Den fine førjulstiden <3

Har du julestemning? Jeg sliter nok litt med å finne den store julestemningen, men jeg koser meg i det julepynta hjemmet mitt, og jeg kjenner på julegleden. Jeg koser meg med å handle julegaver, og skrive julekort, så litt stemning har jeg da fått. Jeg synes førjulstiden er en fin tid. Jeg er julete, veldig julete…selv om jeg nok ikke tar frem så mye julepynt nå som de første årene vi bodde i huset vårt. Julen har alltid vært spesiell for meg, og med noen unntak, så pleier jeg å komme godt i havn med alle forberedelser i god tid før julaften. Julen 2002 er julen jeg ikke vil ha tilbake, julen jeg nesten ikke fikk feire sammen med familien min, og hvor hele desember var en måned preget av sykdom, sykehus, og negative ting… men også da ble det jul takket være alle de gode menneskene jeg hadde rundt meg, og en kropp som ble frisk i tide. Den julen var helt spesiell…en desember måned jeg aldri vil ha tilbake, men samtidig, så ble julen en tid for å reflektere over hvor heldig jeg hadde vært tross alle vonde ting jeg måtte igjennom. Jeg fikk oppleve å feire en ny jul hjemme i huset vårt, sammen med mine, noe som fort kunne ha blitt helt annerledes… en jul hvor jeg bare ville glemme, og se fremover, for jeg var en av de heldige….

Huset er som sagt julepyntet, og det gjør jeg alltid 1.søndag i advent. Også juletreet er ferdig pyntet, og jeg storkoser meg når alt det røde skal frem, for jeg er veldig glad i rødt når det er jul, og da skal det være den mørkerøde fargen. Mine fine, store nisser skal frem på gulvet i stuen, stjerner i vinduene, lysbroer i vinduer, røde duker, julestjerner i julekurven på kjøkkenet – julen er en fin tid! Nå som juletreet også er ferdig pyntet, så er jeg klar for jul 🙂 Vel.. kanskje ikke helt… mot alle odds, så er jeg faktisk ikke helt i havn med alle gavene. Det er ofte sånn at jeg også er nissens gode hjelper i desember, og hjelper min kjære mamma, og mine svigerforeldre med litt julegavekjøp. I hodet mitt, så er jeg veldig nær ferdig, så jeg tror ikke det skal gå så mange dagene før jeg er helt ferdig. Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder av min julestue på bloggen i dag 🙂 Jeg er jo veldig glad i interiør. Ikke at jeg er der hvor jeg stadig må pusse opp, for det må jeg ikke, men jeg liker å ha ett pent hjem. Det skal ikke være et hjem hvor man ikke kan leve, og bevege seg, men et hjem som er vårt, og som vårt hjerte er i. Det betyr også at jeg ikke ønsker å rydde bort alt for å få plass til julepynten, så da blir det en fin blanding 🙂








Litt bilder av julehuset mitt på bloggen i dag. Noen har lurt på hvordan jeg har pyntet, så dette er i alle fall stuen, spisestuen min, og gangen 🙂

I går lå der et gavekort på 500 kr fra Lingzi i Søgne bak luke nr. 11, og den heldige vinneren av gavekortet ble : KARI HØGLO NORDVIK !!! Gratulerer så masse med gavekortet, Kari!! Du finner garantert noe flott på Lingzi. Jeg tar kontakt med deg i løpet av dagen 🙂

Bak luke nummer 12, så finner vi en herlige velværegave. Bak luke nr. 12, så finner vi produkter fra Forever Living som er gitt av Forever Living konsulent Ingrid Pedersen Tveita. Det er tre herlige produkter du får dersom du er den heldige. Vinneren får : RELAXATION BATH SALTS , ALOEVERA GELLY og MOISTURIZING LOTION. Verdien på produktene er 618 kr. Litt om produktene :

Relaxation Bath Salts, en blanding av mineralrikt og hudpleiende salt fra Dødehavet, vitaliserende lavendelolje og andre essensielle oljer som velduftende bergamottolje og sedertreolje. Saltinnholdet i Dødehavet er ti ganger høyere enn i vanlig havvann og saltet derfra er rikt på mineraler og pleier huden din. Planten selv ? i en tube. Tørr hud, solbrent eller kløende innsektbitt.

Aloe Vera Gelly absorberes raskt av huden, den beroliger, pleier og bevarer fuktigheten. Brukes på hud som trenger den.Aloe Vera Gelly et det perfekte allroundproduktet både hjemme på badet og til å ta med når du reiser på ferie.Inneholder ikke parfyme. Hudpleiende stabilisert Aloe vera i geléform .Absorberes raskt. Tilfører fukt. Beroligende og fuktighetsbevarende.

Sol, vind og luftforurensing tærer daglig på huden. Med Aloe Moisturizing Lotion kan du beskytte huden din. Det er en velgjørende lotion, basert på stabilisert Aloe Vera Gel. Den tilfører ekstra mye fuktighet, takket være aprikoskjerneolje, jojobaolje og kamilleekstrakt. Lotionen inneholder kollagen og elastin, som begge gjør huden spenstig, og pleiende vitamin E. Aloe Moisturizing Lotion trenger fort inn i huden og gjør den silkemyk igjen. Den er like god for ansikt og hender som for resten av kroppen, og kan med fordel brukes som underlagskrem.

Ønsker du å vinne produktene fra Forever Living, og konsulent Ingrid Pedersen Tveita, så legger du igjen en kommentar på bloggen. Jeg elsker velværeprodukter, og jeg vet at dette er veldig gode produkter. Du kan lese mer på hjemmesiden til Ingrid : http://myaloevera.no/forevertveita/nb/start   Lurer du på noe rundt produktene, eller andre Forever Living produkter, så er det bare å ta kontakt med Ingrid. Husk at du legger igjen navn, og epostadresse i kommentarfeltet på bloggen for å være med i trekningen.

I dag skal jeg på Lyngdalstur sammen med tre flotte damer. Vi skal på shoppingtur til Nais, og jeg gleder meg stort! Dette er 3 damer som jeg virkelig trives sammen med, og hjelp så moro vi har det når vi er sammen! Vi ler så det gjør vondt i magen, det er humor på høyt plan, og vi har gode samtaler. Kanskje blir det litt shopping også på Nais. Det går vel nesten ikke an å gå ut av den butikken uten og ha handlet noe 🙂 Lag deg en fin mandag!

 

27 kommentarer
    1. Flott jule pyntet hus du har Heidi. Pynter tidlig jeg og. Liker å ha jul i desember. Forever livings produkter er flotte. Venter spent på ny trekking.

    2. Så fint du har pyntet..
      Her er ikke mye julestemning i hus nei.
      Jeg har syk i hele desember, og har kun fått opp stjerna i vinduet, og fikk
      klasket 4 lys på et fat.
      Må jo bare le egentlig 😂

    3. Ja takk☃kos deg på Lyngdal tur🎄Må åsså bort å titte litt der trur jeg etter å sett så mye fint de har😇

    4. Det er så fint pyntet i hjemmet ditt , riktig julete, jeg er også mest glad i rød jul . Nå sitter jeg bare å venter på at dere skal plukke meg opp ser frem til en dag med masse latter og kos😊

    5. Så koselig du har det. Hørt mye om disse produktene og hadde vært glad for å vinne de. Ha en strålende dag med damene 🙂

    6. Nei mangler snø og noen kuldegrader så får jeg kanskje litt julestemning. Igrunnen lite julete,lite som minner om det her. Ha en fin mandag🎅🌲😃

    7. Jatakk, jeg elsker forever living kremene så jeg hadde blitt kjempeglad for å vinne idag! 🙂

    8. Det var en glede å få denne muligheten til å bli med og gi gave til Heidi’s kalender.
      Jeg håper vinneren blir like glad i disse produktene som jeg er.
      Håper vinneren tar kontakt med meg for å gi meg tilbakemeldinger.
      Uansett hva det måtte være 🙂
      Kontaktinfo og litt annen info medfølger produktene 🙂
      Tvi tvi 😉
      Mvh
      Ingrid Pedersen Tveita

    9. Sååå gøy å vinne..tusen tusen takk! Så fint du har pyntet til jul! I dag har det vært litt mer julestemning med litt snø og Kurt Nilsen på øret. Ønsker veldig gjerne å vinne velværeprodukter også😉.

    10. Oi, så fine produkter! Jeg melder meg på! Er det en ting huden min virkelig trenger, så er det masse fuktighet. Og god jul!

    11. Ser ut som om du har d väldigt fint å trevligt hemma oss dej😀
      Skulle gärna önska å vinna idag😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg