange av de samme tingene, det har overrasket meg veldig…..men samtidig, så er jeg glad for at det jeg skriver om berører såpass mange, og at bloggen dermed kan favne enda bredere, og at mange kanskje kan finne både inspirasjon, og motivasjon – det betyr enormt mye for meg.

Å tipse vil også bli en viktig del av bloggen. Å tipse om klær, om undertøy, og sko – det er viktige ting. Plutselig kan det være interiør, eller andre viktige ting i livet mitt. Treningen blir en veldig viktig del av bloggen min også i det nye året, og trening skal fortsatt være ett stort fokus på bloggen. Jeg må brette armene enda mer opp, og ta noen nye grep. Ut på tur blir det en del av om i bloggen i det nye året. Skrive om fine turer som kanskje andre og vil ta etter å ha lest om de….hjemmetrening må jeg mer i gang med. Mat tror jeg ikke blir ett stort fokus i det nye året… litt, men ikke så mye. Jeg er jo ingen fan av dietter, så det blir det ingenting om 🙂 . Jeg er mer for sunn mat, fornuftig spising, og inntak med måte. Jeg vil selvsagt fortsette å dele ut fine gaver på bloggen. Nye giveaways vil selvsagt komme…ikke som nå i desember akkurat, men gaver vil det bli 🙂 I desember har det kommet et blogginnlegg hver dag, det vil det ikke bli i det nye året. Da vil det bli tilbake til ” normalen ” igjen, og jeg må gå noen runder med meg selv på hvor mange blogginnlegg jeg skal skrive hver uke, og når de beste bloggdagene er 🙂  Når leser du helst blogginnlegg? Når har du best tid? En ting jeg har vurdert er å blogge i helgene, for det virker som om det er da dere har best tid til å lese. Kom gjerne med innspill! Jeg har mye på hjertet, hodet er fullt av ideer, tanker, og følelser – bloggen skal videre også i 2017, og jeg tror det blir ett spennende bloggår 🙂

I går hadde vi hele tre gaver bak luke nummer 21. Tre vinnere er trukket ut, tre glade vinnere håper jeg 🙂 Vinneren av de flotte bøkene fra Vita Univers + en 30 minutters konsultasjon med Linn Spets ble : RAGNA KARLSEN!!! Gratulerer så masse med bøker, og konsultasjon, Ragna!! Jeg håper du vil få stort utbytte av bøkene, og starthjelpen du kan få av Linn Spets.

Vinneren av velværepakken fra Urtemor med masse deilige produkter i, ble MARIA ELIASSON!! Gratulerer så masse, Maria med deilige produkter som er 100% naturlige, og uten parabener. Nå blir det produkter til både kropp, hår, og føtter! Jeg er veldig glad i produktene fra Urtemor.

Vi hadde også i går et gavekort fra Fants Favoritt, Norges eneste hundekafe. Spesielt dere med hund må besøke kafeen om dere bor i, eller rundt Kristiansand. En hundekafe er en fantastisk ide, så her må dere kjenne deres besøkelsestid. Vinneren av gavekortet fra Fants Favoritt ble : LIS HEIDI!! Gratulerer så masse, Lis Heidi!! Nå blir det kafebesøk!! Jeg tar kontakt med alle vinnerne i løpet av dagen 🙂 Gratulerer alle sammen!!

Bak luke nr. 22 ligger der flere fantastiske gaver, så her er det bare å legge igjen kommentarer dere! Bak luke 22, så ligger der to gaver som igjen betyr 2 vinnere. Supre gaver som jeg veldig gjerne skulle hatt selv 🙂 Den første gaven er nok spesielt for dere som bor i, eller rundt Kristiansand, eller som er her på besøk en gang i blant. Gaven er helt nyyyydelig, og jeg skulle gjerne lurt den unna til meg selv 🙂 🙂 Det er en fantastisk velværegave som ligger bak luke nr.22, og dette er nytelse på høyt nivå. Velværegaven jeg skal dele ut i dag er et gavekort på LUXUS ANSIKTSBEHANDLING inkludert rygg/nakkemassasje FRA HELSEKILDEN PÅ TVEIT I KRISTIANSAND!!! Verdien på denne er 1050 kr! Dette er en behandling i alle fall jeg hadde elsket! Hør bare hva behandlingen inneholder :  Behandlingen starter med en god rens av rygg, deretter en beroligende rygg/nakke massasje. Behandlingen fortsetter med en skjønn ansiktsbehandling inkludert rens, peel, under damp, utklemming, forming og farging av bryn. God ansikts, og hodebunnsmassasje som avsluttes med en eksklusiv ansiksmaske til ansikt, hals, og bryst. Behandlingen varer i 90 deilige minutter!!! Det er to plasser jeg tar massasje her jeg bor, Helsekilden er en av de plassene. Her slapper jeg helt av. Jeg klarer faktisk å slappe av, og jeg klarer å nyte. Anne Mette på Helsekilden er ett nydelig menneske som får deg til å føle deg så avslappet. Hun får deg til å føle deg flott uansett hvordan du selv føler deg. Hun utstråler en varme, en omsorg, og en trygghet som gjør at velværetiden blir tid til nettopp velvære, og til nytelse, ikke en tid for å skjemme seg over kroppen sin. Det er ingen god følelse å ta massasje et sted hvor man er helt anspent, og ikke klarer å nyte ett eneste sekund. Da får man lite ut av velværetiden gitt.  Å ta av meg på kroppen, det er jeg blitt mer trygg på når jeg er hos mennesker som får meg til å føle meg vel. På Helsekilden føler jeg meg vel. Anne Mette er ei dame med en stor kompetanse også innen helse, og hun er nå straks ferdig med sin 4 årige utdannelse som Rosen teraput. Rosen metoden er spennende, og du kan lese mer om Anne Mettes arbeid her : http://helse-kilden.com/kompetanse.html  Slå opp Rosen metoden på nettet, og les. Mer info får du ved å henvende deg til Anne Mette. Helsekilden finner du her : http://helse-kilden.com/index.html og her : https://www.facebook.com/helsekilden/?fref=ts

Vi skal dele ut en flott gave til i dag, og det er også en deilig velværegave. Gaven er gitt av Artistery konsulent Margareth Holdø. Gaven består av en mascara av høy kvalitet, en mascara som forlenger vippene, og som separerer de. I tillegg til mascaraen, så vil du som vinner den flotte gaven også få en lipgloss i en nydelig rød farge som passer fint til tiden vi er inne i nå 🙂 Fargen på lipglossen sitter veldig bra, og  det er en gloss som ikke kleber på leppene. Verdien på gaven som Artistery konsulent Margareth Holdø gir er ca 500 kr!!  Artistery finner du her : http://www.amway.no/

To flotte gaver i dag også!! Hva kunne du tenke deg å vinne ? Viktig at den som vinner behandlingen fra Helsekilden bor i nærheten av Kristiansand, eller er sikker på at man får brukt den. Legg igjen en kommentar, og husk epostadressen din.  Del gjerne. Lag deg en nydelig torsdag <3

 

36 kommentarer
    1. Velværepakken hadde vært fantastisk å vinne i dag. Takk for fin blogg Heidi. Ha en fantastisk dag🎅🏻

    2. Ja takk, kunne blitt veldig glad for begge deler ❤ Jeg digger deg, vi er like gamle (unge) 😘 Vi digger klær og sko, interiør⭐️ Frodige damer m livsgnist og humor ❤ Takk for alt du deler kjære deg 😍 Ha en vakker dag ⭐ Klem

    3. Fantastiske gaver! Hadde satt stor pris på det dersom jeg vant en av de ja! God jul til deg og dine Heidi!

    4. Hadde vært deilig med litt velvære 🙂 Nakken er helt stiv, så hadde vært deilig og fått myknet litt opp 🙂

    5. Høres veldig godt ut med litt kroppspleie, da jeg kjenner at jeg ikke har fått tid til å tenke på meg selv ennå 😶 Kun alle andre rundt meg i denne førjulstiden 🌸
      Ha en fin 22. Desember, dagen før lille dagen, før julaften 🎅🏻🎄

    6. Du skriver en nydelig blogg Heidi, hvor jeg kjenner meg igjen! Deilig å lese når en er i samme båt 🙂 hadde blitt glad for å vinne massasje idag 🙂

    7. Åå dette hadde jeg blitt kjempeglad for 😍For en gavekalender du har laget til 👍Helt imponert 👌Ha en fortsatt fin dag 🙂🎄

    8. Ja, det er en fin blogg du har klart å lage deg, heidi.
      Den passer godt for meg, med fine temaer 👍🏼
      Og i jula kan jeg i tillegg vinne fiiiiine gaver.
      Ha en fin dag

    9. Fantastisk blogg,fantastiske gaver og ja takk til begge deler i kalenderen i dag😊. Fortsett å skrive sånn som du gjør!! Ha en flott dag videre.

    10. Etter en høst med litt høye skuldre og mye sykdom i familien hadde det vært deilig med en massasje:)
      Ønsker deg en riktig god jul!

    11. Ja dette hadde vært helt fantastisk å vinne! Gøy å lese bloggen din. Gode tips om mangt og meget! God jul!

    12. Det må være veldig hyggelig for deg å få kommentarer til det du skriver. Da får du et visst inntrykk av hvordan folk opplever bloggen. Jeg vil gjerne delta i trekningen om gavekortet på Helsekilden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg