Sjekk ut disse go’bitene!!

Dette skal overhode ikke være en politisk blogg, men i dag tenker jeg ” God bless America ” , og ikke minst,  ” God bless the world. ” Jeg kjenner jeg er urolig både for det amerikanske folk, og ikke minst for verden nå som Donald Trump ser ut til å bli USA sin neste president. Jeg håper vi kan le mer enn vi gråter de neste fire årene…. Jeg vil egentlig lukke øynene litt, og heller skrive om langt mer hyggelige ting. Minusgradene holder seg her på palmekysten, og for oss som ikke er så vant til disse kalde gradene, så føles det veldig kaldt ute. Nå har alle tynne jakker måtte vike, for nå er det vinterjakkene som har fått det meste av plassen i min litt for fulle skyvedørsgarderobe. Jeg blir glad jeg når jeg ser alle de fine jakkene som er klare til å være med meg på tur både hit, og dit. Jeg blir glad når jeg ser alle de fine fargene, og så blir jeg jo glad når jeg vet at jeg ikke vil fryse i vinter, og når jeg vet at jeg har en jakke for de fleste humør, og de fleste anledninger. Jeg er ikke glad i snø, men når det først er blitt vinter, så er jeg i alle fall skodd for disse kalde minusgradene.

Butikkene bugner av flotte klær for tiden, både ytterjakker for de kalde dagene, og masse flotte både overdeler, og underdeler. Jeg synes denne høst/vinter kolleksjonen fra de fleste produsenter er veldig bra! Mange flotte farger, og design, og jeg kjenner at shoppinglysten egentlig ikke har lyst på pause overhodet. For meg er både farger, og design veldig viktig. Jeg er ikke helt der at jeg ” bare tar på meg noe. ” Jeg skal både like, og kle fargene jeg bruker, og jeg har jo veldig sans for overdeler, og jakker som skiller seg litt ut. I tillegg til dette, så er passformen utrolig viktig, og det er ikke alle klær som sitter like pent på kroppen min. Tidligere når utvalget var ganske mye dårligere enn hva tilfelle er i dag, så måtte man sånn sett bare ta det man passet, og man kunne ikke ta så mye hensyn til farger, design og passform. Det er ikke til å legge skjul på at man nok ikke følte seg så vel heller da som man gjør i dag. Det er mange produsenter som er gode på passform, og man finner sine favoritter. Dere som følger bloggen min vet at min store favoritt er Pont Neuf. Jeg har sjeldent følt meg så vel i plagg som jeg gjør i plagg fra Pont Neuf. Plaggene sitter så godt, og så fint at man føler seg både vel, og fin, og den følelsen, den er så viktig å kjenne på!  Alle kjenner til hvordan man føler seg når man ikke helt føler at klær sitter som de skal. Jeg for min del, jeg drar da mye i klærne for å få de til og ikke sitte så tett inntil kroppen, og jeg tror at visst jeg drar godt i de, så vil de bli både lengre, og videre 🙂

Jeg har fått meg to nye favoritter fra Pont Neuf. Begge disse modellene er helt fantastiske å ha på seg! Mange av Pont Neuf sine modeller kan brukes til både kjoler, og tunikaer, så her har man muligheter som gjør at man kan bytte litt på bruken. Klærne er tidløse, det er enkelt, det er klassisk, men samtidig er Pont Neuf også veldig flinke på design, og sammensetninger, og de er utrolig flinke på farger! Den ene nye favoritten min er sort av farge, og sort er en farge vi er veldig glad i. Tunikaen/ kjolen heter ” Kitty “, har ett fint design med to gode lommer foran. Passformen er helt fantastisk! Jeg bruker sjeldent kjole om den ikke er fotsid, så jeg bruker denne som tunika, og det fungerer veldig fint med mine 1.78 cm. Det er så herlig å ha denne på seg, og den anbefales på det varmeste! Er du mer glad i jakker/cardigans, så får man også denne i en jakke som heter ” Stella .” Begge disse er fra Pont Neuf sin flotte høstkolleksjon.


Den neste Pont Neuf favoritten er like herlig å ha på seg, og i tillegg har den en fantastisk farge! Denne vinteren er der mange farger i stormotebutikkene, og denne Pont Neuf tunikaen/kjolen er i en nydelig grønn farge, og denne modellen heter også ” Kitty “, og er fra Pont Neuf sin flotte vinterkolleksjon som er i de fleste butikker nå. Igjen kommer jeg til å bruke denne som tunika, men den er utrolig flott også som kjole. For deg som ikke er så glad i lange plagg, så finnes denne også i en kortere modell, en tunika som heter ” Tilde”, og den finnes i en topp/genser som heter ” Nelly.” Disse plaggene er kun en liten del av den nye vinterkolleksjonen, og jeg kan love deg at resten er minst like flott! Det er også viktig å understreke at Pont Neuf ikke kun er stormote. Pont Neuf produserer sine plagg til kvinner fra str. XS til 3 XL, så det er veldig mange butikker som selger merket. Dersom du lurer på hvem som selger Pont Neuf i nærheten av deg, så kan du gå inn på Pont Neuf sin Facebook side, og ta kontakt der for mer informasjon : https://www.facebook.com/pontneuf7430/?fref=ts Lik gjerne  siden deres, så vil du hele tiden bli oppdatert på spennende nyheter. Du kan se hele kolleksjonen her : http://pontneuf.dk/category/nyheder/

Flere favoritter kommer plutselig, for butikkene bugner av go’biter i disse dager! Selv om hele verden i dag kanskje undrer på hvordan verden vil bli de neste fire årene, så finn frem smilet, glem Trump,og nyt dagen i dag – hver dag er en gave 🙂
 

5 kommentarer
    1. Flotte Kjoler/tunikaer på en flott dame!!!! Jeg har sett på denne kolleksjonen og syns der er mye flott. Har lyst til å bestille, men er så usikker på str når jeg ikke har prøvd dette merket. På Zizzi klær pleier jeg å kjøpe L i kjoler og overdeler. Hva tror du jeg da må bestille i Point Neuf???? Hilsen Anne Lise.

    2. Anne Lise Webenstad: Hei Anne Lise! Pont Neuf har virkelig mye flott, så jeg anbefaler deg virkelig å prøve ut merket 🙂 Jeg bruker også L hos ZIZZI i overdeler, og kjoler, og da bruker jeg 2 XL i Pont Neuf. I noen modeller kan jeg nok også bruke XL, men de fleste plaggene mine er i 2 XL. Det lureste er nok å måle brystvidden. Om du gjør det, og sender meg ei melding, så kan jeg høre med Pont Neuf hvilken størrelse du da trenger 🙂 Men er du en 50/52, så vil jeg tro at du da skal ha en 2 XL 🙂 Ønsker deg en flott kveld!

    3. Tusen takk for info. Da er bestillingen min sendt på en rød Nette kjole og en sort Kitty kjole. Gleder meg til å prøve de. ☺

    4. Anne Lise Webenstad: Å, da har du noe å glede deg til 🙂 Håper størrelsen passer! Til meg som er L hos ZIZZI, og ellers en str. 50, så er 2 Xl den størrelsen jeg føler meg mest vel i 🙂
      Bestilte du hos Alexis eller? Sikkert mange som har Pont Neuf 🙂

    5. Jeg bestilte fra Alexis ja. Vet ikke om noen butikker i nærheten her som fører merket. Jeg bor i Arendal og det er ikke noen spesielle butikker som fører merker med store størrelser her. Zizzi butikken er akkurat lagt ned så nå må jeg til Kr.sand. Men det er jo ikke så langt det heller. Takker for god info på bloggen. Jeg leser den hver gang du legger ut noe. Lag en god dag!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg