Høsten altså <3

Fra en uke med mellom 28 – 34 grader, så føles det ganske kaldt å komme hjem til mer høstlig vær. Man kunne nok ha vært i varmen i noen dager til egentlig. Kunne godt å fått litt mer farge på kroppen. En uke var ikke nok for meg til å få en god farge, men så stakk jeg jo en del i skyggen også da når det var på det varmeste 🙂 Selv om det ble en liten overgang sånn temperaturmessig, så er høsten fin. Jeg synes det er fint jeg å kjenne høstluften, og det er nydelig å se høstens flotte farger. Jeg liker høsten, og jeg er definitivt en av de som ikke får høstdepresjon. Jeg får aldri depresjon av verken sommer, høst, vår, eller vinter. Jeg synes vi er heldige som har 4 årstider, og høsten er absolutt en flott tid av året.

Det er tiden for å la sommerklærne henge pent i ett av skapene, og la de få hvile en god stund. Nå skal andre klær få komme frem, og nyinnkjøpte høstklær skal brukes. Jeg gleder meg jeg! Lykke for meg kan være så mye, og jeg føler lykke når jeg kan finne frem klær jeg ikke har brukt på noen måneder, og jeg føler på lykkefølelsen når jeg kan ta på meg nye klær. Det er blitt en del nye høstklær i garderoben. Jeg synes denne høsten er så fin i butikkene. I alle fall i stormotebutikker som er mine butikker. Det er ikke bare sort, grått, og brunt. Det er litt farger også, og det blir jeg så innmari glad av å se. Jeg elsker farger! Ikke at jeg kler meg i farger fra topp til tå, for jeg har sjeldent noe farger på bukser for eksempel. Der er jeg klassisk, og sikkert kjedelig, for der velger jeg sort, eller grått som regel. Av, og til kan jeg driste meg til å velge brunt, eller dongeri, men på overdeler, og jakker, der kan jeg gjerne ha farger.

Pont Neuf er som dere vet en av mine store klesfavoritter. Knallgode på design, utrolig gode på passform, og bruker masse flotte farger. Komfort er viktig for Pont Neuf. Plaggene er enkle, klassiske, og ofte tidløse. Man kan bruke plaggene ved flere anledninger. Et plagg kan raskt endres fra et hverdagsantrekk til ett mer pyntet antrekk ved små grep, og det liker jeg godt. Pont Neuf er ett danske klesmerke, og danskene kan stormote. Jeg vet at veldig mange stormotebutikker fører Pont Neuf, og har du ikke prøvd dette klesmerket ennå, så får du en varm anbefaling av meg. Jeg føler meg fin i Pont Neuf, og jeg føler meg så vel. Jeg blir glad jeg når jeg trasker ut døren i ett av mine mange Pont Neuf plagg 🙂 Pont Neuf er ikke kun ett stormotemerke, så plaggene produseres fra str.38 til str. 3 XL som tilsvarer 54/56.

En av mine store høstfavoritter er utvilsomt overdelen som heter : Kitty. Dette er egentlig en kjole, men har man litt høyde, så kan man fint bruke denne til tunika slik jeg gjør. Jeg er 178 cm høy, og jeg synes denne er helt perfekt som tunika. Modellen jeg har, den har nydelige farger, den har striper – ett tøft design. Min modell går i grønt, beige, og sort. Modellen er utrolig god å ha på! Kitty er modellen som jeg har på meg på bildet, og den finnes også i en kortere modell, og den kommer i andre farger i modeller som er ganske like. Du kan få den i blått der stripene på min modell er grønne, og du kan få vinrødt som du ser på bildene. Du bare MÅ sjekke ut høstens Pont Neuf kolleksjon, og det gjør du her : http://pontneuf.dk/se-autumn-2016-kollektionen/    Du kan også følge Pont Neuf på Facebook, og det gjør du her : https://www.facebook.com/pontneuf7430/?fref=ts. 

Ute blåser det sterk vind, og det småregner. Jeg synes det er fint jeg. Jeg kikker ut av vinduet, og smiler. Høsten er fin dere. Snart er det fyr i peisen, og levende lys, og snart skal jeg også vise dere flere flotte go’biter  fra Pont Neuf sin høstkolleksjon 🙂 

3 kommentarer
    1. Så feiende flott du er Heidi og sååå flink til å bruke farger ( noe jeg er pysete til ) Og så er du rasende god på å inspirere og tørre!!!! Ha en nydelig høstdag!! Jeg synes også om alle årstidene og ønsker dem velkomne, selv om sol, sommer og varme kanskje er litt etterlengtet innimellom.😊

    2. Jorunn Skaar: Du vet å gjøre dagen min enda bedre, Jorunn 🙂 Alltid så flink med komplimenter – tusen takk!! Jeg elsker farger, og har sånn sett nesten alltid brukt farger…begynn med de små skrittene…et fargerikt skjerf, farge på et smykke…så kommer det seg skritt for skritt 🙂 Farger gjør noe veldig godt med en 🙂

      Ha en nydelig høstdag – ble jo ganske fint i dag likevel 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg