Det nærmer seg med stormskritt <3

Nå nærmer 1.desember seg med stormskritt, og jeg er som en unge i desember. Jeg er veldig julete, og jeg er glad i å pynte. Jeg er ikke en som pynter med alt, og overalt, jeg er nok litt bevisst på hvordan jeg vil ha det. I vårt hjem er det mye rødt, og det skinner fint i rødt i desember. Jeg er glad i nisser, men det er helst store nisser som kan stå på gulvet. Jeg er glad i store ting som gjør mye av seg. Til helgen skal det pyntes, og jeg gleder meg! Jeg skal nok legge ut litt bilder på bloggen etter hvert, og vil noe av dere dele bilder fra deres julehjem i desember, så er det veldig hyggelig 🙂 Selv om datteren min er 22 år, og voksen, så blir man aldri for stor til å få pakkekalender. Hun synes fortsatt det er stor stas, jeg skjønner henne godt jeg 🙂 Jeg synes det er minst like stor stas både å handle gavene, og å lage kalenderen til henne.  Nå må jeg bruke de neste dagene til å pakke inn gavene, for det er ikke bare henne som skal ha pakkekalender. Jeg lager også kalender til forloveden hennes, og jeg lager kalender til min bedre halvdel, og jeg koser meg glugg.  Alle får de hver sin kalender med små gaver i ventetiden. Selv har jeg også fått kalender i blant, og i fjor fikk jeg en fantastisk kalender av min datter, og min bedre halvdel. Kalenderen var full av flotte gaver, og det er ingen tvil om at de kjenner meg veldig godt.  Jeg husker jeg ønsket meg den største kalenderen fra Bodyshop i fjor, men den jeg fikk var jo langt bedre. Skulle julenissen ha planer om å sende meg en Bodyshop kalender i posten, eller gjennom pipa, så er det jo helt klart at jeg tar den i mot. Det er ikke 1.desember ennå 🙂

1.desember åpnes også første luke i denne bloggens julekalender, og jeg har sagt det før, og sier det gjerne igjen : GLED DERE!!!! Jeg har så utrolig mange flotte gaver som skal deles ut frem til 24.desember. Hver eneste dag mellom 1-24.desember, så skal det deles ut gaver på bloggen, noen dager er det flere gaver som skal deles ut.  Her trenger ingen melde seg på, men du må innom bloggen hver dag for å se dagens adventsgave, og du må legge igjen navn, og epostadresse. Jeg vil selvsagt ikke røpe hva gavene er. Dette skal være en overraskelse hver eneste dag, men jeg vet at jeg vil glede mange av dere i desember <3 Dette blir min hilsen i ventetiden til dere <3 Selv om jeg ikke vil røpe hva gavene inneholder på forhånd, så er det disse som har gitt gavene til årets kalender :

* Alexis Mote  * Nice Size  * Nais  * Mother India  * Ellinors Stue  * Spring Trening  * Sørensen Sko  * Snefrids Hus  * Lingzi  * Cinderella Stormote  * Ciso  * Stormberg  * L’ evolution  * Hjerter  * Zhenzi  * Vita Univers  * Wilhelmines  * Pont Neuf  * Norwex konsulent Torhild Aaas  * Forever Living konsulent Ingrid Pedersen Tveita  * Amway  * Urtemor  * Helsekilden  * Handberg  * Maxima Mote  * Fant – Norges eneste hundekafe

Dette er litt av en liste, og hvert firma har gitt en flott gave som igjen skal deles ut til mine lesere i desember – jeg gleder meg masse til og kunne glede så mange av dere i den flotte ventetiden som snart er her, for gavene, de er flotte! Torsdag 1.desember, så åpnes den første luken.

I dag har jeg også lyst til å vise dere to flotte plagg fra høst, og vinterkolleksjonen fra Pont Neuf. Som dere vet, jeg er en STOR Pont Neuf fan, og i høstkolleksjonen, så har de en flott poncho som jeg har prøvd. Jeg har brukt lite poncho, men jeg har alltid syntes det har vært veldig stilfullt. Dessuten er det veldig pent, og absolutt behagelig å ha på seg. Ines heter en av ponchoene som finnes i Pont Neuf sin høstkolleksjon. Stilig i sort, og hvitt. Litt tung slik at den sitter fint, og faller fint. Det er mange butikker som fører Pont Neuf, også butikker som ikke selger stormoteklær. Pont Neuf er nemlig et merke som går fra XS – 3 XL. Lurer du på hvor du finner din nærmeste Pont Neuf butikk, så kan du gå inn på Facebook siden deres, og sende de en melding : https://www.facebook.com/pontneuf7430/?fref=ts   Ponchoen Ines kommer i to farger.



Jeg er også blitt veldig glad i jakken ” Stella ” fra høstkolleksjonen til Pont Neuf. Den er utrolig behagelig å ha på, den har god lengde, og en veldig god passform. På bildet har jeg på meg ” Stella “, og jeg har en blondetopp under som faktisk er en kjole 🙂 Jeg er såpass høy at jeg kan bruke kjolen til tunika, og som tunika, så synes jeg den har en fin lengde til meg. Jeg liker det jo litt langt. Det å bruke den til kjole, det er nok lite aktuelt for min del. Tenk dere meg i kjole til knærne, jeg med mine tømmerstokker 🙂 Lekkert 🙂 Blondetoppen/kjolen er fra Nais i Lyngdal.

Mange butikker arrangerer i disse dager kundekvelder. Jeg liker kundekvelder. Man blir kunde i butikkene på en litt annen måte. Der er en god stemning, man treffer kjente, og ukjente, latteren sitter løst, man prøver klær, og om man ikke alltid kommer ut med handleposer, så kan man på en slik kveld få mange gode tips både fra de ansatte, og andre kunder. På torsdag var jeg innom kundekvelden til PIP her i Kristiansand, og koste meg masse! De er så flotte de PIP’ene som jobber her i byen. Herlige damer som kan det de driver med, og damene stråler alltid. Masse flotte klær, gode tips, og fine mennesker. Om du bor i nærheten av Oslo, eller Moss, så skal Alexis Mote ha kundekvelder denne uken. I kveld er det i Moss mellom kl.18 – 20.00, og selv om det har vært påmelding til arrangementet, så kan det være du likevel har mulighet til å ta turen om du tar kontakt med Alexis. I Oslo er det kundekveld tirsdag 29.november mellom kl.16.-20.00. Nå som julens herligheter nærmer seg, så kan man jo på slike kvelder få gode tips til juleantrekket. Du kan få mer info om kundekveldene her : https://www.facebook.com/Alexis-Mote-AS-143991575851/?fref=ts


PIP jentene i Kristiansand på kundekvelden.
 

 

 

5 kommentarer
    1. Å SOM jeg gleder meg til kalenderen her på denne siden 👏🏼👏🏼👏🏼
      Er mange år siden jeg selv fikk kalender, men burde kanskje hinte min bror og søster om at jeg faktisk ønsker meg det 😃

    2. Gleder meg veldig til kalenderen, er sikkert mange fine gaver der… 😀
      Lager selv pakkekalender til min datter på 11. 😊 Ønsker deg en fin førjulstid.

    3. Din kalender er den eneste jeg skal følge i år er veldig spent på hva du har å by på. Synes bloggen blir bedre og bedre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg