Vi åpner luke nr. 3

Julen nærmer seg med stormskritt, og jeg er glad at jeg ennå kan kjenne litt på dette med juleglede selv om det har endret seg mye fra man var barn til nå. Jeg sover fortsatt som en stein jeg natt til julaften. Der er det ingen sommerfugler lengre som holder meg våken denne natten, og julestemningen er nok ikke som den var, men fortsatt kjenner jeg på julestemning, og juleglede. Mange av dere har sikkert vært på både et, og to julebord, og det er sikkert noen igjen. Julen kommer etter hvert med sine juledager, og noe av det fine med juledagene i tillegg til roen, ribba, riskremen og samværet, det er at det er en fin anledning til å ta frem penklærne. Nå bruker jeg stort sett klær om hverandre jeg da, og synes det er viktig å kle seg pent også i hverdagen, men jeg har ett lite utvalg av klær som jeg kun bruker når der er en spesiell anledning. Ett par penbukser, noen selskapstopper, og to nydelige drakter med skjørt. På disse dagene tar jeg også frem de helt spesielle smykkene som jeg kun bruker nettopp på slike dager. De smykkene som er for fine til å bruke i hverdagen. Smykker jeg har fått av min aller beste. Vi skal snart åpne luke nr. 3 i bloggens julekalender, og også fortelle hvem som ble den heldige vinneren av den flotte fleecejakken fra Stormberg i går, men først noe helt annet….

Julebord og juledager kan også bety stress, i alle fall sånn i forkant, for ofte må man gå til innkjøp av nye klær, og ofte utsetter man dette til siste liten, og da blir det helt klart stress. Jeg har i tidligere blogginnlegg gitt dere noen gode tips både fra Alexis Mote, og Nice Size til penklær. I dag skal jeg ta dere med til en annen av mine favorittbutikker. Dere skal få bli med til Nais i Lyngdal, og dere skal få gode tips til klær for både julebord, og juledagene. Her er det mye fine juleklær!! Flotte Barbro som driver Nais er modell på bildene. Barbro er utrolig flink til å ta inn klær til butikken.  Stormotebutikken Nais ligger i Sandalsgården i Lyngdal, og dette er virkelig en butikk jeg kunne ha tilbragt mange timer i. For oss som elsker klær, så er dette en skikkelig godtebutikk! Nais er en stor, og flott butikk, og den bugner av flotte klær i tillegg til undertøy, badetøy og tilbehør. Det fine med Nais er også det gode utvalget av så mange stormotemerker. Butikken er ikke kjedeavhengig, og dermed står man mye friere til å velge blant det som finnes av klær, og produsenter. Når man har så mye å velge blant, så blir det også i ulike prisklasser som igjen kan passe ulike lommebøker. Barbro som driver butikken har også satset mye på farger, noe jeg personlig setter veldig stor pris på. Man finner så mye mer enn kun det sorte, og mørke selv om man absolutt finner det også 🙂  På Nais kan alle finne noe i forhold til lengder man ønsker, farger man ønsker, og priser som passer. Nais selger klær fra str. 40 – 56. Kanskje vil du få noen gode ideer til ett pent antrekk til både julebordet, og julehøytiden på bildene som Barbro viser.


Denne kjolen er fra Boheme og koster 1799.-  Smykkene er fra Tim og Simonsen og koster 499,- for smykket og 299,- for armbåndet (som er god i str)



Den sorte kjolen er fra DNY og koster 599,- Jakka er fra One More og koster 799,-.   Øredobbene er fra Trend og koster 199,-



Dette er ei jakke jeg virkelig ønsker meg! Den står absolutt på min ønskeliste. Kåpa er fra Boheme og har en flott A-fasong. Den koster 1699,-



Denne er fra Boheme og kommer i to deler. Den innerste er en lang enkel kjole til 899,- og den tynne shiffon toppen utenpå koster 1199,- og egner seg også godt til bukser. Smykke fra Trend koster 299,-



Jakka og toppen er fra DNY og koster 699,- og 499,- Buksa er fra Kirsten Krogh design og koster 990,-  Smykket er fra Tim og Simonsen og koster 499,-



Skjørtet er fra Q’neel og koster 1099,- Toppen fra Gozzip koster 799,-  Armbånd (også god i str) er fra Trend og koster 299,-



Denne har jeg, og den er jeg så utrolig fornøyd med. Jeg bruker den til tunika, men det er egentlig en kjole. Lekker farge! Kjolen er fra Q’neel og koster 1199,-  Smykke er fra Tim og Simonsen og koster 499,-



Denne kjolen er mange stormotebutikkers favoritt denne julen, også en av Nais sine. Denne kjolen er fra Zhenzi og koster 599.- Smykke fra Trend koster 299,-




Her har Barbro tunika/kjole, og skjørt fra Zhenzi. Tunikaen koster 499,- og skjørtet 399,-  Armbåndet og ringen (som også er god i str) koster 199,- pr stk .


Toppen her er fra DNY og koster 699,- Buksene er fra Lau Rie og koster 799,-


Denne flotte jakken fra Yoek har jeg i orange med sort, og den er lekker! Lekker er også jakken i fargene som Barbro her har på seg. Jakka fra Yoek koster 2099,- toppen under er i en tung god modell fra Q’neel og koster 799,- (finnes også en litt kortere type til 699,-).


Nais selger også flott undertøy i butikken, og her er det undertøy som går veldig høyt opp i størrelse. Det vet jeg mange av leserne mine etterspør. På Nais går str opp til 105 L.  Bh på bildet koster 759,- og truse 399,-

Håper dere fikk noen gode tips dersom du sliter litt med å finne det riktige antrekket til alle festlighetene i desember, eller rett, og slett bare trenger noen gode tips til ett pent antrekk. Noe jeg setter veldig stor pris på i en butikk, det er god service. Det får jeg virkelig på Nais. Man kjenner en veldig god varme med en gang man kommer inn, og Barbro som driver butikken er ett nydelig menneske med øye for kombinasjoner, og farger. Varm, hyggelig, og serviceinnstilt på en måte som ikke på noen måte er pågående, og sånn liker jeg det. Man merker at hun engasjerer seg i kunden, og hun er ærlig. Ærlighet er nok noe av det jeg setter høyest når jeg skal handle klær. At man også har erfaring med hvor skoen trykker, det er også en stor fordel tenker jeg. Jeg har vært flere ganger på Nais nå, og om ei god uke, så skal jeg tilbake sammen med tre flotte damer. Jeg anbefaler deg virkelig å ta turen dit du også om du ikke bor altfor langt unna. Nais er på Facebook, og du finner dem her :  https://www.facebook.com/naisbutikken/?fref=ts

I går lå der en flott Trolldal fleecejakke fra Stormberg bak luke nr. 2. Tusen takk til alle dere som la igjen en kommentar. Jeg skulle så gjerne gitt en gave til dere alle, men jeg vet i alle fall at mange av dere vil få en flott gave i løpet av desember. Var du ikke heldig i går, så kan det være din tur i dag, eller en av dagene frem til julaften. Den heldige vinneren av Trolldal fleecejakke ble : HILDEGUNN HEGNA!!! Gratulerer så masse, Hildegunn!! Denne gode, varme, og flotte fleecejakken vil du garantert bli fornøyd med. Jeg tar kontakt med deg i løpet av dagen.

Bak dagens luke i julekalenderen, så ligger det nok en flott gave. Bak luke nr. 3, så ligger det et gavekort på 1000 kr fra nettopp Nais i Lyngdal. Lyngdal ligger ca en times kjøring vest for Kristiansand, og butikken bør besøkes! Dersom du bor såpass langt unna at det er umulig for deg å komme deg til Lyngdal, så er det ikke noe problem å handle likevel. Da kan du benytte deg av Facebook sidene til Nais. Nais har ikke nettbutikk, men de er veldig flinke til å legge ut klær som kommer inn i butikken på Facebook siden deres, så kan du bruke gavekortet på noe du finner der 🙂 Barbro hjelper deg når det kommer til størrelser, og det praktiske, så det avstand er ikke noe problem, her er det mulig for alle å delta selv om man ikke kan komme seg til butikken 🙂 Har du funnet din nye favorittbutikk, men bor langt unna, ta kontakt med Nais, så er det ingen problem å få varene sendt hjem til deg 🙂


Jeg gleder meg til å lese alle kommentarene fra dere. Det er virkelig hyggelig! I dag MÅ du huske at du skriver epost adressen din. Det er fortsatt noen som ikke gjør det, og da kan du plutselig gå glipp av en flott premie fordi jeg ikke får tak i deg. Vinnerens navn kommer på bloggen i morgen! Lag deg en nydelig lørdag 3.desember <3

 

Det er mange som har vært med på å gi gaver til bloggens adventskalender, og de fortjener litt oppmerksomhet:-)  Uten alle disse som har gitt så flotte gaver, så hadde det ikke vært noen adventskalender. Disse sender jeg en stor takk til :

* Alexis Mote – http://www.alexismote.no/index.php

* Nice Size – https://www.facebook.com/nicesizedrobak/?fref=ts

* Nais – https://www.facebook.com/naisbutikken/?fref=ts

* Mother India – http://motherindia.no/

* Helsekilden – http://www.helse-kilden.com/index.html

* Ellinors Stue – https://www.facebook.com/Ellinors-Stue-737863952915609/?fref=ts

* Spring Trening – http://www.springtrening.no/

* Sørensen Sko – https://www.facebook.com/JSorensenSko/?fref=ts

* Snefrids Hus –  http://www.snefridshus.no/

* Cinderella Stormote – https://www.cinderella.no/

* Lingzi – https://www.facebook.com/Lingzidametoy/?fref=ts

* Ciso – http://ciso.dk/

* Stormberg – http://www.stormberg.com/no/

* Dia Dia – http://www.diadia.no/

* L’evolution – http://levolution.no/

* Zhenzi – http://www.zhenzi.com/zhenzi.aspx

* Hjerter – http://www.hjerter.no/

* Wilhelmines – http://www.stormote.com/

* Pont Neuf – http://pontneuf.dk/eng/

* Maxima Mote  – http://www.maximalillestrom.no/

* Handberg – http://www.fashiongroup.dk/

* Forever Living konsulent Ingrid Pedersen Tveita – http://myaloevera.no/forevertveita/nb/start

* Torhild Aas Uavhengig Norwex konsulent på Sørlandet : https://www.facebook.com/Torhild-Aas-uavhengig-Norwex-konsulent-på-Sørlandet-365893576931418/?fref=ts

* Vita Univers – https://vitaunivers.no/

* Fants Favoritt – Norges eneste hundekafe – https://www.facebook.com/fantsfavoritt/?fref=ts

* Urtemor – https://www.facebook.com/BioTeam-Helhetsterapi-127691605882/?fref=ts

* Amway / Margareth Holdø – http://www.amway.no/user/margareth61?mobile.redirected=true


 

 
 
76 kommentarer
    1. Var just innom Nais på onsdag. Mye fint og alltid like blide Barbro. I butikken.Ø ønsker deg en fin lørdag🌲🍦☕🚒
      🌞

    2. 🎄den butikken bare må jeg bortover til … Prøve før jul, den Røde kjolen så lekker ut, det samme med det svarte ” litt flaggrende”kjole/jakke fra bohem😇.. Igjen så krysser jeg fingrene for å vinne😍Ha ein flott hælj å ikke minst førjulstid ⛄️🌨☃🎁🎄

    3. Wow. 👍Nå har jeg oppdaget en ny, spennende butikk! Litt langt unna, men om de sender i posten har de en ny kunde. 😊😉Og hva kunne vært bedre enn et gavekort nettopp her da. Da kunne jeg handlet noe nydelig Boheme. 😀

    4. Så mye flott tøy! Naishar jeg aldri besøkt så det er noe jeg bør få gjort skjønner jeg, kanskje med et gavekort i handa?😉

    5. Heisann. Ønsker deg en strålende lørdag. Så mye lekkert å se av klær hos Nais.
      Julekalender er morro. Man slutter ikke å ønske seg julekalender selv om en er voksen. 🙂 Venter spent på morgen dagens trekning. Gunn

    6. Enig med deg at Barbro er bare alletiders.
      Nais er min favoritt butikk der finner jeg alltid mye flott både til hverdag og fest.

    7. Det hadde vært helt topp og kunne handlet seg noe nytt der. Klærne ser helt herlige ut.

    8. Jeg vil gjerne vinne da jeg elsker Nais butikken men har ikke mulighet til å handle der så.ofte pga økonomien. Er titt og ofte innom lyngdal og da MÅ vi alltid innom Nais!! 🙂

    9. Endelig en butikk som forstår kvinner med en stor byste. Butikken ligger langt vekk, men jeg har før handlet via Facebook og det var ikke noe problem😉 Jeg vil gjerne vine dette gavekortet, så kan jeg kjøpe meg nytt undertøy😜

    10. Nais har såå mye fint tøy, har ikke vært der enda, men følger de på Facebook. Utrolig flotte gaver du har i adventskalenderern! 😊🎄🎅

    11. Ej hvor flotte😍
      En riktig fin 3 December Heidi, jeg ønsker veldig og vinne, har ikke selv vært i butikken men kommer gjerne innenom på min vei😃😃

    12. Den butikken har jeg vært innom noen ganger og de har utrolig mye fint. Hadde vært gøy å vunnet gavekort derfra!!! Ha en super lørdag alle sammen!!!

    13. Takk for flott blogg og julekalender 😊.
      Det hadde vært veldig moro å vinne gavekortet.

    14. Så ut til å være en butikk med mye lekkert😊Hadde ikke vært dumt å vinne gavekort derfra nei😀

    15. Gratulerer til gårsdagens vinner. 👏👏👏
      Jeg vil gjerne være med på dagens trekning. Jeg tar glatt en tur til Lyngdal som bare er et steinkast unna. 😀
      En fin, fin dag ønskes deg og dine Heidi.

    16. Så utrolig mange fine klær fra Nais i Lyngdal. Må prøve å ta turen bort der. Hadde vært gøy med et gavekort. Ha en flott dag.

    17. Så mye flott dere kan kjøpe der sør i landet 💫 Hadde vært en drøm å kommet til denne butikken og liksom “fråtse” i klær en vet passer 💖 Håper adventsluke tre er min dag .

    18. Det er en butikk med mye lekkert , der har jeg vært å handlet kunne gått der en hel dag. Kan godt tenke meg gavekort derfra 😄😄

    19. Nais er en av de beste butikkene på Sørlandet. Finner alltid noe fint der og får kjempegod hjelp 😊 Håper å vinne! God jul! 🎄

    20. Ja takk, jeg ønsker veldig å vinne gavekort. 😊
      Er akkurat i overgangen til AAP/jobb 50%, og pga dårlig kommunikasjon ml arb. giver så fikke jeg kun 50% lønn fra arb.giver. Og da var det ikke mye igjen til innkjøp av nye klær til mor… Bor langt unna butikken Nais, men har FB. 😉 Var utrolig mye fint på de bildene du har vist her, så ville kost meg med å finne ut hva jeg skulle bruk gavekortet på. 😀
      Ønsker deg en riktig god helg, og førjulstid ! 👼🎄🎅
      Adventsklem fra Ragna

    21. Ja takk, jeg ønsker veldig å vinne gavekort. 😊
      Er akkurat i overgangen til AAP/jobb 50%, og pga dårlig kommunikasjon ml arb. giver så fikke jeg kun 50% lønn fra arb.giver. Og da var det ikke mye igjen til innkjøp av nye klær til mor… Bor langt unna butikken Nais, men har FB. 😉 Var utrolig mye fint på de bildene du har vist her, så ville kost meg med å finne ut hva jeg skulle bruk gavekortet på. 😀
      Ønsker deg en riktig god helg, og førjulstid ! 👼🎄🎅

    22. Heisann Heidi 😊
      Nais skal jeg absolutt titte innom, når vi snart skal til Kr.sand 👍 Gøy når det er andre merker og så myyye fint å velge blandt 💃 Følger Nais på fjesboka, og supert med flere bilder på bloggen din i dag! Ha en finfin desember helg 🎄🎄

    23. Jeg er alltid innom Nais når jeg er i Lyngdal, og det er vanskelig å gå ut derfra uten å kjøpe noe… Veldig mye fint!!! Koselig og hjelpsom betjening!!! Skulle gjerne ha vunnet et gavekort derfra… <3

    24. Veldig mye fint. Har aldri vært der, men må visst det snart☺Ha ei flott helg 🎅🎅🎅

    25. Så mye flott i den butikken. Et besøk her står høyt oppe på listen min. Hadde vært fantastisk å vinne gavekort i dag. Ønsker deg en super lørdag Heidi. Her blir det baking med barnebarn

    26. Vil så gjerne ha vunnet et gavekort. Klesskapet er heller magert etter at jeg ble nedbemannet på jobb. God helg⛄️

    27. Tusen tusen takk for at jeg vant i går Heidi. Jakka blir helt sikkert brukt flittig 😃 Å selvfølgelig då hadde også finklær kommet godt med😃

    28. Så flotte tips å få før Jul!! En ukjent butikk for meg, men den skal besøkes etterhvert. 😄 Sjekker Facebooksiden med en gang jeg. 😄 En god lørdag ønskes deg og alle lesere. 😄

    29. Digger den butikken,de har klær til alle anledninger..
      Gleder meg til en Lyngdalstur😊

    30. Har vært inne på Nais sin fb-side etter at du skrev butikken tidligere, og det ser jo ut som et fantastisk sted! 😊 Skulle gjerne dratt dit både titt og ofte, men noen hundre mil blir litt langt ☺️ Ha en flott lørdag!

    31. Dette hadde passet perfekt. Krysser fingrene og håper lykken står meg bi😊😊😊. Ønsker deg og dine en flott lørdag 😊😊😊

    32. Fantastisk 😀 Du deler og deler Heidi, så god du er.
      Nais er en herlig butikk med mye øyegodt 😉 og skikkelig god service
      — det er ingen selvfølge i dagens samfunn, dessverre.
      Jeg tar mer enn gjerne turen til Lyngdal, og Nais igjen 😀
      God lørdag, og nyt adventstiden ……

    33. Nais er en flott butikk! Var innom der i går og Barbro er alltid blid og hyggelig. Har kjøpt noen yndlings-kjoler der. 🎄💫🌺💖

    34. Alltid hyggelig å komme til Nais😊 Og har jeg ikke anledning til å kjøre så langt har jeg fått ting i posten😃. Gleder meg til neste tur til Lyngdal og Nais😘😘

    35. Fantastisk flott butikk med masse flotte klær. Hyggelig betjening gjør besøket ekstra koselig😃

    36. Ååååå, så mye fint! Jeg skulle gjerne ha vunnet et gavekort til den butikken! Ønsker meg en ny kjole..

    37. Hehei😊. Utrolikt mye fint du har i butikken😃. Håper virkelikt at eg får tatt meg en kjøretur å sett, prøvd og handla masse i godisbutikken din☺️. Syns du var utrolig fin i det sette med lang tunika og kort kjørt i zikkzakk mønster 😊. Det kunne eg tenkt meg. Eg har heilt glemt ut strømpebuksene😢. Hadde vert kjempe gøy med gavekort, då hadde det nok blitt julehandling av juleklær og andre klær hos deg😊.

    38. så mange fine ting. tror faktisk de har åpnet en ny butikk i skien og. den heter ihvertfall det samme.. har ikke vært der ennå men tror jeg skal prøve å ta en tur snart.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg