Jeg gir bort flotte turklær fra Stormberg

Uansett størrelse, så ønsker vi oss gode klær når vi skal ut på tur. Gode turklær vil være med på å motivere oss til å være mer ute, for gode klær betyr så enormt mye for at turen skal bli en positiv opplevelse. Det er ikke moro å gå på turer i skog, og mark med dårlige klær, og spesielt for de av oss som er en størrelse, eller to for store, så kan det være lett å velge bort fine turer ute når man ikke får tak i turklær. Det er ikke moro å gå i skogen med klær som man bruker i det daglige, klær som verken er vannavstøtende, som ikke puster, og som ikke er fukttransporterende. Klær hvor vinden trekker tvers igjennom, og klær som ikke er varme i det hele tatt når det trengs. Den sorte buksen du hadde på deg på jobb passer liksom ikke i skogen, og den halvlange kåpen du er så glad i, den bør vel bli hengende i skapet når du har lyst til å oppleve alt den flotte naturen har å by på. Man skal liksom være kledd for anledningen som det heter, og der har vi store slitt MYE!

Høsten ligger foran oss, og høsten er så utrolig vakker! Den gode høstlufta, de nydelige fargene – jeg elsker høsten. Høsten er den perfekte årstiden for å komme seg ut på tur. Man trenger ikke gå til Prekestolen – små turer er også store. Det handler ikke om å bestige de høyeste toppene for og kunne si at man har vært på tur. Det som betyr noe er at man kommer seg ut. Man trenger ikke gå ei mil, eller to. Man trenger ikke se på turen som trening. Se på turen som en kosetur. Ta på deg godt turtøy, pakk sekken med grillpølser, og drikke, og kos deg på tur! Nyt høsten, og nyt at naturen nå er på sitt vakreste med alle sine nydelige farger! Gå de turene du kanskje har tenkt på så lenge, gå på dine barndomsstier, utforsk området, og byen du bor i.

For meg er det blitt en ny verden etter at jeg fikk tak i gode klær, og sko til turene ute. Jeg sliter med å få meg ei god turbukse pga tømmerstokkene mine, men det finnes mange gode turbukser. Det finnes nå gode bukser for alle type turer, også for oss som må opp i store størrelser. Bukser som gjør at vi kan bevege oss bedre når vi er ute, som ikke gjør oss klissvåte når det regner, bukser som puster, og som har en god komfort. Etter at jeg fikk gode turjakker, og gode sko, så er det så mye mer ålreit å gå på tur. Nå kan jeg bevege meg så mye bedre, jeg føler på komfort, og jeg har nå plagg som både er vindtette, og vannavstøtende. Det betyr igjen at jeg kan gå på tur i all slags vår uten å bli klissvåt om det skulle begynne å regne, eller gjennomvåt av svette når jeg puster, og peser opp diverse bakker, for jeg blir varm når jeg er ute på trimtur, veldig varm! Det skal ikke alltid så mye til før svetten renner, og da er det en god følelse å ha en overdel som ikke blir klissvåt, og ei jakke som puster. Det er fortsatt veldig få produsenter som lager godt turtøy til oss som bruker store størrelser. Derfor er det viktig å sette fokus på de som faktisk produserer klær til oss, og så er det viktig at vi som bruker store størrelser også benytter oss av å kjøpe det når det finnes. Ikke bare klage, men faktisk benytte oss av det. Jeg vet at en del større produsenter som for eksempel Helly Hansen produserer noe klær som går litt opp i størrelse, men ofte slutter de på str. 48, eller 50, og der er ganske mange som har behov for større størrelser enn dette. Markedet, og etterspørselen er ikke stor nok sier produsentene. Markedet er der, men vi må kanskje begynne å være mye flinkere til å etterspør store størrelser. Vi må la butikkene få vite at vi ønsker store størrelser…etterspør, og mase, men jeg tror ikke vi er flinke nok til det, og der må vi nok opp på barrikadene. For min del, så er det Stormberg som henger i mine skaper, og som ligger i mine skuffer. Jeg er veldig fornøyd med at Stormberg produserer litt av sitt utvalg av tur, og treningsklær også til store kvinner, og menn, så får vi håpe at utvalget etter hvert kan bli enda større.

I dag skal jeg gi bort flott turtøy til en heldig leser av bloggen. Sammen med Stormberg, så skal jeg gi bort ei Vistdal lettvekstjakke, og ei Vistdal lettvekstbukse til en verdi av 1098 kr! Jeg elsker Vistdal jakken min! Jakken er så utrolig lett, og behagelig å ha på seg. Jakken er laget i et tynt og mykt polyesterstoff som gir god komfort og god bevegelighet. Den passer godt til turer og er lett vannavstøtende. Jakken er vindtett, og den er fukttransporterende. Jakken kan faktisk pakkes inn i en av lommene om det skulle bli noe varmt på turen, og du ikke vil bære på den. Vistdal er nå kommet i en ny, flott farge som heter ” Potent Purple ,” – en utrolig fin farge å ha på de fine turene utover høsten. Vistdal buksen som du også vinner sammen med jakken, den er selvsagt i samme fargen som jakken. Vistdal bukse er en vindtett og lett bukse. Buksa er laget i det samme tynne, og myke polyesterstoffet som jakken, og gir god komfort og god bevegelighet. Flott turbukse som også er lett vannavstøtende. Både jakken, og buksen finnes i alle størrelser, så disse turklærene kan du vinne uavhengig av størrelse 🙂 Turklærne går fra str. XS til 5 XL. 5 XL  tilsvarer størrelse 54/56. Du kan lese mer her :  http://www.stormberg.com/no/catalogsearch/result/?q=vistdal#q=vistdal&idx=stormberg_no_products&p=0&nR[visibility_search][=][0]=1&is_v=1

Har du lyst på nye turklær? Hva hadde det betydd for deg å vinne turklærne? Legg igjen en kommentar på bloggen, så kanskje er det du som blir den heldige vinneren, og som kan møte høsten i dette flotte turtøyet! Husk at du legger igjen epostadressen din også i kommentarfeltet slik at jeg får kontaktet deg om du vinner. Uten epostadressen, så kan det være vanskelig å få tak i deg…det er kun jeg som kan se adressen. Jeg gleder meg til å dele ut Vistdal jakke, og bukse til en av dere, og gleder meg til mange kommentarer 🙂 Nyt lørdagen!!


Jeg elsker min Vistdaljakke fra Stormberg! Den er ikke bare fin, men så utrolig behagelig å ha på seg!

 

 

http://blogsoft.no/index.bd?fa=article.new
 

31 kommentarer
    1. Å det skulle jeg gjerne hatt. Misunner de jeg treffer på turer med sine fine turklær. Går helst når det mørkner for da ser ingen min litt slitte joggebukse og fleecejakke med malingsflekker. Er jo glad jeg går tur uansett, men hadde vært koselig og følt seg vel samtidig 😊

    2. Hei. Tusen takk for fin blogg. Jeg er litt jojo slanker, og prøver å få et spark i fua til å starte på nytt igjen, denne gangen, for varig livesending! Men….mitt turtøy er nå litt for lite, så jeg sliter med å komme i gang. Godt turtøy, gir inspirasjon til mer aktivitet😃 Håper jeg vinner, så jeg blir inspirert til virkelig å komme igang!

    3. Ja takk, hadde vært digg å vinne dette 😘 En lekker farge hjelper på motivasjonen til å komme seg opp av sofaen og ut i naturen 💗

    4. Jeg vil gjerne være med i trekningen.
      Nye turklær ville gitt meg ny giv og følelsen av mestring til å ta turer igjen. De siste månedene har jeg opplevd mye kritikk, utestenging og sist men ikke minst flere “kamper” med NAV.
      Ha en fantastisk dag videre og god helg.

    5. Jeg har akkurat begynt på et livsstilendringskurs. Sliter med overvekt og må nå starte med å bevege meg mer. Har selvfølgelig ikke noen fine turklær som passer, så noen nye og sporty klær ville vært motiverende for meg å få nå! 😊Takker ellers for en fin blogg! 👍🏻😊

    6. Det hadde vært noe se, nå som jeg skal prøve å trene opp knærne mine og slippe å gå i dongeri bukser på tur 😀

    7. Takk for de gode blogg innleggene fra deg.
      Du skriver om det som mange av oss ikke tør sette ord på eller snakke med andre om. Fortsett med det gode arbeidet du gjør med bloggen din😍
      Ja takk jeg kunne trenge nytt tur tøy nå. Har fått noen kilo ekstra og ikke noe av mitt tur tøy passer. Kjedelig, for jeg er mye ute og går.
      God helg🌞😎
      [email protected]

    8. Åh, det hadde vært fantastisk å vinne dette fine settet.
      Jeg har nettopp flyttet og skal ta i bruk et nytt turområde
      (Fiskevannene)
      Så det hadde vært fint å vinne et sett i riktig størrelse og i DEN fine fargen
      👏🏼👏🏼👏🏼

    9. Har aldri hatt turtøy, da jeg ikke har funnet noe som har passet min kropp. Viste ikke at de hadde så store str i turtøy. Ønsker meg ett sånt sett 🙂
      Ha en fin dag!

    10. Det var et nydelig sett, og at det finnes i slike størrelser er et stort pluss ! 😀 Ønsker meg veldig et slikt sett, tenk å kunne ha noe så lett over kompresjonsbandasjene mine… 😁 Da ville det ikke blitt så varmt å gå på tur, og lettere å komme seg ut. 😀
      Er en kjempefin blogg du har Heidi, mye kjente ting du skriver her. Ønsker deg en fortsatt fin helg ! 😊 Ragna

    11. Takk for en flott blogg 🙂
      Jeg er så enig med deg at det er ikke mye moro å gå på tur i jobbklærne sine. Trist når de går i stykker også.. Av en gren som henger seg opp feks. Hverdagsklærne tåler ikke like mye som gode turklær.
      Håper jeg er heldig å få vinne dette flotte settet.
      Ønsker deg en flott høsthelg 🙂

    12. Hiver meg på og hadde vært kjempegøy og vunnet noe slikt.
      Heia deg og takk til Stormberg som ser nytten av dette sortimentet.
      Ha en forrykende flott høstdag.
      😊😊😊😊

    13. Har problemer med å finne turklær, må gjerne ta til takke med mørke farger i herrestørrelser. Den rosa jakka di er berre lekker,den ønsker eg meg. God tur helg.

    14. Hadde vært fantastisk med noen ordentlige tur klær, har alltid slitt med å være for stor til disse flotte produktene “alle” andre har. Det har gjort at jeg ikke føler meg komfortabel med å være ute på tur med venner og bekjente. Tusen takk for at du setter ord på det jeg ikke klarer selv. Ønsker deg en fin høst 😀

    15. Hei hei. Så spennende å lese i bloggen din. Jeg har tatt av 50 kg og blir 50 år om 2 dager så det hadde vært sabla gøy med nytt turtøy som passer. Stå på videre 😘

    16. En kjempefin og inspirerende blogg du har Heidi 😀 hadde vært utrolig flott å vinne så fine tukler 😊

    17. En kjempefin og inspirerende blogg du har Heidi 😀 hadde vært utrolig flott å vinne så fine turklær 😊

    18. Oj! 😃 Disse turklærne er jo flotte! 👏🏻 Ser det er mange størrelser, og det passer meg godt som er lang og på evig leit etter spesielt turbukser som sitter bra og er romslige nok for beina mine! Er godt i gang med prosjekt-meg-år, og må få meg gode (og fine) turklær! Supert blogginnlegg! 🍁😃

    19. Jeg skulle gjerne hatt denne buksa og jakka!😄 Ønsker meg skikkelig turtøy som både ser flott ut og fungerer i all slags vær! 😄 Er så lei av bukser som knappen spretter opp og jakker med dårlig passform 😞 Hadde vært så gøy å være så heldig å vinne dette! 😄 UT PÅ TUR, ALDRI SUR!!

    20. Ingen tvil om at tøy motiverer og betyr mye for selvfølelsen. 👖👕 Vil gjerne være med på denne trekningen 💜

    21. Först måste jag bara skryta av din blogg😀den e bara så bra å du skriver om allt som vi som sliter med som överviktiga..
      Jag skulle gärna villa vinna turkläderna.. då jag sakta men säkert håller på å ändra om hela min livs situation.. men som ensamstående med 2 barn så prioritera man inte å köpa nåt nytt åt sej själv..

    22. Jeg er glad i å gå tur,høsten er vakker med sine fine farger og lufta er god å puste i for meg.Ønsker meg et sånn flott tur sett

    23. For en fantastisk flott farge på tøyet, det hadde vært moro å vinne et slikt antrekk, jeg er alltid på utkikk etter nytt turtøy som er behagelig å ha på og som en ikke blir klam og fuktig i.
      Flott blogg du har.

    24. Takk for fin blogg.
      Jeg sliter også med å få tak i bukse som passer til mine former. Er ikke så høy, så ender ofte opp med alt for lange benklær. Som regel kan de legges opp, men det er ikke så lett når det ofte er glidelås nederst.
      Kunne godt tenke meg å prøve Stormberg sine 😀

    25. Kjenner problemet fra jeg var mye større ja! Men ikke så mye bedre nå for meg som er lav av vekst og store lårmuskler. Må som regel i herreavdelingen for å finne bukser som passer i lårene. Og de blir jo alltid 1/2 meter for lange. Så hadde vært kjekt å prøvd Stormberg sitt. Og for et utrolig lekkert sett! Nå som jeg har begynt å gå i fjellet hadde det vært deilig med et slikt tur-sett.

    26. Du er ei flott dame og jeg setter enormt stor pris på å lese bloggen din! Har slitt med overvekt etter et par fødsler og kjent på dette med å i det hele tatt vise seg ute. Er veldig glad i å gå tur, men har ikke skikkelig tur tøy. Hater rett og slett å handle, for alt føles feil når man ikke passer det samme som før. Settet fra stormberg er knallfint. Hadde blitt superglad om jeg vant det.

    27. Hei.
      Jeg har et nytt og mye mer aktivt liv etter å ha gått ned ca 100 kg. Jeg har blitt veldig glad i å gå tur i skog og mark. . 😊
      Jeg har aldri hatt, og alltid ønsket meg ordentlige tur-klær. Som stor var det ikke mulig å få tak I, og nå har jeg ikke råd dessverre. Det ville være fantastisk å bli trukket ut som vinner! ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg